- 703 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
✓ YAZIYOOO YAVŞAKLARI YAZIYOO ✓
✓ YAZIYOOO YAVŞAKLARI YAZIYOO ✓
Yıllardır kimi zaman masum bir espri ile karışık eleştirdiğimiz, kimi zaman hınzırca bir ironi ile irdelediğimiz, kimi zamanda avaz avaz bağırarak işaret ettiğimiz hazin ülke gerçekleri hakkında bıkmadan söylediklerimizi; sadece ekonomik olarak ele alan ve kendi cukkası yerinde olduğu için de herşeyi yine o kendi cüce beyinlerinin içinde çiftleşen cibiliyetsiz bencillikleri ile yorumladığını zanneden dallamaların, bir dün değil daha dün; her gün söylediğimiz o noktaya "göt" korkularıyla henüz gelebildikleri ve güllük gülistanlık yaşantıları için göbek kaşımayı bugün mecburiyetle terkedip, ne bok yiyeceğiz düşüncesizliği ile yine sadece kendi götlerini düşündükleri zamandır bu zaman.!
Cenaze senin olmasa bile saygın olsun diyerek büyütülmemiş, aksine kim ölürse ölsün, sen yaşa ve mutlu olmaya bak telkinleri ile uluorta ortalık yere vaktiyle sıçılmışların; Vatan olmazsa bir bok olmazmış bile diyemedikleri ve dün olduğu gibi bugün de önce VATAN diyerek nefes alanların candan nefesine yakın olmak için kıvranmalarınında, gerçekte sadece kendi götlerinin derdi ile dertlendiklerini cümle alemin gördüğü zamandır bu zaman.!
Şimdi o hödüklerin; dün görüp keyf sürüp yaşadıklarını sandıkları günleri, o gün telâfisi mümkün diyerek gerçekte yürek sesleriyle boğmus olan insanların, yazıklar olsun sen ve senin gibi götleklere demenin zamanıdır bu zaman aslında ama; söz konusu bu yavşakların şuan götlerini de kurtaracak olsa bile, yine bizim tek derdimiz, tek endişemiz olan VATAN’dır ve canımız da uğrunda fedadır..
Yoksa yemin ederim; yalnızca götlerinin derdiyle nefes alan bu şerefini bir edere karşılık gören yavsakları, isim isim ülkenin her yerine yazma zamanıdır bu zaman da bakma işte.!
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.