- 586 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ADAM BELKİ BİTTİ
Yine başladı yağmur ve ardından şimşek sanırım bir yürek daha sevdiği tarafından terk edilecek...
Hani derler ya "ADAM GİTTİ, KADIN BİTTİ" aslında benzer bir şey.
Adam kapıdan ardına bile bakmadan elvedasının kadından sakınarak gitti. Kadın koştu koştu koştu hiç yorulmazcasına tükenmeksizin koştu. Ama ne yazık ki adam umursamazcasına ardına bile bakmadan gidiyor. Kadın bitiyor, tükeniyor ve yığılıyor iki dizinin üzerine. Bir yandan yağmur bir yandan gözyaşı sokakları sel etmek için yeterli oluyor. Artık hem kıyafetleri sırılsıklam hem de ruhu... Yağmuru hissetmeksizin deliler gibi haykırarak ağlıyor. Oysa ki Adam çoktan gitmişti.
Kadın yerden zorla kalkarak eve gidiyor. Sırılsıklam olmuş kıyafetleri ve artık onun için cansız bedeni...
Eve gidince açtığı çekmeceden bir kağıt birde kalem alıyor. Usulca masaya oturup kağıda bir şeyler yazıyor ve ardından oturduğu yerden kalkıp banyoya yöneliyor.Uzun uzun aynaya baktıktan sonra son bir haykırış ve eline geçirdiği ne varsa fırlatıyor aynaya. Halsiz bedeniyle yere yığılıp gözüne kestirdiği aynadan kırılan bir parçayı alıyor eline...
Kapıda polisler, ambulanslar ve telefonda son aranan kişi yani adam herkes banyo kapısını açmak için savaşıyor. ve içerideler...
Kadın kanlar içinde yerde ve adam ne tepki vereceğini bilmeksizin donakalmış . Adamın gözü kadının elindeki kanlı kağıda takılıyor. Tedirgin bir şekilde eğilip kağıdı alıyor. Ve kağıtta;
" SEVDİĞİM ADAM; ÖYLE DEĞİL, BÖYLE GİDİLİR" yazıyor...
Ve artık
"KADIN GİTTİ, ADAM BELKİ BİTTİ..."
SENA NUR KARACA
YORUMLAR
Sena Nur hanım, ilginç bir öykü. kutlarım anlatım güzelliğinizi.
Ünlü Genç Wertherin Acıları, Madam Bovari romanlarını anımsadım özgün öykünüzü okurken.
Niçin adamlar gider ve kadınlar intihar eder genelde bu topraklarda. Olayı bu açıdan irdelemek isterim.
Sevgi, birliktelik bittiyse kadınlarımızda gidene niçin git demeli.
İnanıyorum ki, ekonomik bağımsızlık ve kişiliği oturmuş insanlar biten ilişkiyi normal karşılar. Realite bu.
Emeğe ve sanata saygımla.