- 394 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MHP
TÜRK MİLLİTETCİLİĞİDE MİLLİYETCİ PARTİLER
Yusuf Yılmaz
MHP Türk Dünyası için kurulmuştur. Öyle olduğu için dünyadaki bütün Türklerin yönü MHP ye çevrilmiştir. Onun için MHP Türk dünyasının olmazsa olmazıdır. Amerikan başkanlarından birisi "Türk birliği bizim için nükleer bombadan daha tehlikelidir " diyor.
Emperyalizm için bu kadar tehlikelidir. Peki Türk birliğinin siyasi kanadı MHP olduğuna göre onu destekleyecek olan Türk federasyonları, Türk Ocakları, Ülkü Ocakları gibi milli kuruluşlar neden darmadağınıktır.
Neden milli meselelerde bir araya gelemiyorlar. Aynı ülküden bahsettikleri halde neden MHP, İYİ pati, BBP gibi partiler TBMM de önergelerde çelişiyorlar.
Erciyes Kurultaylarının iptal edilmesi MHP ye yakıştı mı?
Yapılan anketler Türk toplumunun yüzde sekseni milliyetçi bir partiye oy verme eğilimindedir. Peki daha dün kurulan renksiz ve fikirsiz partiler MHP den fazla oy alıyor. Hatta iktidar oluyorlar. Fakat kırk yıllık MHP şimdi niçin fetret devrini yaşıyor?
Birlik içinde olunursa MHP nin iktidar olmamasına sebep nedir?
Bunları sorgulanmalı yeni çareler düşünülmelidir.
Arkadaşlar arasında uçuruma varacak konuşmalardan kaçınılmalıdır. Bu emperyalizmin oyununa gelmek demektir.
Böylesine büyük bir davayı başka teşkilatların kanatları altına sokamazsınız. Sığmaz çünkü.
Bu atı eşeğin kuyruğuna bağlamak gibidir.
Saygılarımla.
Tanrı Türkü Korusun ve Yüceltsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.