- 675 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYKIRMAK İSTİYORUM
Ne çok şeyi anlatmak ister bu gönül, insanların hüzün içinde olduğunu, dökülen gözyaşların hiç kurumadığını, günümüzde insanlık için çabaların çok eksildiğini ve içimizdeki yaraların daha da derinleştiğini haykırmak istiyorum.
Günümüzde dostluklar maddeye bağımlı olarak değer kazanıyor ve bedenler ölü hücrelerle boğuşuyor. Çocukların hep ezildiği, tecavüz olaylarının alışkanlık halini aldığı, hiç acımadan katledilen O minicik yürekler yok mu? Yürekleri parça parça ediyor. Hiç bir yürek dayanmaz bu acılara. Kanı bozuk insanlar yaşarken ülkem de analar ah analar yetim bırakılıyor. Bir annenin suçu ne olursa olsun, nasıl kıyılabiliyor yaradanın verdiği cana. Hırçın çocuklar yetişiyor artık, söz dinlemeyen, büyüklerine karşı saygısını yitiren binlerce çocuk görür olduk.
Şahit olduğum bir durum var, insanlarımız aç iken, yabancı insanlara aylık maaş bağlanarak, bankamatik verildiğini gördüm. Çok zor koşullarda yaşayan aileler varken, evine aş götüremeyen insanların gözyaşları durulmazken, neden bu insanlara iş imkanı verilmiyor! Üniversiteliler iş bulamıyor. Yıllarca yerleşemediği için, öğrenim gördüğü mesleği unutacak duruma gelen gençler yaşıyor ülkemizde."Esnaf kan ağlıyor, işsizlik had safhada ve almış başını gitmiş zaman. Ahh, kimse kimseyi duymuyor artık! Her yürekte bir sabır anahtarı olmalıdır."
"Geçenlerde arkasındaki araç korna çaldı diye aracından inerek, korna çalan insanın katledildiğini canlı canlı seyretmek ne büyük acı."
En çok muhtaç olduğumuz şey huzur. Vatanımızın bölünmez bütünlüğünü korumak her Türk’ün asil görevidir. Biz biz olalım ve sahip olduğumuz değerlere sahip çıkalım.
Mehmet Öksüz / Eflatuni Mısralar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.