- 4993 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİTLER ÖLMEZ DEMEYELİM, ÖLÜYORLAR!
ŞEHİTLER ÖLMEZ DEMEYELİM, ÖLÜYORLAR!
Şehitler her gün ölüyor, yanlarında sevdikleri ana babaları da ölüyor tabi inancımız gereği şehitler ölmez ama evinden kına yakılarak, davul zurnayla uğurladığımız yavrular, al bayrağa sarılı dönüyor niçin, neden? Ülke bölünmez, ülke satılıyor, ülke elden gidiyor, duyun ey duymaz sağır Ankara, duyun. Yeter bu anaların göz yaşları sizi boğacak, duyun. Neden sizin evlatlarınız yok oralarda, neden hiç birinizin yakını şehit olmuyor? Oysa siz halktan yada diğer kesimden “Müslümansınız”. Size en çok gereken şehitler inancımıza göre çünkü diğer tarafı da garantilemeniz lazım değil mi? Ama şu bir gerçek, hiç üst düzeyde olanın ne evladı, nede yakını yok, gitmiyor hiç de şehit yok.
Şehit ailelerine bakın, zaten yarı ölü hepsi, üst baş, ev bark yarı aç, yarı tok yine de garibim mertçe, dimdik ayakta durup, yutkunarak “vatan sağ olsun” diyor. Helal olsun, utanın ey utanmazlar, uyanın ey kış uykusundakiler, uyanın kutuplarda artık sabah oldu. Duyarsız bir millet olup çıktık, bu açık duyurumdur, yürüyelim analar, biz de gidelim cepheye, biz neden bir Nene Hatun olmayalım? Neden bir Kara Fatma olmayalım? Yavrularımıza destek olalım, onlarla ölmeye gidelim. Siz yiyin beyler, rahatınıza bakın, mal varlıklarınızı yarıştırın, sakın eksik bir taraf varsa haber vermemezlik etmeyin. Sende şu var, bende bu var, tartışın ve yiyin beyler, yiyin. Bizde çok, babamdan kalan çok tarlam var, veririm sakın dara düşmeyin. Eşit olsun biriniz az, birinizin çok olur mu? Üstüne binlerce villa yapın, katlarda olan yakınlarınızı taşıyın. Ne olacak, orda öyle duruyor tarlalar, bir işe yaramıyor nasılsa ama siz sakın mağdur olmayın, başınızı öne eğmeyin. Sizinki azsa, ayıp olmasın sayın vekilim emeklilerin maşlarını da yarıya indirdiniz, oh ne iyi olmuş siz zaten azıcık bir maaşla nasıl geçineceksiniz, hizmetçiniz, aşçınız az almasın.
Şehitlerin maşlarını da veriler inan ki size yardım amaçlı, bu gözü, gönlü tok insanlar. Canını veriyor ya sizin için, evlatlarınız için. Paranın ne önemi var ki? Yeter ki siz başınızı diğer tarafın mal varlığı çok diye öne eğmeyin, sakın ha, üzülürüz vallahi. Yemeden, içmeden kesiliriz, diğerlerinden eksik olmasın sakın ha mülkünüz, araziniz, fabrikanız, yatınız, katınız. Biz bunları hak etmiş koyun sürüsüyüz, Aziz Nesin kalk ta bir daha söyle, az demişsin bu halka, bu hal için bir daha de bence.
Ey yüce Türk milleti, bir avuç çapulcuya yenik mi düşecek? Ey ecdadı şanlı millet, sen ecdadının başını mı eğdireceksin? Bumu bu şanlı Türk milletinin ünü? İnancımız bumu? Atalarımız böyle mi mücadele ettiler? Bumu bizim mücadelemiz? Gidin geldiğiniz gibi, gidin. Yeter kalan yerleri satmadan, bu vatan evladı civanları yok etmeden gidin, gidin Allah aşkına. Yeter acıyın, şu ana karnındaki şehidin yavrusu doğacak, babasını arayacak, soracak. Sizden de hesap sorar inşallah Allah nezrinde.
Ömür boyu boynu bükük kalacak, acıyın yeter. Baba diyene imrenecek, annesine sorurları bitmeyecek, babam nasıldı, nasıl yürüyordu diyecek, nasıl konuşurdu diyecek. Şehidin doğmayan yavrusu, baban yürekli bir aslandı, kahramandı, ülkesini savundu ama onun yaşıtı bey evlatları Avrupa da danstaydı, diyeceğiz. Utanın, utanın tarih bunları yazacak, o doğacak yavruya hesap verin, babasını verin, getirin babasını, ona sarılıp güçlü babam diyecek, okula götür babam diyecekti. Ayakkabı al baba diyecekti, maça birlikte gidecekti. Utanın, uyanın o çocuklar helal etmeyecek size haklarını, babalarının kanlarını.
