hecelerden bir yol,en güzel sevgiye !
Hecelerden bir yol,
En güzel sevgiye !
Cümleler yapıyorum hecelerden.Sonra bir kitabın sayfalarında yolculuğa çıkıyorum.Bir yolcu gibi ansızın.Hasretin girdabında kayboluyorum.Sanki sonsuzluğa gider gibiyim.Adresim yok,nereye gittiğim belli değil.Oysa güzel düşlerim vardı.Hayallerimde, mavili dünyamda,onca güzellikleri ümit ederken.
Ben çok mu kitap okuyorum?Okuduğum romanlarda masalsı bir dünyayı mı düşlüyorum?En güzel sevgiye yol mu arayışındayım?Sorular,sorular,cevabını bulamadığım bitmeyen onca sorular.
Her şey mavi.Sanki bütün dünya mavili renge büründü.Ben de maviler içinde kayboluyorum.Maviler giyinmiş gibi.Yarınları mavili,sevgisi mavili,dünyası mavili,düşleri mavili, geceleri mavili.Oysa, o; daha dün gece, geceler gri diye tutturdu.Belirsizlikle nitelendirdiği beni anlatırken.Bense, gecenin mavili güzelliğinde, en güzel sevgiyi anlatmaya çabalarken.Ya ben yazamıyorum, ya da o, okuduğunu anlamıyor,anlamak mı istemiyor ne dersiniz?
Yalnızlığımla koşuyorum. Nefes nefese kalıyorum soluksuz.Aşka, en güzel sevgiye.Aynaya bakıyorum.Kendi kendimi okuyorum,tahlil eder gibi.Aşkın tanımsızlığın da çözülüyor ellerim,yüzüm gülüyor,kocaman sarılıyorum.Bir an yine mavili dünyama hayallerime gidiyorum.
Sevgim; damla, damla çözülüyor.Damlalar giderek çoğalıyor.Gözyaşım güzelleşiyor,sevgiden.Huzur gibi,bahar gibi,ben gibi.Satır aralarına sığdırıyorum. Yarınların sessizliğinde,anlamları büyük,yalan dünyanın güzel yönünü var saydığımda, yere göğe sığdıramadığım sevgim.
Sanki gönlüm bir limanda bekler gibi,tıpkı düşlerimde hayal ettiğim gibi,ben gibi.Kelimelerin yan yana gelemediği,kalemimin şekil veremediği ben.Gönül evimde neler var.Bir bilebilsem,bir anlatabilsem,karmakarışık duygular.İç sızılarım,hasretim, yazmaya çalıştığım sırlı bir ben.
Yağan yağmura inat, gönül evimde, kendi kendine konuşan bir ben.Sevgi dağına tırmanan,sonra vardığımı düşündüğüm,sonrasında yine yorulan bir ben.
Ben neyim?Sevgi diye haykıran, her şeyi sevgiye bağlayan,yüreğimin en derininde hissettiğim,duygulardan örülü bir gönül dünyam.Aşkı düşlediğim,sonsuzluğa giden,kaybolan bir ben.
Özümde; sevgiyi barındırdığım, her şeyde en güzel sevgiye dediğim ben.
Berrak sular gibi, gül kokulu yarınlara,en güzel sevgiye…
YORUMLAR
Ulaşılmaz değil asla hele ki sevginin özünde insan; insanın özünde sevgi saklı iken.
Harfler hecelerin yoldaşı ve kelimeler yüreğin değirmeninde öğüttüğümüz ve kuluçkaya yatan duygulardan yeni dünyalar inşa ettiğimiz.
Dünyanın bir ucundan bir ucuna defalarca gidip geldiğimiz yine kalemin haznesinde duygular her dem mesaide.
Yazmak sevgiyi çoğaltıyor ve sevgi mutluluğun izdüşümü kim ne derse desin.
Sevmek en ılımlı mevsim yine mevsimlerden öte düşünü kurduğumuz sayısız mevsim.
Sevgilerimle sevgili arkadaşım...
canseven
Hoş geldiniz,sevgili gönül dostu,
tüm içtenliğimle teşekkürler,
Yazmak sevgiyi çoğaltıyor ve sevgi mutluluğun izdüşümü kim ne derse desin.
en güzel sevgiye,sevgilerimle...