- 908 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Şikayetim var
Günaydın
Bugün yazmadan edemeyeceğim ..
ŞİKAYETİM VAR..!
Derdim evlat
Derdim torunum..
Bir anne olarak 9 yaşındaki kız çocuğuna ’ EVLENEBİLİR ’ fetvası verenleri kınıyorum.
BEYLER ;
Siz hiç 9 yaşında kız çocuğu oldunuz mu ..!!
Yazıktır -
Günahtır -
Ayıptır -
Vicdansızlıktır .
Biraz empai .!
Yanlışınızdan döndünüz ancak zihniyetinizi ortaya döktünüz..
Bugün bir anne olarak bu zihniyette olan her kim var ise KINIYORUM.
Biz her birimiz 9 yaşında kız çocuğuyuz.
Biz her birimiz kadınız
Biz her birimiz anayız.
Ve sizlerin de anasıyız ..!!
SESİMİZİ DUYAN VAR MI :((
04.01.2018 / BALIKESİR-Erdek
Canan EREN
YORUMLAR
Diyanetin böyle bir fetvası yoktur..
Haber tamamıyla asparagas yalan haberdir...
Bu yalan haberi ortaya atan gazete bu tür yalan haberler ortaya atmakta sicilide oldukca bozuktur..
bu tür yalanın 9 yaşındaki kız çocuğu evlenebilir fetvasına inanan insanları kınamak lazım..
Bu yalana inanaların Türkiye gerçekleriyle alakalarının olmadığına, Türkiye şartlarını bilmediklerine kızmak lazım..
Canan EREN
Siz neye inanırsınız bilemem ama ben gözlerimle gördüm.
Arada farklı gazeteler okuyup tv. kanallarını izlemekte gerekir ..
hiç bir şeye körü örüne inanmak doğru değildir.
Türkiye gerçeklerini inanın en az siz kadar biliyorum.
Ve Ulu Önder Atamın verdiği mücadeleyi göğsümü gere gere onun bir neferi olarak aydınlık Türkiye için evlatlarımın torunumun geleceği için onların yarınını karartacak hiç bir düşnceye hayatımda yer yok.
Okullarda erkek çocuklarına cinsel taciz de bulunupta bir kereden bişey olmaz diyenleride duyduk biz.
Benim derdim siyaset değil Taha hocam.
Bilmem anlayabildiniz mi beni.
Saygımla
Bu hale akıl tutulması diyemeyeceğim.
Kız torunum var. canımı yoluna sereceğim bir kız çocuğu. O'na ve emsallerine böyle bir görüş (fetva'''') bildirenlerin aklından öte insanlığından şüphe ederim.
Öyle şeyler yazasım var ki.. Tutuyorum kendimi
Bir de bu saçmalıklara dini alet etmiyorlar mı??
Çürümenin tam ortasından hezeyanlar bunlar.
Canan EREN
İnsanları konuşmaya korkar hale getirdiler. Konuşursam dinsiz bu laftasını yapıştıracaklar korkusuyla sessiz çığlıklar milyonlarca ..
Ama benim yüreğimde ki imanı sorgulamak ölçmek kimsenin haddi değil. Ben hafız torunuyum.Başım açık olabilir ama yüreğimi hiç örtmedim .
Vicdanımı hiç uyutmadım.
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürkün bir neferi olarak Evlatlarımın biricik torunumun yarınlarını karartacak hiç bir zihniyeti kabul edemem.Bir tek hesabı yaradana veririm. Yüce Allah kullarını ayırmadı.. Herkes yaradanın gözünde bir akıl verdi o aklı doğru kullanan ve kullanmayanlar arasında tüm yaşananlar..
Sunsuz teşekkür ve Saygılarımla hocam
Merhaba Canan hanım, öncelikle duyarlı yüce yüreğinize soylu ruhunuza saygı duyduğumu belirteyim.
Diyanetin, özde onlara yol açanların tek amacı var. Atatürk ilkelerini, çağdaş olmak yolunda yürümesi gereken demokrasimizi ortadan kaldırmak. Suyu bulandırmak. asıl amaçları bu. Bu meyanda gündemi saptırıp zaten yetesiye aydınlanma yaşamayan halkı eften- püsten akıl dışı konularla gerçek sorunlara eğinilmesini engellemek.
