- 553 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FATİH TERİM VE GALATASARAY.....
Fatih Terim Yeniden Galatasaray da....
Sonunda sarı-kırmızılı taraftarların istedigi oldu.Tudorla yollar ayrıldı Fatih Terim dördüncü kez Galatasaray ın başına getirildi...
Sanırım Türkiye de belki de dünya da ilk kez bence başarılı bir teknik adamın işline son verildi...
Tudor rakipleri ile fazla puan farkı olmadan işine son verilen teknik direktör ünvanına son verildi...
Tudor ve ekibi lige iyi başladı bir ara puan farkı iyice arttı.Ancak puan kayıpları artınca taraftar tepkisi göstermeye başladı,o isyanlarda yönetim Tudor un arkasında durdugunu deklare etti....
Ancak lilgi ilk yarısının son haftasına girilirken işine son verildi burada Galatasaray yönetimi maalesef etik davranmadı....
Oysa ligin ikinci yarısı var daha puan farkı fazla degil hatta hiç değil...
Kısacası bu davranış Galatasaray geleneğine bana göre uymadı...
Gelelim Terime....
Terim TÜRKİYE DE bir Tek MİLLİTAKIM VE GALATASARAY dışında başka bir takım çalıştırmadı...
İlk hocalık yıllarındaki takımlar hariç...
Ben Galatasaray dışında Türkiye de başka takım çalışlrıtmam diye kaç kez açıkjlamalrda bulundu...
Evet Galatasaray da oynamış olabilirsiniz ancak birde işin profosyonel yönüne bakacak olursak bence olumlu değil..
Hoca dediğin her takımı çalıştırmalı egolu olmamak gerekli...
Ülkemizde MUSTAFA DENİZLİ PROFOSYONELLİK anlamında örnek gösterilecek hocalardan biridir...
Üç büyükllerin tamamını çalıstırdı,onun dışında Alt liglerde de takım çalıstırdı...
KOCAELİSPOR-MANİSASPOR-RİZESPOR son olarak ta ESKİŞEHİRSPOR...
TEKNİK DİREKTÖR egolu olmamalı her takımı çalışrıtmalıdır.
Oysa her hocanın her takımı çalıştırması gerekiyor o heyecanı her yerde yaşamalıdır işin kuralı bu olmalıdır...
En azından şampiyonluğa oynayan diger takımlarda çalışabilir..İşin maddi yönü tartışılabilir elbette ancak maddiyattan yeri geldiginde feragat edilebilir..
Dünyada örnek verecek olursak MARİNHO PORTO DAN SONRA CHELSEA-REAL MADRİD şimdide MANCHESTER UNİTED TE..
GUARDİOLA BARCELONDAN SONRA BAYERN MÜNİCH ŞİMDİDE MANCHESTER CİTY DE....
Tabi Fatih TERİM gibi sırf aynı takım çalısıran hocalarda var elbette SİR ALEX FERGUSON VE ARSEN WAGNER ..
Gönül isterki her hoca her takımı çalıştırsın.....Ülke futbolunada faydalı olsun bunu becerdiğimizde ülke futboluda kuşkusuz ilerleyecektir...
l
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.