- 1168 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
SİTENİN USLU ÇOCUĞU OLMAYA GELMİYOR. BAZILARI İLLE DE HAKARET İSTİYOR.
Altı sene üç aydır bu sitedeyim. Bu güne kadar( Bu yazıyı yazmaya başladığım 06.10.2017 Tarih, saat 18.16 itibariyle) 74.348 kişi profilime bakmış. Yazdığım 465 şiiri 534.374 kişi, yazdığım 1183 yazıyı 1.095.440 kişi okumuş. Yani iyi kötü sitede tanınan bilinen biriyim.
Beni tanıyanlar bilir. Lafımı esirgemem. Siyasi, dini, tarihle ya da güncel olaylarla ilgili savunduğum bir fikir varsa sonuna kadar savunurum. Bu sebeple de zaman zaman çatıştığım insanlar olmuştur. Ha bu arada haksızsam özür dilemesini de bilirim. Ama haklı olduğuma inandığım bir konuda inatçı ve ısrarcıyımdır.
İşte bu huyumdan, özellikle de - sitede yazmak yasak olduğu halde damarıma basılması sebebiyle- yazdığım siyasi yazılar sebebiyle ters düştüğüm pek çok insan olmuştur. Hatta en sevdiklerimle bozuştuğum, yollarımızı ayırdığımız da vakidir.
Siyasi yazılarım dışında yine özellikle şiir hırsızlarının kuyruklarına bastığım için onlar ya da yandaşları tarafından topa tutulduğum da olmuştur.
Derken efendim çok çok değer verdiğim iki ağabeyimin uyarıları üzerine ve dahi evet burası bir edebiyat sitesi olduğundan uzun zamandır sitenin uslu çocuğu olmaya karar verdim ve suya sabuna dokunmayan, siyasete bulaşmayan, kimsenin kuyruğuna basmamaya özen göstererek hem şiir hem de yazılar yazmaya çalışıyorum.
Kısaca eğdim kafamı önüme kendi işime bakıyorum. Daha önceleri yirmi binin üzerinde okuyucuya ulaşmış yazılarım ve şiirlerimin şimdi 200 okuyucuyu zor buluyor olması, daha önceleri yazı ve şiirlerimin sık sık güne gelirken şimdi seçki kurulunun beni pas geçiyor olması filan hiç umuruda değil. Ben kendi işime bakıyorum. Yazmaktan zevk alıyorum çünkü.
Ben kendi işime bakıyorum ama bazıları ille de eceli yaklaşmış it misali cami duvarına işiyor.
Vatandaşın biri...Daha dün siteye üye olmuş. Siteye girer girmez de özellikle beni aramış bulmuş ve ’’Ah ulan ah Zalim Felek ’’ Başlıklı şiirimin altına - edebiyat, sanat ve edep dolu (!) aynen şu yorumu yapmış:
haszittir yaa bende kendimi sayir sanirdim
ben bu siyire bakinca sayirligimden
bugune dek siir adi altinda yazdigim manzumelerden utandim
essiz haaaark kulaagade siyir olmus
iste edep iste iyat
iste sanat
edebiyat bu iste helal olsun siz hep yazin kutlarim.
Mercimek kadar beyniyle aklı sıra dalga geçiyor. Dalga geçmekle de kalmıyor edep dersi veriyor (!)
Şu kısa yorumundan bile vatandaşın ne kadar edebiyata ve edebe vakıf olduğunu anlamak mümkün tabii ki.
Şimdi, eski Sami olsam döşeneceğim tabii ki. Ama düşününce buna hiç gerek yok. Mevlana’nın dediği gibi ’’ Her söze verilecek bir cevabım var. Lakin bakarım söz söz müdür, söyleyen insan mıdır? ’’
Evet, söylenen sözü söz olarak kabul etsem de söyleyen adam mıdır, madam mıdır işte orası sıkıntı.
Çünkü bu vatandaş daha önce de Işık Mehmetali arkadaşımı böyle rahatsız etmiş.
Ancak onu rencide ettiği zaman profil bilgilieri aynen şöyle:
Adı: Arzu
Soyadı: Dandikcioğlu
Şehir: Adıyaman
Ülke : Arnavutluk
Cinsiyeti: Erkek...
Arzu adlı bir erkek (!) Ne kadar erkek olduğunun yorumunu size bırakıyorum.
Sonra siteden sepetlenmiş ama yeni bir adla bu sefer benim sayfama gelmiş.
Yeni profil bilgileri ise aynen şöyle:
Adı: Ali
Soyadı: desiderocuoglu
Şehir: Adana
Ülke: Arnavutluk
Ve geliyoruz cinsiyeti hanesine...Bu sefer erkek olmaya karar vermiş )))))
Cinsiyeti: Erkek.
Devamlı cinsiyet değiştiren, erkek mi kadın mı , ne idüğü belli olmayan, bu kadarcık basit bir konuda bile kafası karışık birine şimdi ne cevap yazarsınız Allahınızı severseniz?
Yani adam yerine konulacak biri değil.
O bakımdan yazımın başlığında söylediğim sözü geri alıyorum. Ben yine sitenin uslu çocuğu olmaya devam edip bu vatandaşa hakaret etmeyeceğim. Uslu çocukluğa devam edeceğim. Ta ki muhatap olabileceğim. Kendisini gizlemeyen, kadın mı erkek mi olduğuna karar verebilmiş, gerçek adıyla, sanıyla karşıma çıkıp laf eden biri çıkıncaya kadar...
Ha, bayan arkadaşlar lütfen alınmasın sık sık cinsiyete vurgu yaptığım için. Bunu şunun için yaptım:
Karşımdakinin kadın olduğunu bilirsem malum Türk geleneğinde kadına el kalkmaz. El kaldırmadan mümkün olduğu kadar nazik konuşacağım.
Erkek ise elbette konuşma tarzın farklı olacak.
Lakin ne erkek ne kadın ise ? Maalesef onlarla nasıl konuşulur bilemiyorum.
YORUMLAR
Hocam ben burayı sensiz asla düşünemem. Yazıların tıklanma oranlarının düşmesi bence sistemsel bir şey. Bunlara takılma. Burada seni herkes sevip sayar sen de biliyorsun. Boş ver iti kopuğu. Hatta eğlenmene bak bu pislikle.
sami biberoğulları
Bu arada çok teşekkür ederim. Bu site Aynur Engindeniz'siz de olamaz asla.
Selam ve sevgilerimle.
la sami dalaani zikerun ha hancukoglu hancuk top yausak
zikerin gulaani guyruunu hsa
sami biberoğulları
Hem sen ne zaman erkek oldun ki ))))))))))
la bedri burnuuuyn deluuunu zikerun haa
seni bi zikerun bulanik zicarsin hipnetor yausak zikimi burnuya el ense ederun haa samioglanin yalamasi
sami biberoğulları
sami biberoğulları
Böyleleriyle top gibi oynamak oldumolası hoşuma gider benim.
Değerli hocam, uslu çocuk olarak kalmak diye bir şey yok...
Hele hele bu sosyolojide...
Hatta buna 'kaşıntı sosyolojisi' neden demeyelim!...
Ne demiş Dadaloğlu:
"Yüksek olur Arap atın kaltağı
Issız kalmaz koçyiğitin otağı
Gelir değer bir kötünün eteği
Beri dur benli dilber beri dur"...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Bu gibilere karşı kılıcımız keskindir evelallah.
Selam ve sevgilerimle.