- 869 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YALNIZLIĞIMA SELAM OLSUN
Hep gelenler gidenleri arattılar. Ne var ki ben de aynıyım diyen yoktu.Güya her gelen çok daha iyi her gelen farklıydı.Ama bir farkı yoktu kırıp gidenlerden.
Gönül bu inanmak istiyordu,en ufak bir lafla çocuk gibi mutlu oluyordu.Sevilmeye açtı belki,belki de ilgiye.Hayat bu çocuksu yüreğimi çok çabuk olgunlaştırdı.Artık bir lafa kanacak kadar aptal değildi.Bunu yeni gelenler eyledi.Yeniler eskileri arattı.Eski yaraları tarumar etti.Ah o gelenler....
Sanki ben istedim,sanki ben açtım bu sayfayı.Yeterince kırılmış yeterince yorgun düşmüştü bu gönül.Yeniden kanasa kabuk bağlamayacak gibi.Her acı daha bir derinleştiriyor var olan acılarımı.
Tecrübe dedim ben bütün bunlara.Tecrübeymiş bütün öğrendiklerim.Gelenler tecrübenin farklı boyutu.Mesajı belli kanma.!Ama ben tecrübelerden çok yoruldum.Artık gönül evime kimseyi konuk etmedikçe kim üzebilir ki beni?Yalnız gelmedik mi dünyaya yalnız doğduk yalnız öleceğiz.O halde yalnızlığa devam.Yalnızlığıma kalksın bütün kadehler...Gönlü kırgın tüm yalnızlara selam olsun..
YORUMLAR
Bazen bir türkü mırıldanmak istersin, düğümlenir sesin, kıvranır boğazın, çıkmaz sesin. Boşunadır çaban çökmüş gecenin karanlığında üşürsün. Havadan değil üşümen sıkıntıdan, yalnızlıktandır. Ama sen bilmezsin bunu, sanırsın hava soğuk, ondan üşürüm. Kat be kat giyinirsin ısınırım diye, oysa giyinmekle ısınmaz yalnızlık. Dost sesi ister, dost gülüşü. Belki de için için ağlamayabilmektir, çaresi başını koyup dostun omzuna kapatabilmektir kendini, dış dünyaya kalabilmektir. Yeni doğmuş bir bebeğin günahsızlığıyla, orda o anın kısalığında yaşayabilmektir sonsuzluğu.. .