- 377 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜÇ BİRLİĞİ
Güç birliği
Bugün dünyada kim kuvvetli ise onun dediği olur. Eğer bu güç bizde olsaydı dış politikada rahat ettiğimiz gibi içeride de huzur içinde olurduk.
“Türk Birliği rüyası içinde gözlerimi yumacağım” Diyen rahmetli Atatürk ve onun mirasını gerçek manada sırtında taşıyan rahmetli Türkeş bu işi belli bir noktaya getirdiler.
Türk federasyonları birliği adı altında bunu yine rahmetli Demirel zamanında devlet politikası haline getirdiler. Şayet kesintiye uğramasaydı bugün o güç arkamızda olsaydı kolay kolay başta Amerika olmak üzere bu emperyaller meydanda cirit atamayacaklardı.
Çünkü Turan demek aynı zamanda Turan Ordusu demekti. Bu dünyanın en büyük gücü olurdu.
O zaman dünyada adalet sağlanır mazlumlar ezilmez aynı zamanda orta doğu ve İslam coğrafyası da bundan büyük ölçüde faydalanırdı.
Peki bu birliği kurmak zor mu? Bana göre kolay. Yapılacak iş sadece Başbuğun bıraktığı yerden devam etmek. Bu görev mhp nin di. Ama bu konuda mhp üst yönetimi başta genel başkan olmak üzere bu davayı sabote ettiler.
Yeni kurulan partinin de böyle bir derdi olmadığına göre bana göre yapılacak iş derhal ve hemen yeni bir konkre ile bu konuda deneyimi güçlü birini genel başkan yaparak mhp üst yönetimini değiştirmek gerekir. Bu aynı zamanda milliyetçi bir partinin iktidar kapısını aralaması demektir.
Çünkü Türk Milletinin aradığı budur ve yakışanda budur.
Görünüyor ki bu iş biraz zaman alacak. Sabretmek gerekir.
Tanrı Türkü Korusun ve Yüceltsin.
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.