- 1343 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
AĞLAMAK KADERİMMİŞ ..5..
-Cevdet.içinde bir burukluk hissetti laleye uzaktan acıyla baktı babasıydı fakat başka çaresi olmadığını düşündü yoksa adamlar onu öldürecekti.
Akşam dükkanı erken kapattı Cevdet,eve geldiler.
-Cevdet ben çok açım kızım yemek yiyelim-mi?
-Lale bende çok acıktım baba
Lale yemek sofrasını kurdu beraber yemek yemeye başladılar.
-Lale a, ben suyu unutmuşum dedi mutfağa su getirmek için gitti.
Cevdet kızına ilacı nasıl içireceğini düşünürken bu iyi bir fırsattı diye düşünüp cebinden toz halindeki uyku ilacını yemeğine katıp karıştırdı..
-Cevdet kızım ben birazdan dışarı çıkacam bir işim var sen yat beni bekleme.
-Lale başını öne eğip tamam ben zaten yorgun hissediyorum yemekten hemen sonra yatacam dedi.yemek yenmiş Cevdet köşeye çekilmişti.Lale birden halsizleştiğini hissetti ayağa kalktı başı hafifçe dönüyordu.
Cevdet onu gözleriyle takip ediyordu.
-Cevdet ne oldu kızım?
- Lale başım döndü bu gün çok yoruldum ondandır belki.
-Cevdet sen git yat ben sofrayı toplarım.
Lale yalpalayarak odasına gitti yatağına uzandığı gibi derin bir uykuya dalmıştı
Lale babasının hazırladığı hain acımasız tuzaktan habersizdi uyandığında hayatının nasıl alt üst olacağından babasının iyi bir adam gibi görünüp onu haince sırtından vuracağından gelecekteki hayallerinin nasıl yıkılacağından habersiz yatağında derin bir uykuya dalmıştı.
Cevdet ayağa kalkıp Lalenin odasının kapısını aralayarak Lalenin uyuduğundan emin olmak için hafifçe yanına yaklaşır ve derin bir uykuda olduğunu görür,sonra yavaşça odadan çıkar dış kapıya yaklaşıp kapıyı açar.Adam kapının önüne dikilmişti zaten elindeki para dolu zarfı Cevdete uzatırken kızı uyuttun değilmi diye sorar.
Cevdet hemde derin uykuda deyip adamın uzattığı zarfı alır adama ben gidiyorum çıkarken kapıyı kapatmayı unutma .
-Adam dur bakalım beraber girelim bakalım kız oradamı
- Cevdet uyuttum gel bak.
Adam kapı aralığından bakıp tamam der.
Cevdet evden ayrılırken ağlamaya başlar.
Adam avını yakalamış vahşi yırtıcı bir hayvan gibi odaya girer.
Lale bir bebek masumluğunda uyuyor beklide güzel rüyalar görüyordu.
Adam üzerindeki pijamaları çıkartıp üzerine kapanır ,lale yarı uykulu bir halde gözlerini aralar üzerine abanan bir karabasanmıydı neydi korkunç bir kargaşanın karışık ve net olmayan görüntüleriyle boğuşmaya başladı,
Ruhundan gelen direnişlerle adamı üzerinden itmeye çalışır ama güçsüzdür lale ,adamla baş edemez ,adam ona yaslanır laleye tecavüz etmiştir.lalenin gözyaşlarının değdiği her yer dağlanıyordu,yüreği dağlanmıştı o uykulu haliyle bilmediği bir nedenle ruhu sarsılmıştı.
Adam Lalenin o güzelim kumral deniz dalgalı saçlarına iğrenç salyasını bırakmıştı.
Adam hemen üstünü giyinip evden çıkar.
.-Cevdet iki saat geçtikten sonra,eve geldi ! lalenin odasına kapı aralığından görünmeden baktı ,Lale her şeyin farkına varmış başına neler geldiğini anlamıştı gözlerini tavana dikmiş babasının eve geldiğinden habersizdi.
Lale bitmiş tükenmiş,hayalleri yıkılmış,geleceği elinden alınmış zavallı bir kızdı.Yatağında oturarak elleriyle yüzünü kapadı hıçkırıklara boğuldu,sabaha kadar uyumamıştı,
Hülya Çelik
YORUMLAR
Sabahat çelik
İnşallah böyle bir yaşam olmamış olsun.Baba kelimesi kullanılmaz olur.Saygılar sayın çelik.
Sabahat çelik
bence lalenin hayatı bitmiştir artık hikaye bana çok ilginç geldi bakalım sonu nasıl biter ..