- 658 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
✓ İLK ONLARIN SAÇLARINA KARLAR YAĞAR ✓
✓ İLK ONLARIN SAÇLARINA KARLAR YAĞAR ✓
Ya göğüslerinde bağlı yada yorgun dizlerine sıkı sıkıya kenetlenmiş görürsünüz zor durumdayken o güzel yürekli insanların ellerini...
İşte tam da o zamanlarda; derin derin düşünüyor ve tam da o zamanlarda hazin bir çıkmazın içinden çıkabilmenin yolunu arıyorlardır o güzel yürekli insanlar..
Omuzlarına uzanırsa elleriniz; gözleri, dizlerine temas ederseniz eğer; sözleri dolu dolu ve boğum boğum olur o güzel yürekli insanların...
Ve hiçbir hekimin şahit olamayacağı kadar derin olur onların yalnızken içlerine çektikleri ve o her çekişte içten içe içlerinde bin keşke ile biriktirdikleri nefesleri..
Kimsenin, kimselerin duymayacağına, duyamayacağına emin olduklarında üflerler ötelere, taa uzaklara içlerinde birikenleri o güzel yürekli insanlar..
Beterin beteri vardır sözünü, ezbere değil bizzat yürekten duyarsınız onların sesinden. Ve yalnız kaldıklarında ne kadar of derse desinler, buna da şükür sözünü duyarsınız nasılsın sorunuzun hemen ardından o güzel yürekli insanların sesinden..
Hazindir. Hazindir çünkü;
yürekleri ilkbahar mevsimi ile çırpınırken, ilk onların saçlarına karlar yağar..!
Şubat soğuğunu aratmayacak olan tel tel aklar, saçlarının arasına günbegün yer eder o güzel yürekli insanların.!
Yüreklerinin berraklığıdır gözlerinizle şahit olduğunuz o güzel yürekli insanların saçlarına yer eden beyazlar..
Kendileri için ayağa kalkacak dermanları olmadığı zamanlarda bile, ihtiyacınız olduğunda sıkılmış bir yumruk gibi görürsünüz karşınızda ve karşılıksız o güzel yürekli insanları.!
Neredesiniz sözünü asla duyamayacağınız o güzel yürekli insanları, yanımdamısın diye sorduğunuzda görür ve ne hazindir ki, sonra yine, yeniden görmezden gelen olursunuz.!
Unutmayın;
Ya göğüslerinde bağlı yada yorgun dizlerine sıkı sıkıya kenetlenmiş görürsünüz zor durumdayken o güzel yürekli insanların ellerini..
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.