bende seni sevindirecek kadar "güzel bir şeyim" yok işte..!
gönlümü al...dedi gözlerine gözlerine bakarak tebessümle.hadi bana bişeyler söyle de gönlün gönlümü alsın diye devam etti gülüşlerini ellerine parmaklarına seyrettirerek içten duygularıyla bir müddet sessizce.."gönlü alınsın istiyordu" sadece..gönlümü alsana hadi ne bekliyorsun diye mırıldandı biranda aniden kendisi de şaşırdı bu sürpriz seslenişe..!
yüreğime söz söyle sevsin seni sevindirsene yazdı masanın kenarında duran süslü peçeteye..nokta koymadı cümlesine.hem yazıyor hem bakıyor kendisine bakan gözlere..kendisini izleyen gözlere..
sözlerin sözlerimle tanışsın tanıştırılalım hadi DEDİ ..BEKLEDİ..BEKLEDİ bir cevap gelsin de şenlensin sohbet diye.!
bazen susmak konuşmaktan daha etkilidir merak içinde bekletir sohbet edenleri ama bu sefer öyle değildi işte.
birisi hadi hadi hadi söylesene derken birisi susmaya devam etti sessizliklerle gömülerek dinledi sadece her nedense.
çaylar geldi..bir şekerli bir şekersiz.demek ki sohbet te öyle olacaktı.biri konuşacak biri dinleyecekti.biri söyleyecek biri susacaktı.biri seyredecek biri seyredilecekti soğuk sahil buluşmasında..!
hafiften esen rüzgar esmez oldu.soğuk hava üşütmekten vazgeçti.martılar uçmayı bıraktı kayalar üzerinden seyre geçti..garsonlar uğramaz oldu.gelip geçenler bakmaz oldu.falcılar susarak geçtiler yanlarından.yollar boşaldı adeta trafiğe yasaklanmış gibi..SESSİZLİK hakim oldu doğaya masaya etrafa bakışlara..!
sandalyesinden kalktı..denize bir iki adım yaklaştı..denize gemilere..bulutlara..ufuktaki karaltılara ve dalgalara baktı..ellerini açtı bişeyler mırıldandı kendikendine..döndü masada oturana
tebessümle
sevinçle
hevesle bişeyler söyleyecek gibi geldi OTURDU..elleri masaya yapıştı.gözleri hedefe kilitlendi..ayaklar birbirine kenetlendi..bir martı geçti üzerlerinden
ve bir anda;
bende seni sevindirecek kadar "güzel birşeyim" yok işte..!
dedi..ciddileşti..sessizleşti..son bir veda bakışıyla uzaklaştı mekandan..!
mekanda bir kişi vardı ve kadıköyden üsküdardan kız kulesinden adalardan uzaktan sultanahmet tarafında bakarak içine döndü hayallerini teras odasına kilitledi yeniden..ezan ve martı sesleriyle yeni güzelliklere yelken açmak üzere..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.