- 961 Okunma
- 11 Yorum
- 1 Beğeni
SELAM SİZE...
Bu defter benim tek iskelemdir.
Bazen oturur yazardım. Bazen de yazılanları okur yorumlar yapardım.
Yokum ya uzun zamandır defterde, sevenlerim de bir telaş, bir merak…
Sağ olun.
Suat Zobu soruyor:
“Nerelerdesin Üstadım?
O anda yaşadıklarımın son cümlesini söylüyorum:
“Yeğenlerimin sorunları var. Onlarla meşgulüm”
Ölüm nedir dostlar?
Bir bitiş mi? Yoksa bir başlangıç mı?
Abimin yolculuğu bitti son durakta indi.
Ama yeğenlerim bilincinde değil…
Onlarda bir hırs bir kavga.
Acımı yaşayamadım. Onları susturmakla meşguldüm.
Sonra geliyorum eve…
Bir evladım trafik kazası yapmış.
Bir başkasının borçları varmış.
Öte ki eşiyle kavgalıymış.
Aslında derdim sıkıntılarımla sizleri üzmek değil.
Ben natürel bir insanım.
Sizlere beni anlattım.
Hadi yaz yazabilirsen?
Hadi oku da yorumla yorumlaya bilirsen?
Bu defterde birçok kalem dostumun yanı sıra, bacılarım vardır benim nazlandığım…
Yazdığım bir yazıya yorumları geç kalırsa sitem ettiğim.
Hepinizden özür diliyorum.
Yazma moral işidir. Yazmak huzur işidir.
Bu aralar yazamıyor, okuyamıyorum.
EDEBİYAT DEFTERİ benden müteşekkil değil.
Sizler yazın okuyun yorumlayın.
Belli mi olur bende bir gün huzur bulur aranıza gelirim.
SELAM VE SAYGIYLA…
YORUMLAR
Yusuf Hayaloğlu AH ULAN RIZA şiirinde;
" Ben şimdi bu koca deryada tek başıma ne halt ederim?
Senden ayrılacağımı sanma
Bir kaç güne kalmaz ben de gelirim ! "diyor.
Şiirde olduğu gibi çok sürmez kafamı toparlayıp ben de aranıza gelirim...
Bütün dileğim arzum bu.
Bana değer verip yorum yazan, yazmayan tüm şair, yazar dostlarıma yürekten teşekkür ediyorum.
Hoşça kalın. Yazarak kalın.
Selam ve Saygıyla.
Öhhöö !!!
Hayat iki durak arasında bir nefes. Lakin nefesi alır verir iken kendimizi taşıyabilmez gücümüz zaman zaman düşer güçsüz hissederiz.
Acısı ve tatlısı ile hayat bizim ve güçlü olmalı her şeyden önce sağlıklı olmalıyız.
Yazılarınızı severek okuyorum. Sizi burada görmek beni mutlu ediyor.
Sağlıkla kalınız.
Abi, sağlık sıkıntın yoksa gerisi aşılır. Sen çok hassas bir insansın. Bizim kıymetlimizsin. Özellikle ben seni hem çok sever hem çok sayarım bilirsin. Yazılarına geç kalsam da seni okumayı seviyorum. Ne anlatsa dinlenecek nadir adamlardansın. Neden şimdi böyle bir karar? Bak ben de pek bakmıyorum buraya ama ayrılmak da istemiyorum. Ha bazen evet, üç dört yılda bir burayı terk etmek istediğim oldu.
Lütfen iyi ol. Dinlen. Arada gel.
Ben seni hep burada bekliyor olacağım.
Çok sevgi ve saygılarımla.
Olmadı.
Yok öyle, kolayca pes etmek yok. Sorunların olabilir, ölüm haricinde Allah gecinden versin çaresi olmayan ne var. Tamam yazma. Ama arasıra sadece "Öhhhöö" de be ya. Biz dostlarını da telaşta bırakma. Dünyanın bin türlü hali var.
Arasıra öhhhöö.. O KADAR.
Selam ve saygılar sevgili Dost.
Sağlıklı ömürler dilerim..
Koca Bedros, Sen bütün sıkıntıların üstesinden gelebilecek güce ve yüreğe sahipsin, dertlerini bile anlatırken uyarılarınla edebiyat defteri ailesine sesleniyorsun.Her şeyin gönlüne göre olmasını diliyor, üzüntülerini paylaşıyorum. Yazmaya devam etmeni de özellikle istiyorum. Selam ve sevgiler.
Selam Bedri Ağabey;
Ağabeyinizin ölümüne üzüldüm, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah, siz sevenlerine sabır diliyorum. Her şey biz insanlar için, yaşadığımız sürece daha nelerle karşılaşacağız kim bilir. Ölüm olmasın diğer bütün olumsuzluklar giderilebilir diyeceğim ama ölüm de var ne yazık ki ve zaman unutturmasa da hafifletiyor acıları. Siz iyi olun, sağlığınız iyi olsun, geresi mühim değil, nasılsa bir gün olur tekrar yazarsınız da okursunuz da.
Saygı ve selamlarla iyi bakın kendinize lütfen....
Allah işinizi gücünüzü rast getirsin hocam.
Hangimiz dört dörtlük huzura ve mutluluğa sahibiz ki?
Bu anlamda birbirimizden alıyoruz gücümüzü ve sevdiğimiz tüm insanlar yine dualarımızda saklı.
Her şey gönlünüzce olsun İnşallah.
Selam ve saygılarımla...