YALANDAN KİM ÖLMÜŞ YALANINA DA İNANMAYIN..
.YALANDAN KİM ÖLMÜŞ YALANINA DA İNANMAYIN..
.Nasıl susamışım,su almak için mutfağa girdim bardağı sol elime, sürahiyi de sağ alime alarak bardağa suyu doldurdum içtim .Susuzluğum geçmeyince bir bardak, bir bardak daha derken üçüncüyü de doldurdum ki,bir kadın girdi içeriye ve bir anda bardak elimde şekillendi ve bardağın içindeki su kristale dönüştü ..Kristale dönüşen su damlaları bardaktan çıkıp havayı fişekler gibi yukarıya doğru havalanmaya başladı
.Her bir damlası rengârenkti ama hepsi beyaz renklerdeydi..Bir süre havada uçuşup dolaştıktan sonra bir araya toplanıp, gene bardağın içine doluyorlardı ve bardak yine eski halini alıyordu.
Bu durum böyle bir kaç kez devam etti elimde.
Kadın, bu durumu benimle birlikte seyrediyordu ama kadında hiç bir tepki yoktu.
Kadının’, geçip divana oturmasıyla birlikte her şey değişmeye başladı.
Yer değişti, ortalık bambaşka bir hal aldı ve başımı kaldırdım tavana baktım ki, tavanın yerinde kocaman bir beyazlık vardı, şaşırdım.., çünkü dışarıda değildik..Amacım sadece bir bardak su içmekti ve bir anda bir kadının içeriye girmesiyle birlikte ortalık karıştı
...Tepemde ki o beyazlık bir buluta benziyordu, hani kat- kat gelir ya bulutlar, ya da çocuklar daha iyi anlasın diye bulutlara bebek şekli verilir ya, ama kötü bir durum yok, çok güzel bir manzara vardı tepemde.
..Ben ve divanda oturan kadın manzaraya bakarken, bir den bire aynı şekilde bir karanlık geldi o beyazlığın içine girdi ve bana bakmaya başladı. Bu hiç hoşuma gitmedi elbette ve karanlığa, sen nerden çıktın?
Neden buradasın?
Neden?- benim tepemdesin deyip, karanlığa sitem ederken karanlık gülümsedi ve bana bir şeyler söyledi.Bayağı ağzı burnu ve de gözlerini görebiliyordum karanlığın.. Dondurma şeklindeydi ama külahın kısaltılmış halini…, gibi.
..Divanda oturan kadına, şu karanlığı bak görüyorsun değil mi ?
Duydunmu bana neler söylediğini, sesi de var üstelik.Ben şimdi gidip bunları birilerine anlatsam bana deli derler ve vallahi de billahi bir de katıla-katıla gülerler üstelik.., iyi ki sen burada yanımdasın,dedim ve kadından yeni bir onay almak istedim
Okadar etkilendim ki, yanımda duran o kadını sürekli şahit yazıyor, ondan onay alıyordum.
Kadın, elbette her şeyi gördüm ben her şeye tanığım dedi.
Sonrası mı? Anneee, kim var mutfakta kiminle konuşuyorsun diye bağıran oğluma, yoo, kimseyle konuşmuyorum, su içmek için kalktım, türkü söylüyorum galiba türküyü biraz yüksekselse mi söyledim acaba?
..Sonra dedim ki kendi kendime, Azrail tepemde dolaşıyor ve bu kez de başarılı olamadı beni alıp gidemedi, diye düşündüm.:)
Gündüz Yavuz..