- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-18
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-18
Bu arada Olay yeri ekibi geldi ve çalışmaya başladı. Evin önünde ambulanslar cenazeleri almak için bekliyordu. Bizde çalışmaya başladık.
Büşra Baş komiser_ Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Çok dikkatli olalım gözümüzden bir şey kaçırmayalım. Leyla Sen kızdan sperm örneği al bakalım ne bulacaksın. Abisiyle eşleşme olacak mı? Ama hiç sanmıyorum burada bir oyun sahneye konmuş.
Hansa Baş komiser_ Olay yerine haber verin silahı balistiğe göndersinler Leyla.
Leyla Komiser_ Emredersiniz Baş komiserim.
Heval Baş komiser_ Adamların el ve ayak bileklerine Bak Büşra. Bu morluklar ip izi. Önce katledilmişler buraya öyle taşımışlar. Üçüncü şahıstan kimlik çıkmadı.
Büşra Baş komiser_ Kızın ailesini sorguya alalım.
Tugay Baş komiser_ Olay yerinin işi bittiyse Cenazeler Adli Tıbba gönderilsin.
Leyla Komiser_ Üçünden de dna örneği aldım ama kızda sperm kalıntısına rastlamadım. Yani tecavüz yok, tecavüz süsü verilmiş.
Büşra Baş komiser_ Bilirkişi raporu gelmeden hiçbir şeye inanmam.
Heval Baş komiser_ Anlamadığım şey cesetleri buraya nasıl taşıdılar. Ve kimse görmedi?
Hansa Baş komiser_ Belli ki görmemiş. Ayrıca ortada silah var. Niye silahı bıraktılar. Bunu yapan her kimse bize meydan okuyor.
Tugay Baş komiser_ Hadi hanımlar Merkeze dönüyoruz.
Hemen yola koyulduk. Yarım saat sonra Asayişten içeri giriyorduk. Sedat Amirimin bizi merakla beklediğini gördük.
Leyla Komiser_ Amirim ben hemen adres tespiti yapıyorum.
Sedat Amir_ Hemen çabuk ol hareket, hareket.
Leyla Komiser bilgisayarın başına geçerken bizde Sedat Amire olayı baştan sona anlattık.
Sedat Amir_ Desenize tam bir katliam yapılmış, ama niçin kimden intikam alıyorlar? Tugay Baş komiser yanına Büşra Baş komiseri de al ve kızın ailesine gidin acı haberi verin.
Leyla Komiser_ Tugay Baş komiserim adresi tespit ettim. Kasımpaşa’da kâğıda yazdım buyurun.
Adres, Bakırköy’e giderken İncirli geçidini geçince soldaki ilk sokaktı. Arabayı müsait bir yere park edip adresteki evi aramaya başladık. Bir apartmanın girişindeki dairede oturuyorlardı. Kapının zilini çalıp beklemeye başladık. Biraz sonra içerden bir tıkırtı geldi ve kapı açıldı. Yaşlı bir adam karşımıza çıktı. Rozetimi göstererek’’ Polis içeri girebilir miyiz?’’
Yaşlı Adam_ Buyurun polis kızım çocuklarımdan bir haber mi getirdiniz?
Tugay Baş komiser_ İçeri girelim anlatacağım amcacığım.
Derli toplu temiz bir odaya girdik. Bu sırada yaşlı bir kadınla on üç on dört yaşlarında bir çocuk yanımıza geldi.
Dursun Amca_ Benim can yoldaşım, çocukta bizim tekne kazıntısı adı Ali’dir.
Büşra baş komiser_ Amcacığım adınız Dursun, teyzeciğim sizin de Güler değil mi?
Dursun Amca_ Evet polis evladım oğlumun adını zaten biliyorsunuz. Büyük oğlumla kızım bir hafta evvel kayboldular. Ailece perişan olduk. Karakola bildirdik ama şu ana kadar bir haber çıkmadı.
Tugay Baş komiser_ Amcacığım düşün bakalım bir düşmanınız var mıydı?
Güler Teyze_ Yok evladım, biz kendi halinde bir aileyiz. Kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayız.
Dursun Amca_ Dur bakayım ama hiç sanmıyorum.
Büşra Baş komiser_ Ne sanmıyorsun Dursun Amca?
Dursun Amca_ Benim çocuk köşe başındaki kuaförün sahibinden işini büyütmek için yüklü bir para almıştı. Ödeyemedi geçen gün atışmışlardı ama öylece konu kapandı.
Tugay’la bakıştık zayıfta olsa bir iz yakalamıştık. Artık nereden yürüyeceğimizi biliyorduk.
Tugay Baş komiser_ Çocuklarınızı bulduk teyzeciğim. Başınız sağ olsun. İkisi de öldürülmüş.
Bir anda güler teyze feryat etmeye başladı. Dursun Amca donmuş kalmıştı.
Büşra Baş komiser_ Amcacığım sizin için çok zor olacak ama, cenazeleri teşhis için bizimle Adli Tıbba kadar gelmeniz lazım.
Tugay Baş komiser_ Güler Teyzeyi yalnız başına bırakmasak iyi olur. Yakın komşunuz var mı yanında kalacak olan?
Dursun Amca_ Ali oğlum bir koşu Semiha ablanı çağır annenin yanına.
Dursun Amca çocuklarını teşhis ederken. Durumu içler acısıydı. Adam san ki yirmi yaş birden çökmüştü. Adli tıptan çıkınca doğru Asayiş şubeye geçtik. Gerekli formalitelerden sonra Kemal’le Dursun Amcayı evine gönderdik.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.