ÖZLEMLE GEÇİYOR GÜNLERİM BENİM
Ümityustan Şiirler
4 Mart 2016 ·
ÖNSÖZ
KALEME ALDIĞIM BU HİKAYE TÜRÜ YAZI VE İÇİNDE GEÇEN OLAYLAR HEPSİ BİRE BİR KENDİ YAŞADIĞIM ANILARDAN BİR DEMETTİR.İÇİNDE GEÇEN ŞAHISLARIN İSİMLERİ KODLANMIŞTIR.HİKAYEDE ADI ESAS OLARAK GEÇEN ÖĞRETMENLERİMDİR.KISACA YAŞADIĞIM NE VARSA ANLATTIM.SİZİ SIKMADAN VE ZEVKLE OKUYACAĞINIZ BİR AŞK HİKAYESİDİR.1981 YILINDAN 1982 YILININ AĞUSTOS AYINA KADAR GEÇEN BİR SÜREDİR.
SAYGILARIMLA
ÜMİTYUS
BÖLÜM 1/ HASRETLE GEÇİYOR GÜNLERİM BENİM-----------------------------------------------------------------------------------
BAZEN KADER İNSAN HAYATINDA DEĞİŞİK OLUŞUMLARLA BİRLİKTE,FARKLI DURUMLARI BİZLERE SUNMAYA DEVAM EDİYOR.
ÖYLE ANLAR GELİR Kİ;BAZEN İKİ GÖZÜN,İKİ ELİN,İKİ GÖNLÜN BİR ARAYA GELMESİ İÇİN KADER ARACILARI VESİLE EDER.İŞTE TAM BURADA BENİM ONLA TANIŞMAMDA BÖYLE OLDU.
AYDIN ARKADAŞIM VASITASI İLE;’’GEL SENİ BİR KIZLA TANIŞTIRACAĞIM’’DEDİĞİNİ HATIRLIYORUM.BEN İSE;’’İŞİM VAR. BU GÜN OLMAZ’’DİYE AYDININ ZORLAMALARINA FAZLA DAYANAMADIM.O TÜM ISRARLARINI KULLANARAK BENİ MAHALLEMİZİN ÇIKMAZ SOKAK DİYE TABİR ETTİĞİMİZ YERE DOĞRU GÖTÜRDÜ.
BEN AYDIN’A’’HANİ KIZ YOK ORTADA’’ DİYE SORUYORDUM.O’DA BANA;’’ACELEN NE !’’ BEKLE ŞİMDİ GELİR DİYORDU.
O AN ’’İŞTE GELDİ’’DEDİ.BEN ADINI HENÜZ BİLMEDİĞİM O KIZI GÖRDÜĞÜM AN.TABİRİ CAİZ İSE;’’EŞEKTEN DÜŞMÜŞ,KARPUZA DÖNDÜM’’
GÖZLERİNİ GÖRDÜĞÜM AN,GÖZLERİM SANKİ AYRI BİR GÜNEŞ GÖRDÜ,YADA BEN ÖYLE HİSSETTİM.KİRPİKLERİNİ ARALADIĞINDA GÖZLERİ GÜNEŞ GİBİ DOĞUYORDU GÖZLERİME.GÜLDÜĞÜNDE İSE;GAMZELERİ UÇURUM OLUYORDU SANKİ ÇEKİYORDU BENİ KENDİNE .
VE TANIŞMA FASLI GELDİ, ÇATTI..BEN GÖZLERİMİ HALA ALAMIYORDUM ONDAN.
AYDIN,BİR ANDA ATAĞA GEÇTİ VE..’’HASRET BU ARKADAŞIM UMUT’’DEDİ.BEN ADININ HASRET OLDUĞUNU VE YILLARCA HASRET DUYACAĞIMI NERDEN BİLİRDİM Kİ..
SOKAKTA.’’BALİ,BALİ’’DİYE ADLANDIRDIĞIMIZ TOPLA OYNANAN VOLEYBOL TÜRÜNÜN BENZERİ OYUNDA TOPU YERE DÜŞÜREN YANIYORDU VE OYUNDAN ÇIKIYORDU.
BEN BUNU FIRSATA ÇEVİRMEYE ÇALIŞTIM VE DAİRE KURUP OYNADIĞIMIZ TÜM ARKADAŞLARI YANDIRIYORDUM.HATTA DAHA SONRA MEKTUPÇUMUZ OLACAK SERTAP’I BİLE .BİR TEK YANMAYAN HASRET’LE BEN KALIYORDUM.
