- 509 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÖTÜ NİYETLİ CADI YİNE SAHNEDE
KÖTÜ NİYETLİ CADI YİNE SAHNEDE
Kötü Niyetli Cadı, Barış Elçisi Şişko Dagi’nin mutluluğunu çekemedi. Oyuncaklar Ülkesindeki oyuncaklara büyü yaparak, onları kötülük makineleri haline getirecek. Oyuncakları ona düşman edecek. Buna ancak sen engel olabilirsin. Soruları cevapladığında büyülerin etkisi kalmayacak.
Lütfen soruları biraz daha dikkatli oku. Bir tane bile hata olursa büyünün etkisi bitmeyecek. Bu belki de Barış Elçisi Şişko Dagi’nin sonu olacak. Hayddi Büyük Kahraman, haydi Matematik Bilgini, haydi Cesur Savaşçı, haydi kolay gelsin.
1. Tanesi 30 kuruş olan çikolatalardan 80 tane aldım. Satıcıya 40 lira verdim. Para üstü olarak kaç kuruş almam gerekir?
2. Çarpık Bacaklılar Sitesinde her biri 6 katlı olan 80 tane apartman bulunuyor. Her katta 3 daire, her dairede 4 çarpık bacaklı bulunduğuna göre sitede kaç kişi yaşamaktadır?
3. Kaplumbağanın yaşı 19 sene sonra 48 olacak. Kaplumbağanın şimdiki yaşının 9 katının 3 fazlası kaç eder?
4. Bir tanesi 70 gazoz kapağı olan dinozor yumurtalarından 14 tane aldım. İçinde 1000 gazoz kapağı olan poşeti verdim. Satıcı bana kaç gazoz kapağı verir?
5. 23 sayısının 17 katı ile 37 sayısının 13 katının toplamı kaç olur?
Teşekkürler dahi çocuk hepsi doğru. Kötü Niyetli Cadı’nın oyuncaklara yaptığı büyülerin hepsini etkisiz hale getirdin. Bu sevindirici bir durum. Biz sevindik doğru, ya Kötü Niyetli Cadı ne durumda? Ne durumda olacak, kuduruyor, kuduruyor.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.