Naçizane yazıyorum. Avrupa 30 yıl ve 100 yıl savaşları yapmış. o savaşlar onların mezhep savaşlarıydı. Sonunda laiklik anlayışına varmış uygar dünya.
Din Allah'"la bireyin vicdanı arasında bir bağdır. Araya sahte hocalar giremez. Ne acıdır! Kişisel çıkarlar için laikliği benimsemiyor muktedirlerimiz.
onlarla mücadelemiz devam edecek. insanlık adına, özgürlük adına. İsyanınızda yalnız değilsiniz bilin isterim.
Emeğe ve sanata saygımla.
Canan EREN
İnsanlar konuşamıyor oldular ağız açsalar bu kara düşünceler onları dinsizlikle suçlanırım korkusuyla..
Oysaki inanç önce vicdanlı olmaktan geçer. Benim vicdanımı sorgulamak bir tek yaradanımın hakkıdır. Ben hesabımı Yaradanıma veririm.
Bu yüzdendir ki saçı bitmedik yetimin hakkını yemekden çekinmeyenler yerine masum yavrular için fetva verenler de günü gelince yaradana hesap verecekler.
Gıybet etmeyin -Haram lokma evinize sokmayın -Kız evlatlarınızı okutun mirasta hak yemeyin diyeceklerine ..
Ve zamana göremi uydurulacak fetva diyebilecek kadar vicdanını kaybetmişlere benim diyecek başka sözüm yok ki hafız torunuyum elbet bizde yetişmeye çalıştık. Cahilleri yönetmek korkaklara yön vermek kolay..
İşte bu yüzden inadına dimdik ayaktayız.
Sonsuz saygı ve teşekkürlerimle
Bence böyle düşünenlere sormak lazım onlar evlatlarını torunlarını 9 yaşına girdiklerinde kendinden yaşça çok büyük biriyle evlenmesine olumlu bakarmı böyle konuşanları incelesek çoğu problemli kişilik sorunu yaşayan yaşam formlarıdır zira bunların insan olmaları şüphe uyandırır
Lütfen artık yüce kitabımız Kurananın Türkçesini okuyalım böylece doğruları daha net biliriz
Allah’ın ilk emri oku unutmayalım lütfen
Canan EREN
vicdan meselesi aynı zamanda..
Ve bu olay toplumda en güvenilecek kişilerin bille artık güvenilmeyeceğinin göstergesi ..
Harama karşı tık yok ..
Çürümüşlük ..
Anlamlı yorumunuz için çok teşekkür ediyorum
Saygılar
Ben bu zihniyeti milyon kere lanetliyorum..Artık kendi kendimizden,türk olduğumuzdan utanır olduk.Biri çıkar tecavüzcü yandaşlarını korumak amaçlı "çocuğun velisi ve kendisinin rızasıyla eylem gerçekleştiği için bu durum tecavüzcü tarifine uymuyor diyebiliyor.Akabinde diyanet hangi gayeyle hareket ediyorsa bilinmez, böylesine infial uyandıracak bir bildiriyi gayet normalmiş gibi yayınlıyabiliyor.. Yani ver parayı velisine kapat ağzını,al çocuğu götür..Zaten erkek kız da farketmiyor..! Allahım biz nasıl bir millet olduk.Ne ses var ne soluk..Koyun sürüsü gibiyiz..!Devleti meşgul edebilecek o kadar acil ivedi işler varken sayın devlet büyüklerimizin uçkurlarıyla uğraşmaları inanın çok ama çok manidar..Bu eylemlerin altından yine çok pis kokular geliyor..! Yine bir yerlerden düğmeye basıldı..Sağ duyulu insanlara nefret tohumları ekilirken,vicdanıyla,mantığıyla hareket edenleri de dinden soğutarak yine toplumumuza nifak tohumları ekilmeye çalışılıyor,bilinçli olarak zihinleri karıştırılmak isteniyor..!
