- 502 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-20
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-20
Yolumu uzatarak dolambaçlı yollardan geçip Asayiş şubeye döndüm. Kapıdan içeri girince bir curcuna koptu.
Heval Baş komiser_ Ayşe Komiser harika olmuşsun. Kuaförün adresini versene bana.
Hansa Baş komiser_ Bana da ver bende isterim.
Sedat Amir_ Konuşmanız bittiyse Ayşe Komiser yanıma gel bakalım. Anlat günün nasıl geçti.
Ayşe Komiser_ Sokağın köşesinde bir çayevi var. Bizim arkadaşlar için uygun. Rahatlıkla kuaförü gözetleyebilirler. Kuaför şimdilik pek iş yapmıyor ama adam işinin ehli.
Sedat Amir_ Belli oluyor.
Ayşe Komiser_ Yalnız bu işte bir tuhaflık vardı. Adam kuaförden çok hapishane kaçkınına benziyordu. Bunu sende göreceksin Amirim.
Cebimden telefonu çıkartarak kuaförle çektirdiğimiz resmi gösterdim.
Sedat Amir_ Leyla komiser hemen yanıma gel.
Ayşe Komiser_ Bir de kartını aldım Amirim.
Sedat Amir elimdeki kartı alıp hemen kontrol etti. ‘’ Vay, vay bu isim bana yabancı gelmiyor. Yoksa uzun zamandır peşinde olduğumuz adamımız olmasın?
Ayşe komiser_ Kimden bahsediyorsunuz amirim?.
Leyla Komiser_ Buyurun Amirim.
Sedat Amir_ Cantekin Arkan bu ismi araştır bakalım dosyasında neler çıkacak.
Ayşe Komiser_ Kartta parmak izi de var. Silahtaki parmak iziyle eşleştirebiliriz.
Sedat Amir_ Leyla Komiser biraz tempo acele et.
Leyla Komiser yarım saat sonra Sedat Amirin odasına girdi.
Leyla Komiser_ Amirim adam suç makinası İki defa adam yaralamaktan içeri girip çıkmış. Yüksek faizle para verip karşı taraf ödeyemeyince çeşitli yollarla tehdit edip parasını kat kat fazlasıyla tahsil ediyor. Sanırım Kâmili de böyle bir oyuna getirdi. Tahsil edemeyince de intikamını böyle aldı.
Sedat Amir_ Murat Baş komiser İntikam almak için böyle bir senaryoya ne gerek vardı. Öldürmek Cantekin için çözüm mü?
Murat Baş komiser_ Amirim Zannımca Cantekin biraz bekledikten sonra parayı Dursun Amcadan tahsil etmek için harekete geçecek.
Sedat Amir_ Ne var bir şey mi buldun Ayşe Komiser?
Ayşe Komiser_ Amirim size anlatırken dikkatimi çeken bir şeyi hatırladım. Ben kuaförden çıkarken camda bir ilan gördüm. Şimdi iyi hatırlıyorum Usta kuaför arandığını yazıyordu. Ben bu işten iyi anlarım yanında çalışmaya ne dersiniz belki bir şeyler yakalayabilirim.
Sedat Amir_ Fena fikir değil ama bu konuyu benimle değil Murat Baş komiserle tartışacaksın.
Sedat Amirin bu cevabına şaşırdım. Ne demekti şimdi bu. Murat Baş komisere bakmaya başladım.
Murat Baş komiser_ Bana öyle bakma bende bir şey bilmiyorum.
Sedat Amir_ Bütün çocukları buraya topla onlara söyleyeceğim bazı şeyler var.
Biraz sonra tam kadro Sedat Amirin karşısındaydık ve konuşmasını merakla bekliyorduk.
Sedat Amir_ Çocuklar şimdi ne söyleyeceğimi merakla bekliyorsunuz ama fazla bir şey söylemeyeceğim. Sadece yarından itibaren senelik iznime çıkıyorum. Bana vekâleten Murat Baş komiser bakacak. Burada ben varmışım gibi çalışacaksınız Ama her zaman son sözü Murat Baş komiser söyleyecek. Anlaşılmayan bir şey var mı?
Murat Baş komiser_ Şu ana kadar bu konu hakkında sizler gibi benimde haberim yoktu. Sedat Amir sizlere gereken bilgiyi verdi. Birazda beni dinleyin. Şunu bilin ki o koltuğa oturmakla asla Sedat Amirin yerini almak gibi bir düşüncem yok. Sedat Amirin oturduğu koltuğu görüyor musunuz? Ben Amirimizin tatilden dönünceye kadar sadece o koltuğa göz kulak olacağım. Zira Amiriniz benimde Amirim. Anlaştık mı?
Hep beraber anlaştık Baş komiserim diye cevap verdik. Her ne kadar Murat Baş komiseri tam olarak tanımasak da Sedat Amir vekil olarak onu seçtiyse bir bildiği vardır. Bize de düşen Murat Baş komisere güvenmek ve inanmak
Sedat Amir_ Murat Baş komiserim koltuk ben gelinceye kadar senindir. Eğer bir yerine bir şey olursa Adana’ya sürerim. Ben şimdi iznimi başlatıyorum. Hadi çocuklar beni aratmayın ve de hoşça kalın.
Murat Baş komiser_ Ayşe, Heval, Büşra Hansa ve Leyla Siz kalın diğerleri işlerinin başına geçebilir. Ayşe Komiser planın güzel ama üzerinde biraz daha çalışalım. Şimdi Ayşe sen yarın kuaföre gidiyorsun ne yapıp edip işe girmeye bakıyorsun. İki gün sonra Heval Baş komiser sen de gidip saçlarını yaptırıyorsun. Daha sonra sırayla Büşra Baş komiser ve Leyla Komiserde sırayla saçlarınızı yaptırıyorsunuz. Hepiniz saçlarınızı yaptırdıktan sonra Ayşe komisere teşekkür edeceksiniz. Böylece Ayşe Komiser Cantekin’in gözüne girecek. Ta ki Ayşe komisere çevirdiği dalaverelerden bahsedinceye kadar bu böyle devam edecek. Bu arada Dursun Amcadan Kamilin Cantekin’e ne kadar borcu olduğunu da öğrenelim. Bu işi de Kemal Komiser halletsin. Bende işaretli para konusunu hallederim.
Ayşe Komiser_ Bir şey daha var Baş komiserim Suç dünyasında Cantekin’e Bebek Yüzlü diyorlarmış.
Büşra Baş komiser_ Murat baş komiserim. Benim saç yaptırma işim yattı.
Murat Baş komiser_ Neden bir sorun mu var?
Büşra Baş komiser_ Evet Baş komiserim Sorunun büyüğü var beni hemen tanır. Bebek yüzlüyle ben çok karşı karşıya geldim. Birinde de onu içeri tıkan bendim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.