- 530 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşasın İyilik
Habilin kardeşi Kabil tarafından öldürülmesi ile dünyada ilk kötülük ve ilk cinayet başlamış oldu. Bugün şaka yollu bile olsa söylenen ve insanların beyinlerine yerleştirilmek istenen maalesef yaşasın kötülük cümleleri öbür yanda kardeşliği pekiştiren oyun denilen futbolda inanılmaz saha içi ve saha dışı ve tribünler de kavgalar, tribünlerde Müslümanım diyene insanım diyene yakışmayan inanılmaz küfürler nerde e ise birbirine sınır illerin bile bu futbol yüzünden mi yoksa eğitimsizllik denmi biliçsizlik denmi bir kısım insanların birbirini adeta ise düşman görmeleri olayı nerden kaynaklanmaktadır. Olmaması gereken Saha içi yada dışı kavgalarda gücü yeten yetmeyene inanılmaz merhametsiz olması nedenidir. Oysa dinimiz İslam merhameti ve iyiliği emretmektedir. Kabil den bu yana kendisine bir din ve bir Peygamber gönderilenlerden kötü olanların ve kötülük Yapanların Cehennemi Boylayacağı konusunda yaratan Rabbimiz olan Allahü Teala bizleri Kuran’ı Kerim de uyar maktadır. Bu uyarıyı dikkate almak hepimizin boynunun borcudur.
Not:
İkinci bölümde görüşmek dileğimle hepimiz Hak Tealaya emanet olalım. Amin
Cengiz AKSU /04.02.2018
top
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.