Bu olanların benim nazarımda başka bir tarifi yok..Duyarlı yüreğinize sağlık Canan hanım..Yürekten kutluyorum sizi..
Selamlar..saygılar..
Günaydın Canan hanım. Böyle ahlaksızlık, böyle vicdansızlık olur mu? Şu an bu yazıyı yazarken bile vücudumdaki tüyler diken diken oluyor. Ayıptır, günahtır... Güzel Allah(c.c.)'ım bu tür yozlaşmışlıkları biz insanlara sunmaya çalışanları perişan eylesin.
Burada Resulüllah(s.a.v.) efendimizin Hz.Ali(r.a.)'a söylediği bir sözü paylaşmak istiyorum. Çok uzun yıllar önce(en az 30 yıl oldu) dinlemiştim vaazı.
"Ya Ali, ümmetimde öyle bir zaman gelecek ki imamlar minberde bülbül gibi ötecek ama cami dışında haram yiyecek. "
Hangi anne, hangi baba böyle bir şeyi yaparsa Allah(c.c.) onları da bildikleri gibi yapsın. Ne söyleyeceğimi bilemiyorum. İnsanlık dışı bir şey. Tiskindirici.
Canan EREN
İnanın Diyanetin bu fetvasını tv. dördüğüm andan beri sinir katsayım yükseldi.İnsan inanamıyor ..
Duyduğum nefreti bastırmaya gayret ediyorum hepsi bu .
Anlamlı yorumunuz için sonsuz teşekkürler ..
Saygılar
Ben bu zihniyeti milyon kere lanetliyorum..Artık kendi kendimizden,türk olduğumuzdan utanır olduk.Biri çıkar tecavüzcü yandaşlarını korumak amaçlı "çocuğun velisi ve kendisinin rızasıyla eylem gerçekleştiği için bu durum tecavüzcü tarifine uymuyor diyebiliyor.Akabinde diyanet hangi gayeyle hareket ediyorsa bilinmez, böylesine infial uyandıracak bir bildiriyi gayet normalmiş gibi yayınlıyabiliyor.. Yani ver parayı velisine kapat ağzını,al çocuğu götür..Zaten erkek kız da farketmiyor..! Allahım biz nasıl bir millet olduk.Ne ses var ne soluk..Koyun sürüsü gibiyiz..!Devleti meşgul edebilecek o kadar acil ivedi işler varken sayın devlet büyüklerimizin uçkurlarıyla uğraşmaları inanın çok ama çok manidar..Bu eylemlerin altından yine çok pis kokular geliyor..! Yine bir yerlerden düğmeye basıldı..Sağ duyulu insanlara nefret tohumları ekilirken,vicdanıyla,mantığıyla hareket edenleri de dinden soğutarak yine toplumumuza nifak tohumları ekilmeye çalışılıyor,bilinçli olarak zihinleri karıştırılmak isteniyor..!
Bu olanların benim nazarımda başka bir tarifi yok..Duyarlı yüreğinize sağlık Canan hanım..Yürekten kutluyorum sizi..
Selamlar..saygılar..
Günaydın Canan Hanım,densiz diyanetin bu tür bir yazı yazarak toplumu infiale getirmesini sadece kınamakla kalmayın,lanetleyin bu herifleri.! Başka fetva verecek konu kalmadıda 9 yaşında kız,12 yaşındaki erkek çocuklarının evlenmesi fetvası kaldı! Birgün olsun "devlet malını israf" konusunda,"yolsuzluklar" konusunda bir fetva verin sıkıyorsa...Dini en iyi bilen imamların Allah korkusundan yoksun olduklarını,oysa dini iyi bilmediği halde sıradan bir insanın Allah'tan çok daha fazla korktuğunu düşünüyorum! Çünkü Allah'tan korkan diyanet gibi sus pus oturamaz.
Canan EREN
Her satırınıza katılıyorum.. Aklı hür vicdanı hür olan insanlar bunu ağızlaraına dahi alamazlar .. Çünkü iradeleri kabul etmez.
Önce iğneyi kendine batırabilselerdi keşke
Akıl tutulması ..
Çürümüşlük..
Saygılar