SIRF ONUNLA GÖZ GÖZE GELEBİLMEK ADINA,GÜLDÜĞÜNDE GAMZELERİNİN GÜZELLİĞİNE AYRI BİR ÇEKİCİLİK KATTIĞINI GÖREBİLMEK ADINA BUNLARI YAPIYORDUM.SAATLER ONUNLA SU GİBİ AKIP GİDİYORDU.
GÜNLER,GÜNLERİ KOVALIYORDU...BEN ARTIK ONSUZ,ONU GÖRMEDEN RAHAT OLAMIYORDUM.GELMEDİĞİ GÜNLERDE,TAM OTURDUKLARI APARTMANIN 2 NCİ KATTAKİ BALKONUNA BAKAN,SOKAĞIMIZIN KÖŞESİNDE BULUNAN BAHÇELİ EVİN BİRİKET DUVARINA ÇIKIYORDUM.GÖZLERİMİ BİR SANİYE BİLE KIRPMADAN HASRETİN BALKONA ÇIKMASINI YADA PERDEYİ ARALAMASINI BEKLİYORDUM,BELKİ BAKARDA BENİ GÖRÜR DİYE BUNLARI YAPIYOR HASRETE HER GÜN HASRET DUYMAYA BAŞLIYORDUM.
DAHA İLERİ GÜNLERDE FARKLILAŞMAYA BAŞLADIM.DEVAMLI MÜZİK DİNLER OLDUM.DAHA ÇOK ’’ARABESK’’TARZI DİNLİYORDUM.BİZİM ZAMANIMIZIN REVAÇTA MÜZİĞİYDİ.
’’AŞIK MI OLUYORUM NE! ’’ DEMEYE BAŞLADIM KENDİME.’’YOK,YOK’’ DİYORDUM AMA;
O’NU GÖRÜNCE YANİ HASRET’İ KALBİMİN FARKLI ATTIĞINI HİSSETTİM.EVET,’’AŞIKTIM’’ ARTIK;MECNUN GİBİ,FERHAT GİBİ HASRET’E..O’DA LEYLA GİBİ,ŞİRİN GİBİ GELİYORDU BANA.VE TABİKİ DAMAR ŞARKILARDAN SONRA ELİME KALEMİ,KAĞIDI ALIP BİR TEK ONU,BİR TEK HASRET’İ YAZIYORDUM SATIRLARIMA,MISRALARIMA..
O KADAR MUTLUYDUM Kİ BİRDE ADI HASRET’Tİ. YANİ ’’MUTLULUĞA HASRET GİBİYDİ’’BENİM İÇİN.
OKULA GİTTİĞİMİZDE SINIFA GİRER,ÖĞRETMENİMİZİN GELMESİNİ,DERS ANLATMASINI BEKLERDİK DERSİMİZ TÜRKÇE İDİ,ÖĞRETMENİMİZDE SERPİL TANKUŞ’TU.İLK İŞİ SINIFA GİRİNCE KAPININ BİTİŞİĞİNDE BULUNAN EN ARKA SIRAYA BAKARDI.VE HAŞARI BİR ÖĞRENCİSİ OLDUĞUMDAN OLSA GEREK BENİ GÖZÜNE KESTİRİR;’’393 UMUT KALK TAHTAYA’’DEDİ.’’BİR CÜMLE KUR.YAZ TAHTAYA’’DEDİ.BENDE;’’HASRET İLE GEÇİYOR GÜNLERİM BENİM’’ DİYE YAZDIM.’’BU NE’’DEDİ.BENDE ’’CÜMLE’’DEDİM.BU DEFADA ’’BU NE BİÇİM CÜMLE’’DEDİ.BENDE;’’BENİM CÜMLEM’’ ÖĞRETMENİM DEDİM.YANİ O GÜN BİLE DERSTE FARKINDA OLUPTA MI, FARKINDA OLMAYARAK MIBU CÜMLEYİ TAHTAYA YAZMIŞTIM.YANİ BENLİĞİME O KADAR İŞLEMİŞSİN Kİ;O TAHTAYA YAZDIĞIM BU SÖZ DAHA SONRA YAZDIĞIM ŞİİRLERİN KAPAK İSMİ OLDU.’’HASRET İLE GEÇİYOR GÜNLERİM BENİM’’
SANA DA KIRTASİYEDEN BİR DEFTER ALIP KİTABIN BAŞLIK KISMINA YAZMIŞTIM BU CÜMLEYİ VE AYRICA KAPAKTA BİR ÇİFT GÖZ,BİR KALP VE KALPTEN AKAN GÖZ YAŞI VE GÖZYAŞINDAN OLUŞAN SU YIĞINIDA RESMETMİŞTİM.
