- 435 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SATIYORUZ, SATIYORUZ , SAAATTIK!
Üç tarafı denizlerle çevrili kocaman bir yarımada olan Anadolu’muz üç kıtaya yakınlığı,
bağlantı köprüsü ve ’ Uygarlıkların Beşiği ’ olması özelliklleriyle hepimizin ortak yurdu, hepimiz için bulunmaz, eşsiz güzellikte bir ülkedir.
Ancak bu değerlerimizi hiç de güzel korumasını bilmediğimiz gibi, kendimize, geleceğimize en büyük zararları da kendimiz vermekteyiz.(Oysa turizm sektör olarak ödemeler dengesine çok büyük katkısı olan bir sektördür.)Bu konuya giriş olarak yazdığım bu yazıyı gelecek yazılarda daha da açacağım.
Satıyoruz; anasını satıyoruz, babasını satıyoruz...Satıyoruz; toprağını satıyoruz kıyılarını satıyoruz, babalar gibi satıyoruz(!)
Satıyoruz otelleri satıyoruz, bankaları satıyoruz, toprağın altını satıyoruz, üstünü satıyoruz...Satıyoruz; geleceğimizi satıyoruz, geçmişimizi satıyoruz...
Satıyoruz; Cumhuriyetimizin kazanımlarını satıyoruz, bilgisizliği alıyor baş tacı yapıyoruz,bilgiyi üç kuruşa satıyoruz alan yok...Satıyoruz, özgürlüğümüzü ,ekonomik güvencelerimizi, fabikalarımızı satıyoruz, evlerimizi, bağımızı bahçemizi satıyoruz...Kültürel yozlaşma satıyoruz...Kapalı kapılar arkasında gizli anlaşmalarla ipotek altına alınan istikbalimizi ve istiklâlimizi satıyoruz.
Satıyoruz insanımızın onurunu, kadınlarımızın, kızlarımızın bedenini,türklüğün şan ve şerefini satıyoruz.Satıyoruz ülkemde iş bulmaya gelen rus kızlarına formalite evlilik için kira ile adımızı künyemizi, evlenme hakkımızı satıyoruz.
Satıyoruz yaşamak için böbreğimizi satıyoruz.Satıyoruz, bayrak satıyoruz, baş örtüsü satıyoruz..Satıyoruz din satıyoruz, iman satıyoruz. Satıyoruz; oy satıyoruz(!)
Satıyoruz; kendimizi satıyoruz(!),bunu adı ’’Benim görevim adeta ülkemi pazarlamak(!) ’’ oluyor...İçler acısı ülkemin hali.
Rüşvetle iş yürütme, yandaşlarına peşkeş çekme,olmayacak dualara ’’Amin ! ’’ deme bizde var.Hayır için toplayıp cebe atma, üstüne yatma, çalana özel yasa çıkartma bizde var...
Neler var neler var, ne maydonozlu naneli köfteler, açık büfe, ne canın istersen ye, kapıdan içeri girebilirsen elbet(!)
Her şeyin satıldığı ülkemde ben satamıyorum, yan gelip yatamıyorum , eller gibi yesem bile yutamıyorum, geceleri gözüme uyku girmiyor...Sizler rahat mısınız?
Hepinize iyi bayramlar, saygı, sevgi selam...Bu bayram bu kadar.
Şaban AKTAŞ
01.10.2008
YORUMLAR
İşte bu !..
Sesimiz
Çığlığımız
Aklımız
İnancımız
Tarzımız vs....
Kutlarım kaleminizi.
Yılın yazısı olmalı..
Pankart yapıp çankayaya asmalı
Sandıklara pusula diye yazmalı.
......................TEBRİKLER.....+10
Bayarmınızı en kalbi dileklerimle kutlarım..
hüzünlüşarkım tarafından 10/1/2008 6:04:01 PM zamanında düzenlenmiştir.