- 469 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM- 3 Bölüm-1
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM- 3
Bölüm-1
Kuaför dükkânının tam karşısında önce durdum sonra da kendimden beklemediğim bir özgüvenle içeri girdim. Önce camdan iş ilanını yırtarak aldım. Cantekin bana şaşkın şaşkın baktıktan sonra, ‘’ Siz ne yapıyorsunuz ilanı niçin aldınız.
Ayşe Komiser_ Cantekin bey sizin elemanların geleceği falan yok. İşe ben talibim. Beni denerseniz bir şey kaybetmezsiniz
Cantekin_ Madem bu işten anlıyorsun neden kendi işini kendin görmedin?
Ayşe Komiser_ İşte bütün sorun burada. Bir benzetme yaparsak mum dibini aydınlatmaz derler. Bende öyleyim.
Cantekin_ Fazla para veremem haberin olsun.
Ayşe Komiser_ Olsun bende bahşişlerle idare ederim. Birkaç güne kadar arkadaşlarım dökülmeye başlar. Yaptığınız saçımla büyük sükse yaptım
Cantekin_ Seni bir hafta deneyeceğim. Beğenmezsem kapının önüne koyarım tamam mı?
Ayşe Komiser_ İşe alındım mı? Yaşasın önce senden başlayalım patron. Otur bakalım koltuğa.
Cantekin_ Ama ben yok olmaz.
Ayşe Komiser_ Olur, olur patron.
Kuaförü zorla koltuğa oturttum. Kendisine yakışacak şekilde sakalını topladım.
Ayşe Komiser_ Şimdi aynaya iyice dikkatli bakın patron.
Cantekin_ Hayret bu işe elin bayağı yatkın.
Akşam dükkânı kapatıncaya kadar arı gibi çalıştım biraz dükkân dükkâna benzedi. Saat sekize doğru dükkânı kapattık.
Kuaför Cantekin tam anahtarı kilide sokmuştu ki, aşina olduğu bir sesin seslenmesiyle olduğu yerde kaldı. ‘’ Olamaz’’ diye düşündü. Yavaşça geri dönerek beş on adım ötesindeki kadını gözlerini kısarak süzdü. ‘’Çattık belaya bu kadın, polisle iş birliği yapmamış mıydı? Şimdi burada ne arıyor.’’
Cantekin_ Vay canına kimi görüyorum. Selma güreli sen hala ortalıkta dolaşıyor musun? Senin için polise ötmüş diyorlar.
Büşra Baş komiser_ Sen duyduğun her şeye inanır mısın? Yanlış duymuşun. Selma Güreli şöhretine leke sürdürmez. Bende senin hakkında çok şey duydum.
Cantekin_ Neler duydun?
Büşra _ Böyle ayaküstü olmaz içeri geçelim. Bakıyorum işler yolunda.
Cantekin_ Öyle sayılır.
Tam biz içeri geçerken Ayşe Komiserle burun buruna geldik. Ayşe’’ Patron hadi bugün ben açacaktım mekânı? ‘’ Cantekin ‘’ Daha alışamadım Sinem. Bir baktım buradayım. Hadi göster hünerini bakalım. Hanımefendi saçlarını yaptıracakmış?’’
Büşra_ Basit bir şey olsun acele işim var.
Koltuğa oturdum Ayşe komiser saçlarımla oynamaya başladı. Bir ara Ayşe Komisere iş bitti mi bir bahane uydur çık git diye işaret ettim. Başını sallayarak ne demek istediğimi anladığını belirtti. Haspanın eli baya yatkın bu işe yarım saatte havamı değiştirdi.
Ayşe_ Patron hanımın işi tamam bana yarım saat izin ver akbilimi doldurtayım.
Cantekin_ Fazla oyalanma çabuk gel.
Ayşe _ Tamam patron.
Ayşe çıkınca Cantekin ‘’ Anlat bakalım neler duydun.’’
Büşra B. Komiser_ Bu fıstığı nereden buldun? Doğrusu ağzının tadını biliyorsun.
Cantekin_ Yok öyle bir şey. Hem sen bir laf attın ortaya sonunu getir.
Büşra B. Komiser_ Başın belada yakışıklı haber vereyim dedim. Üç kişiyi katletmişsin?
Cantekin_ Ne içersin Selma Çay mı, kahve mi?
Büşra Baş komiser_ Ne demek istiyorsun? Ben sana başın belada diyorum. Sen bana çay mı kahve mi diyorsun?
Cantekin_ Sinirlenme hele bir konuşalım en azından benim masum olduğumu anlayacaksın.
Cantekin’
in karşısına oturdum ve ne ile suçlandığını baştan sona anlattım.
Büşra Baş komiser_ Anlat dinliyorum. Cantekin_ Önce bir şeyi düzeltelim. Ortada büyük bir yanlış anlama var. Görünen bir ama aslında işlenen iki cinayet var. Dikkat et tabanca ve bıçağın üzerindeki parmak izleri ile hiç bir eşleşme olmayacak.
Büşra Baş komiser_ Anlayamadım?
Sizin balistikten beklediğiniz sonuçlar gelsin göreceksin anlarsın. Neyse ben devam edeyim. Öldürülen üçüncü şahsı hatırlıyorsun. Olaydaki ilk katil o. Kamil’le kız kardeşini bodrum katta öldürdü ve üst kata taşıdı bu sayede gören olmadı. İkinci katil ise olayı yakından izliyordu sevdiği kızın canice öldürülmesini hazmedemedi. Ve ilk katili acımadan öldürdü yani öz ağabeyini.
Büşra Baş komiser_ Benim anlayamadığım şey bu cinayetler neden işleniyor? Ve kardeş ağabeyi öldürüyor?
Cantekin_ Cevabı basit iki kardeşte aynı kıza âşıktı ama kızın bu olanlardan haberi yoktu.
Büşra Baş komiser_ bana ikinci katilin yani kardeşinin adını ver.
Kuaför_ Ağabeyin adı İsrafil Kulduk. Kardeşinin adı İshak Kulduk. Adreslerini de buraya yazıyorum. Bu adamı yakala Selma Güreli. Ben iyi adamım demiyorum. Ama üç kuruş para için katliam yapıp cinayet işlemem. Sana bir şey soracağım Selma. Bugün yanımda işe başlayan kız polis yanından mı?
Büşra Baş komiser_ Kim bilebilir ki? Çok iyi bir kızmış öyle duydum işinde de ehliymiş.
Cantekin_ Bugün beni sakal tıraşı etti. Fena da etmedi. Yarın Dursun Amcayı çağıracağım. Bu ortamda benim gitmem uygun kaçmaz. Biraz konuşup baş sağlığı dileyeceğim.
Büşra Baş komiser_ Hemen paranı isteme biraz bekle hiç olmazsa.
Cantekin_ Para mı, ne parası? Selma Güreli. Ben ayrıca Kamil’in imzalamış olduğu senetleri iade edeceğim
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.