Ben de helal etmiyorum size hakkımı.
Hafize KILIÇ
YORUMLAR
Şehitler her gün ölüyor, yanlarında sevdikleri ana babaları da ölüyor tabi inancımız gereği şehitler ölmez ama evinden kına yakılarak, davul zurnayla uğurladığımız yavrular, al bayrağa sarılı dönüyor niçin, neden? Ülke bölünmez, ülke satılıyor, ülke elden gidiyor, duyun ey duymaz sağır Ankara, duyun. Yeter bu anaların göz yaşları sizi boğacak, duyun. Neden sizin evlatlarınız yok oralarda, neden hiç birinizin yakını şehit olmuyor? Oysa siz halktan yada diğer kesimden “Müslümansınız”. Size en çok gereken şehitler inancımıza göre çünkü diğer tarafı da garantilemeniz lazım değil mi? Ama şu bir gerçek, hiç üst düzeyde olanın ne evladı, nede yakını yok, gitmiyor hiç de şehit yok.
Şehit ailelerine bakın, zaten yarı ölü hepsi, üst baş, ev bark yarı aç, yarı tok yine de garibim mertçe, dimdik ayakta durup, yutkunarak “vatan sağ olsun” diyor.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Zenginler yaşasın diye garipler fakirler evlat büyütüyor,
dahası o büyütülürken ne sıkıntı lar çekilen yavrucukların
kuru lokmalarında dahi zenginin gözü kalıyor.
ey efendiler bizler ülkenin sadık bekcileri ,kendi yağı ile kavrulmaya çalışan,zamanı geldiğinde yavrusunu askere gönderen ana larız yavrularımızın yanında bizlerde gözümüzü kırpmadan gideriz!yeterki yavrularımız ölmesin yeterki vatanımız bölünmesin.ne yazıkki vatanımızın kimiyeri para ile satılıyor.bazı densizler meclise oturmuşlar parmağını insanın gözüne sokarcasına uzatarak hakkımızı alırız diye biliyor.sorarım size siz bu ülkede beslenip büyümedinizmi bu ülkede yaşamıyormusunuz!Türklerden neyiniz az! bunları cesaretlendirip konuşturanlara yazıklar olsun.
şunuda iyi bilinizki hakkımızı helal etmiyoruz! nezaman helal edeceğiz biliyormusunuz bilirsinizde işinize gelmez , sizlerinde vatan için birer çocuğunuz şehit edildiğinde!.
yazan yüreğe sağlık,herkesin yüreğine tercuman olmuş yazınız herkesin yüreği kan ağlıyor.Selamlar sayğılar,duyarlı yürek gidişatımız gidişat değil!
ALLAH sonumuzu hayır getirsin.
TÜRKİYE CUMHRİYETİ DEVLETİ
Artık bu kanayan yaraya dur deme zamını geldi
daha nekadar şehit vermeye devam edecegiz
iran,ırak,suriye,ermenistan,israil ve ABD bu ülkeler
teröre açık destek vermektedirler.terör buyüzden
ülkemizde bitmemektedir.artık kendi sınırlarımızı
koruyarak bir yere varamayacagız.bu yüzden tehdit
gelen ülkelerin sınırlarına girilip orada terör örgütünü imha etmemiz gerekiyor ve o bölgelerden çıkmamamız gerekir.gerekirse savaş yapmalıyız.toprak bütünlüğümüzü çoğaltmalıyız.ülkemiz için en hayırlısı bence budur.yaşasın
TÜRKİYE CUMHURİYETİ
Ey yüce Türk milleti, bir avuç çapulcuya yenik mi düşecek
Bizlerin savaşacağı ,yeneceği ,üstesinden geleceği pkk denilen şey yada teröristler değil ki.eğer onlar olsaydı biz Türk olarak bunu başarabilirdik.Ama herkes biliyor ki karşımızda olan ve savaşmamız gereken onlar değil.Bizim içimizdekiler,başımızdakiler,bizi yönetenler...Bugün ana haber bültenlerini izlerken merak ettim bu ülkenin başbakanı nerede acaba.evinde oturup tv izleyip şehitlerin cenazesine alkış mı tuttu.Hepimiz biliyoruz ya susuyoruz susmak zorunda bırakılıyoruz.Hiç kimsenin bu terör bitsin diye kaygılandığı yok.Çünkü pkk yı kuran biz onu bu hale getiren yine biz.ama yok etmek işte öyle kolay olmuyor.Başımızdakiler ve dış güçler istemedikleri sürece ki istemiyorlar bu vahşetin bitmesini bitmeyecek.
