- 519 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beyoğlu Öğretmenevi Şiir Etkinlikleri Ödüllerle Şenlendi.. / Hilkmet OKUYAR
Geleneksel olarak her ayın 3. Çarşambası Saat 14:00/17:30 arası tertiplenen şiir müzik beste yorum dinletisinde ve özdeyiş paylaşımları arasında Süper Kaynak Muhteşem Proje Dünya Markası Türkiye Sevdası kapsamında ödül almaya hak kazanan güzel sanatlar öncüsü Canlara Şebinkarahisar’da teslin edilemiyen ödüllerden bazılarının teslimatı da;
Saygıdeğer Ata Türk, Aslan Seymen, Selma Çaprak, Sema Zeybek, Hayriye Cihan, Canan Kurna, Garip Yadigar, İlhami Bulut, Zeki Durmuş, Nursel Deliktaş, Cemil Özdemir, Aysema Gündeş, Ertaç Uzunyol, Mehmet Korkmaz, Sadullah Demirtaş, Sevgi Yeşiloğlu, Dilşade Güngör, Akif Şentürk, Mehmet Ayık, Metin Koca, Hanife Yalçın, Necla Karakoç, Vesile Parlakgül, Yılmaz Bilgin, İnci Çakmak, Kaan Erten, Mustafa Kılıç, Resul Civciv, Orhan Erkahveci gibi kültür sanat dostunun oluşturduğu katılımcı hazirun ve Emine Ülkü Akman Zeki Eroğlu ve Emine Ağlamaz Karataş’ın oluşturduğu yönetim huzurunda yapıldı..
*
Dünyaşat Başkanı Hikmet Okuyar imzalı Dünya Markası Türkiye Sevdası süper kaynak muhteşem proje kapsamında; Şiir etkinlikleri organizasyonları ile, proğram sunuculuğu ile şiir yorumculuğu ile kalıcı hizmetlere imza atan Emine Ağlamaz Karataş’a; Eğitimci Şair Radife Şen Kayaoğlu’na, Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu Dursun Elmas’a, Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu Semiray Sezgin’e ’ Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’ Şeref Serlevhası ile Türkiye Sevdası ve çam sakızı çoban armağanı, Şair Kalemi ve Giresun Fındığı gibi ürünler Beyoğlu Öğretmenevi Şiir Etkinlikleri içinde saygıdeğer hazirun huzurunda verilmiştir..
Samsunlu Eğtimci Şair, Şiir Yorumcusu, Semiray Sezgin’in ödülü de vekaleten Sivaslı Şiir Yorumcusu, THM Koro Üyesi, Moda Tasarımcısı, Türkiye Sevdası Güzel Sanatlar Öncüsü İnci Çakmak’a teslim edilmiştir..
Etkinliğin çay molasında da Türkiye Sevdası orijinal sayfalarından örnekler imzalı olarak katılımcılara ve hayranlara arz edilmiştir.
Sunumlar, yorumlar, ve paylaşımlarla süper saygın ilgi yoğunluluğuna Tebrikler, Teşekkürler..20.12.2017
*
Hikmet Okuyar,
Şair Yazar, Gazeteci, İlesam Üyesi, Yeşil Çevere ve Fidanlama Uzmanı, Şebinkarahisarlı İş Adamları Yardımlaşma Derneği Kurucu Genel Başkanı.
....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.