- 440 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-17
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-17
Sedat Amir_ Kızlar geçin bakayım karşıma. Ne demişler, Dağ dağa kavuşmaz ama insan insana kavuşur.
Heval’le ben merakla Amirimin yüzüne bakıyorduk. Bu girişin ardından kim bilir neler çıkacak. Amirim konuşmasına devam etti. ‘’ Şimdi şu kapı açılsa ve çok sevdiğiniz biri içeri girse ne yapardınız?
Haval Baş komiser_ Çok mutlu olurduk Amirim.
Sedat Amir_ Lafı fazla uzatmayayım kapı açılsın.
Heyecanla kapıya bakmaya başladık. Kapı açıldı ve o içeri girdi. Onu görünce gözlerimiz fal taşı gibi açıldı.
Büşra Baş komiser_ Aman Allah’ım, Hansa Baş komiser.
Gerisi tam bir curcuna sarılmalar öpüşmeler.
Sedat Amir _ Tamam, tamam. Yine burayı kadınlar hama…
Heval Baş komiser_ Anladık Amirim gerisini söylemenize gerek yok. Biz yan odaya geçiyoruz. Hadi kızlar yürüyün. Leyla komiser sende gel.
Heval Baş komiser_ Hansa, Hazal komiserin ailesini ziyaret ettin mi?
Hansa Baş komiser_ Ziyaret ettim kızlar ama çok kötü oldum. Ocaklarına ateş düştü. Ben başka bir şey soracağım sana. Aranızdaki hikâye neydi? Bir birinizi bir kaşık suda boğacaktınız?
Heval Baş komiser_ Boş ver Hansa ölmüş birinin ardından konuşulmaz. Sonra ona söz verdim. O konu kapandı.
Ben az çok Heval ile Hazal komiserin arasındaki sürtüşmeyi tahmin edebiliyordum ama Heval’in dediği gibi konu bir daha açılmamak üzere kapanmıştı.
Büşra Baş komiser_ Kızlar karnınız acıkmadı mı? Ben çok açım.
Hansa Baş komiser_ Valla bende çok açım.
Heval Baş komiser_ Hadi bakalım en yakın lokantaya.
Sedat Amir_ Bu kadar dedikodu yeter Heval Baş komiser hemen kâğıtta yazılı olan adrese gideceksiniz bir cinayet ihbarı aldık işbaşına.
Asayişin minibüsüne binerek verilen adrese gittik. Kapı aralıktı. Mahalle halkı toplanmış ilgiyle bize bakıyordu. İlk işimiz evin önünden mahalle sakinlerini olay yerinin önünden uzaklaştırmak oldu. Heval silah seslerine tanık olanlarla konuşmaya başladı bile.
Tugay Baş komiser_ Hadi içeri girelim. Heval, Leyla siz dışarıdakilerle konuşun. Biriniz olay yerine haber versin. Hansa Büşra hadi içeri girelim. Elinizi tetikten çekmeyin. Neyle karşılaşacağımız belli değil.
Yavaşça kapıyı aralayarak içeri süzüldük. Sağlı sollu iki oda vardı. Kapısını araladım oda boştu. ‘’ Burası temiz’’ Bu sırada Hansa’nın sesini duydum. ‘’ Buraya gelinde vahşeti görün. Hemen odaya daldık. Gördüğümüz manzara tam bir vahşetti. Biri burada tam bir katliam yapmıştı.
Tugay Baş komiser_ Eldivenlerinizi giymeden hiçbir şeye dokunmayın.
İçeriye bir göz attım iki erkek bir kadın öldürülmüş her yer kan içindeydi. Kadın divanda yarı çıplak yatıyordu. Yerde yatan iki adamında kadından farkları yoktu. İkisi de yarı çıplaktı.
Odayı iyice kontrol ettik. Odanın içi harap bir otel odasından farkı yoktu. Kavga döğüş izi görünmüyordu. Bu adamlar niye karşı koymamıştı. Korkarım bir seri katille karşı karşıyayız.
Büşra Baş komiser_ Baş komiserim sanki bu cinayetler namus davası uğruna işlenmişe benziyor.
Hansa Baş komiser_ Bana da öyle geliyor.
Büşra Baş komiser_ Bunlar sapık galiba bir kadın iki erkek.
Kadına dikkatle kontrol ettim. Sırtından iki kurşun yemiş ayrıca ensesinden bıçaklanmış. Diğerlerine de bakınca cinayetlerde bir benzerlik vardı.
Hansa Baş komiser_ Dikkat ettin mi üçü de aynı şekilde öldürülmüş.
Tugay Baş komiser_ Böyle öldürülmeleri için hepsinin kaderlerine boyun eğmeleri lazım. Bence bunda bir iş var.
Büşra Baş komiser_ Baş komiserim masayı görmüyor musunuz? Burada âlem yapıyorlarmış. Buda demek ki birileri veya biri içkilerine uyku ilacı katmış. Arkası da çorap söküğü gibi gelmiş.
Hansa Baş komiser_ Hiçbir şeye dokunmayalım. Buradaki bütün deliller bizim için çok önemli.
Kadının çantasını karıştırmaya başladım. Kimliği elime geçti.
Büşra Baş komiser _ Kadının adı Hülya Kahraman.
Hansa Baş komiser_ Adamlardan birinin adı da Kamil kahraman. Kadının kimliğini versene bana Ama nasıl olur, bunlar kardeş. Bu mümkün mü? Kafam karıştı doğrusu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.