Şimdi düşündüm bir an.bir oğlum olsa.20 yaşına kadar yetiştir doğur büyüt...ve sonra vatan sağ olsun de.Ne kadar basit bir cümle.
Bir hemşerimin de şehit olduğu bu üzücü olay ile birlikte aklıma ilk gelen Atatürk'ün bir sözüydü. O, şehit asteğmen Kubilay'ın ardından şöyle söylemişti:
"Kubilayın aziz ve temiz kanı cumhuriyetin varlığını ve hayatiyetini yenilemiş ve temizlemiş olacaktır..."
Unutmayalım ki ayrışma girmeyen millete düşman giremez. Karanlık zamanların hele böyle yıldızların da kaybolduğu sancılı gecelerin ardından güneşin doğacağına olan umudumuz giderek artıyor.
Her vatandaş olarak ilk görevimiz vatanımıza olan borcumuzu ödemektir.
Bizi Allah yarattı ancak vatan besledi. Vatan için ölmeyeceksek niçin yaşayalım?
Şu an için yöneticilerimizi ve bölgede görev yapan birliklerdeki askerlerimizi ve komutanlarımızı baskı altına almak bize birşey kazandırmaz. Aksine yurt içi gerginlik artar. Hepimiz şehitlerimizin ardından üzülüyoruz ama ilk olarak yapmamız gereken şehitlerimize olan minnetimizi göstermek ve terörü lanetlemektir.
Terörün bitmesi için de elimizden gelen ne varsa yapmaya gayret etmektir.
Bir silahlı kuvvetler mensubu olarak terörü şiddetle kınıyor, başta şehit yakınlarına ve arkadaşlarına olmak üzere tüm Türk milletine baş sağlığı diliyorum. Türk silahlı kuvvetleri bunun hesabını şiddetle soracak ve sorumlularına gereken cezayı verektir....
BİR SENİN ADALETİN OLACAK ÖBÜR HAYATTA BİR ALLAH'IN.ALLAH ONLARIN YAPTIKLARINI AFFEDEBİLİR BİLEMEYİZ AMA KULLAR O KADAR DA AFFEDİCİ DEĞİLDİR Dİ Mİ?HELE DE VATAN HAİNLERİNE SİZE ŞEYTANLA BİRLİKTE CEHHENNEMDE NASIL BİR AZAP VAR BİLSEYDİNİZ.
ŞEHİTLERİM BENDE ŞEHİT OLABİLSEM DİYORUM.SİZİN YANINIZDA OLABİLSEYDİM.BİR YARADANA BİR DE VATANA BORCUMU ÖDEYEBİLSEYDİM.
YANAN İÇİM CİĞERİM SÖNMEZ BU ATEŞ ZAMAN GEÇSE BİLE.
evet bulunduğunuz yerden ahkam kesmesi kolay hakkını helal etmyiorsun ama orada mücadele eden ve yeri geldiğinde şehit olan kardeşlerimiz sayesinde buradan güzel güzel yazılar yazıyorsun.yazınızı tahrik edici buldum ...şunu unutmayın asla BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.yazınızın sonuna yazdığınız cümleyi iyi düşünün bence ...yeri gelir bizde şehit oluruz bu güzel vatan için.
Sarı şafaklar yaşamağa devam ediyoruz cannnn
Adı ŞAFAK’tı...
O daha doğmadan
Asker gün sayar
Demişti babası...
Şafak olsun adı.
Adı Şafak’tı...
Annesi öğretmen
Babası Teğmen
Tayin emri geldi
Koyuldular yola hemen
Vatan kutsaldır
Hakkari’ de vatanımdır
Vatanın her toprağına
Hizmet, askere armağandır
Hakkari’ de vazife...
Yaptı komutan seve seve
Ta ki... bir zaman sonra
O’ da hedef oldu, hain teröre
Suslu, puslu bir gece
Çığlıklar yükseldi, gökyüzüne
Bir yıldız daha kaydı...
Millet’ te gözyaşı sel yine
Yaşı henüz altı...
Adı Şafak’ tı
O’ daha minicik bir çocuktu
Dünya’ sında ölümle tanıştı.
Bir komutan, son yolculuğuna
Törenlerle uğurlanıyordu...
Şehit Teğmen, bin yürek yakıyordu
Herşeyden habersiz...
Şafak gün sayıyordu.