GİT GİDE OKUL MACERALARIM ARTMAYA BAŞLAMIŞTI..ÖZELLİKLE CUMA GÜNLERİ.SABAH OKULA GİDİYOR VE ÖĞLENDEN AKŞAMA KADAR OLAN KISIMDA HEP NÖBETÇİ ÖĞRENCİ OLUYORDUM.DERS ARALARINDA DİREK 3 NCÜ KATTA BULUNAN ,SAĞDAN İLK DERSLİK OLAN 1-L SINIFINA GİRİYOR HASRETİN GELİP GELMEDİĞİNİ YADA KANTİNEMİ İNDİĞİNİ KONTROL EDİYORDUM.SIRF ONU GÖREBİLMEK VE ONULA O AN AYNI HAVAYI SOLUMAK ADINA BUNLARI YAPIYORDUM.
VE HER CUMA BU BÖYLE DEVAM EDİYORDU.
BUDA İDARENİN DİKKATİNDEN KAÇMADI TABİKİ !..MÜDÜR YARDIMCILARIMIZDAN ’’RECEP KAYMAK;OĞLUM UMUT,HER HAFTA CUMA GÜNÜ SEN NÖBETÇİ OLUYORSUN,NEDEN?’’DİYE SORDU.BENDE HER DEFASINDA ’’ARKADAŞIMIN İŞİ VARMIŞ, YADA NÖBETLERİ DEĞİŞTİK ’’DİYE MAZERET UYDURUYORDUM.
’’RECEP BEY’’BU.İNANIR MI ! İNANMIŞ GİBİ YAPIYOR,TAKİBİDE ELDEN BIRAKMIYORDU.HER HAFTA CUMA GÜNÜ BENİ GÖRÜYORDU ARTIK.ODASINA ÇAĞIRDI VE İLK SÖZÜ ’’OĞLUM UMUT,AŞIKMISIN SEN?’’DEDİĞİNDESANKİ SEVMEK KABAHATMİŞ,GÜNAHMIŞ GİBİ ’’YO,YO ’’DİYORDUM.
GÜLEREK BANA ’’AŞIKSIN,AŞIKSIN’’DEDİ VE EKLEDİ ’’BEN ANLARIM ADAMIN GÖZLERİNDEN’’...
BENDE O AN MÜDÜR YARDIMCIMIZ HAKKINDA KARAR VERDİM ’’AŞKI BİLİYOR,HOCAMDA AŞIK OLMUŞ GALİBA ZAMANINDA’’DEDİM.
BUNLAR HEP BENDE,HAYATIMIN İÇİNDE TATLI ANILAR OLARAK KALDI.BUNLARI YAZARKEN BİLE GÜLÜMSÜYORUM ŞİMDİ.
NEYMİŞSİN BE HASRET !...HASRETİNİ ÇEKİYORUM.
HASRET OLDUM,ADINA
HASRET KALDIM,SANA
.......................................
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
VE YIL 2016 OLMUŞ....
ÜMİTYUSTAN SAYGILAR,SEVGİLERLE.İYİ YAŞAYIN,GÜZEL YAŞAYIN,MUTLU YAŞAYIN.HAYATTA TEK BİR ŞEY YAPIN SEVDİĞİNİZİN ELİNİ SAKIN BIRAKMAYIN.
ÜMİTYUS
04-03-2016 TARİHİNDE
KALEME ALDIM.SAYGILARIMLA
89 kişi kişiye erişildi
Gönderinle daha fazla kişiye eriş
Ümityustan Şiirler
Muhteşem
Daha fazla ifade göster
Yorum Yap
Paylaş
Kronolojik
5 Ümityustan Şiirler, Naci Karaarslan, Raci Kenan Oral ve 2 diğer kişi
1 Paylaşım
1 Yorum
Yorumlar
Ümityustan Şiirler
Ümityustan Şiirler MUTLAKA OKUMANIZI TAVSİYE EDİYORUM.UMARIM YORUMDA KATARSINIZ YAZDIKLARIMA.BEĞENMEK,PAYLAŞMAYI VE BERABERİNDE YORUMU GEREKTİRİR.SİZLERDEN SAMİMİ YORUMLARDA BEKLİYORUM SAYGILARIMLA.
Yönet
BeğenDaha fazla ifade göster · Yanıtla · 1y
Ümityustan Şiirler
Yorum yaz...