- 883 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SAĞDUYU VE İTİDÂL
Mevzu vatansa gerisi teferruattır denmiş ve güzel denmiş.
Birilerinin empoze ettiği sözcükler manzumelerinin ardına takılıp gidiyor, gerektiği gibi aydınlanmasına müsade edilmeyen beyinler, ve kaç kuşak, kaç fidan yok edildi, saçma sapan ideolojiler yüzünden ne ocaklar söndü, Anadolu topraklarında kanla, gözyaşıyla kurulmuş bu son Türk devleti, şoven,ırkçı, sözde demokrat özde cilalı faşist, ne çok yöneticiler gördü ve görüyor, Çileli insanlar yekünü bu medeniyet beşiği topraklar, ortak kültürün bileşkesinde yine ortak türküler, ağıtlar ve ninnilerle büyüttüğü evlatlarını şer odaklarının oyunlarına kurban vermeye devam ediyor.
Mustafa Kemal ve silah arkadaşlarının millet gücünüde arkalarına alarak başardığı büyük mücadele maalesef yolundan saptıralı uzun yıllar oldu, demokrat,lâik, sosyal bir hukuk devleti özlemiyle yönünü yörüngesini bulmaya çalışan bu aziz ulus, işbirlikçilerin,mandacı zihniyetlerin, sahte Atatürkçülerin,din baronlarının,iktidar yalakalarının ,takiyeci, inanç bezirganlarının salyalı ağızlarından çıkan alçak söylemlerin çaresizliğinde çırpınıyor.
Bütün düşünen beyinlerini yıllardır terör belasına kurban vererek, başı kesilmiş bir horoz gibi sağa sola can havliyle sıçrayan bir garip topluma dönüştük, at izi it izine karıştı, kuzu kılığında kurtlar geziyor bu güzelim ortak vatanımızda.
Yaşamım boyunca üç darbe, bir kaç muhtıra,ve aklına esenin andıç larla posta koyduğu, kimin hangi çıkarlara hizmet ettiğinin bilinmesine rağmen eli kolu bağlanmış insanımız, yokluk ve yoksulluğun pençesinde kıvranırken biriktirdiği öfkesini kardeşinin gırtlağına sarılıp kan dökerek dinecek sanıyor.Cebinde ki Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı kimliğini her zaman gururla taşımış ve taşıyacak olan ben bir Avşar Türküyüm, yaşamımın hiç bir döneminde bir başka kimliğe , inanca saygısızlık etmemeye gayret ettim, İmparatorluk bakiyesi güzel insanımın kimliği ne olursa olsun ulusuna ve gönül birliğiyle seçilmiş bayrağına saygılı olan her unsur gerçek kardeşimdir. Anadolu Kültürü mozaik değil Ebru’dur dedi bir akıllı kalem, ne kadar güzel bir söylem.
Halk düşmanının, hainin milliyeti cibilliyeti olmaz, Atilla İlhan usta her milletin belli bir hain kontenjanı var der, bunun da kürd’ü,Laz’ı,Çerkez’i olmaz alçak alçaktır, seceresi yedi göbek Türk yazan nice hain ve işbirlikçiler çıkmadı mı bu topraklardan. Ben şahsım adına halka silah çeken, kahpe pusularla can alan, ütopik saçma yolculuklardan nemalanan kimliklere karşı uyanık olalım diyorum.
Kafamız öyle bulandırılmış ki aynı hedefe yürüdüğümüz halde iyi niyetle söylenen, yazılan şeylere bile objektif bakamayacak durumlardayız artık.Lütfen sağduyu ve itidâl kardeşlerim, bu gemi batarsa kimse sağ kalmaz.
Acı ve gözyaşlarıyla harmanlanmış yüreklerimiz ortak vatanın selameti için atmalı ve asıl düşmanın kimler olduğunu iyi tesbit etmeliyiz, saygılarımla.
Esel Arslan
2008- ANTALYA
YORUMLAR
Yazılar daha uzun, zaman alıcı olduğu için olacak okunma oranı çok düşük. Dün de Atiye'nin yazısını okudum, kendimi yargıladım. Bundan sonra şiirlerden ziyade yazıları okumaya çalışacağım.
"Kafamız öyle bulandırılmış ki aynı hedefe yürüdüğümüz halde iyi niyetle söylenen, yazılan şeylere bile objektif bakamayacak durumlardayız artık.Lütfen sağduyu ve itidâl kardeşlerim, bu gemi batarsa kimse sağ kalmaz.
Acı ve gözyaşlarıyla harmanlanmış yüreklerimiz ortak vatanın selameti için atmalı ve asıl düşmanın kimler olduğunu iyi tesbit etmeliyiz"
Çok doğru diyorsunuz. Kaleminiz hiç susmasın, susturulmasın diyorum.