- 708 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZYAŞIM KALEMİMİN MÜREKKEBİDİR (EDEBİ METİN)
Elimde kalem gözlerimde yaş.
Gözyaşım kalemimim mürekkebidir bu gece.
Bugün Kadir Gecesi
Milletim ve dinim hem öksüz, hem yetim, hem gariptir bu gece.
Üçgün sonra bayram. Kandil ışıklarında hüzün. Gönderdeki ay yıldızlı bayraklarda hazan rüzgarı...
Dört yanımızda düşmanlar. Yüce dağlarımızda hainler kol geziyor. İftar çadırlarına düşen bir millet. Borç batağında inleyen bir devlet. O devlet çaresiz. Onu yöneten siyasetçilerin başları eğik.
Babaların cepleri boş. Bayramda çocuklarına verecek harçlıkları yok. Hergün yeni bir şehit haberi. Ateş düşen yuvalar. Feryat ocakları tütüyor yurdun dört bir yanında.
Dalga dalga yayılan bir Ergenekon cenderesi. Yardım duygusunu suistimal eden derneklerin yolsuzluk haberleri... Yüreklere yayılan kin, fitne ve fesat...
Elimde kalem gözlerimde yaş
Beynimde binlerce bilinmeyen. Yüreğimde korku...
Bugün Kadir Gecesi
Tanrıya açılan eller. Umutsuzluk içinde umut. Çaresizlik içinde çare. Bayram içinde figan. Varlık içinde yokluk...
Bu milletin suçu ne?
Türk olmak mı?
Bu milletin suçu ne?
Müslüman olmak mı?
Bu milletin suçu ne?
Anadolu’da yaşamak mı?
Bu milletin suçu ne?
Acemi’yle, Arab’ıyla, Rum’uyla, Ermenisi’yle, Kürdüyle 622 yıl barış içinde beraber yaşamak mı?
Bu milletin suçu ne?
Yedi düvele karşı "Ya İtiklal Ya Ölüm!" diyerek hürriyeti, istiklali, ırzı, namusu için şehid olmak mı?
Ya Muhammed Mustafa!
Bu milletin suçu senin dinini senin gibi ve senin emrettiğin gibi yaşaması mı?
Ya Mustafa Kemal!
Bu milletin suçu senin devrimlerini, senin koyduğun ilkelerle yetmiş yıldır ayakta tutması mı?
Biz Dinimiz Türk gibi cesur, peygamber gibi şefkatli yaşamakla suç mu işledik?
Bu topraklara barış ve kardeşliği getirdik diye yanlış mı yaptık?
Ey Allahım!
Bu millet sana isyan mı etti? Senin varlığını ve birliğini red mi etti? Sana şirk mi koştu?
Ey Allahım!
Takvana ihanet edenler gibi müslümanlara karşı müslüman olmayanlarla biz mi işbirliği yaptık?
Elimde kalem. Gözlerimde yaş...
Gözyaşlarım kalemimim mürekkebi
Ordumuz-yurdumuz, memleketimiz-milletimiz, devletimiz-bayrağımız, hazin bir sona doğru götürülüyor.
Gaflet içinde olanlar memnun. Dalalet içinde olanlar mesut. Hıyanet içinde olanlar mağrur. Bayram bizim bayramımız mı? Yoksa onların mı?
Bu gece Kadir Gecesi
Tanrım biz onları sana havale ettik
Zira senden başka ve kendinden başka sığınacak kimsesi kalmadı Türk Milleti’nin
Sen onların kalbinde ki küfrü, husumeti, gıybeti ve garabeti hikmetin ve rahmetinle islah eyle...
Yüce Tanrım!
Türk Milleti’ni, Dinini, vatanını, bayrağını, devletini, birliğini, dirliği onların şerriyle helak eyleme. Zira bu milletin birliği ve dirliği senin birliğinin ve diriliğinin işaretlerini ve alametlerini taşımaktadır.
Sen Halık’sın
Herşeyi bilirsin görürsün
Ol dersin oluruz
Öl dersin ölürüz.
Olanla ölene çare yoktur biliriz.
Bundan sonra olacakları bu milletin hayrına, ölecekleri şehitlerin makamına yönlendir Yarabbi...
BAYRAĞIMIN BAYRAMINI, SANCAĞININ HAYRANINI BU KUTSAL TOPRAKLARDA KIYAMETE KADAR MUZAFFER EYLE YARABBİ!...
YORUMLAR
Şu ana kadar gelen mesajlar ve telefonlarımdaki dilekler hep aynı; sağlık/huzur/aşk vs vs..
Ama hiç vatanımız için iyi dileklerde bulunan olmadı...
Bu mübarek geceye yakışır temenni ve dualarınız için sonsuz teşekkürlerimle...
Rabbim Türk'ü / Bayrağımı/ Vatanımı/ özellikle de Cumhuriyetimi korusun...
Tekrar teşekkürler size/yazınıza..
Size ve sevdiklerinize hayırlı kandiller...
Allah Allah (amin)..
Ey Yüce Birtengrim; her türden sahteyi ve sahtekarı kahret, yalancıları, riyakarları, memleketi satıp savuran her türden ama her türden yaratıkları rezil-i rüsva eyle..
Gizlilerinde duran ile dışarılarında duranı ayrı olan her türden tuhafı bir ve gör(ül)ür eyle.. Kaçanı, kovalayanıyla -hak diyenin- kimi hak ise, ayırt etmemize imkan-ı feraset ver.
At izi, it izine karışmış ve karıştırmışları gazabınla yer ile yeksan et...
Bu kutsal gecede, özünü sözünü, vicdanı cüzdanını, dili ve dinini ayrık ve ayrıksı yad ellere satılmışları başımızdan uzaklaştır..
Seni kendine delil gösteren, yalnız kaldığında bizleri kandırdığını ve en önemlisi buna seninde rıza göstereceğini düşünenleri yola getir.
Bu kutsal günleri miskin, zelil, muhtaç edilmiş ülkemi ve diğer İslam (ve mazlum/ezilen) memleketlerinin kurtuluşuna vesile eyle.
Birtengri birdir. Birtengriden başka tapılacak yoktur.. Hz Muhammed Yalavaç onun son elçisi, Kur'an-ı Kerim'de son kitabıdır.
Diyalog yoktur, hoşgörü alenen (Irak,Afganistan,Filistin vs.) ortada olmak babından zırva ve saçmadır, dini üçlemek yoktur, peygamberi üçlemek yoktur.
Birtengri indinde son din, son yalavaç ve son kitap belli ve nettir.
Ülke kaynaklarını gavura satmak ve insanımızı ona sömürge ve köle etmek adına -liberal ve demokrat- olmak, asla ve kat'a ne dini, ne milli ne de sınıfsalda dahi -dini bir ölçüt- değildir.
Eğer her hangi bir şekilde bende ülkemi,ulusumu, insanlarımızı, müslümanları yanılıp şaşırıp, işbirlikçileşerek menfaatim ve nefsim için satarsam, beni de bu şerefsizliğimle kahret..
Herkesin kutsal Kadir Gecesi'ni ve Ramazan Bayramı'nı kutluyorum.
Göktürkmen tarafından 9/27/2008 8:53:25 AM zamanında düzenlenmiştir.