Bu "sohbette" herkes HAKLI..!
"..Asla başka insanlar üzülmesin diye KENDİNİ ÜZME sakın.
Unutma; Sen kaldırabiliyorsan,
Onlar da kaldırır..."(alıntıdır)
korku mudur? kaygı mıdır? zaaf mıdır? hastalık mıdır? kişilik bozukluğu mudur? tercih midir?
zevk midir? keyif midir? olgunluk mudur? farklı olmak mıdır? dikkat çekmek midir? nedir? nedir? nedir?
sorular değişik ama hepsi de aynı hedef için..!
sen üzülme ben üzülürüm nazikliği değil bu.
ben üzersem sen de üzülürsün inceliği değil bu.
karşılıklı duyguların hissettirişlerin ve karşılıklı düşüncelerin denkelştirildiği samimiyetler için de geçerli değil bu.
kendikendine düşünenler vardır ya.
kendikendine herşeyi düşünüp taşınıp karar verenler vardır ya..karar alanlar ve bu kararı yayanlar var ya.
kendini BAŞKALARINA GÖRE AYARLAYANLAR var ya.
kendini BAŞKALARINA göre ayarlarken HASSAS olanlar var ya.
kendini KENDİNE GÖRE ama BAŞKAALRINI DA DÜŞÜNEREK ayarlayanlar şekillendirenler var ya.
işte böyle TEK BAŞINALIK gücüyle olunuyormuş böyle.
tek başına KENDİNE YETER gücüyle yaşayanların huyuymuş bu.
bir tavır..sadece bir davranış ama herkese göre sebebi değişik anlatılıyor açıklanıyor izah ediliyor hatta örnekleniyor bile.
savunanlar BİREYSEL ÖZGÜRLÜK bağlamında KİŞİLİK TERCİHİDİR derken haklılar..başkalarına göre HATA YANLIŞ OLABİLİR diyenler de haklılar.
her sohbette olduğu gibi HERKES HAKLI bu sohbette..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.