- 590 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Okc Vinç Konya Hidrolik Mak. San. Tic .Ltd. Şti.
Okc Vinç Konya Hidrolik Mak. San. Tic .Ltd. Şti.
Okc Vinç Konya Hidrolik Mak. San. Tic .Ltd. Şti. Yazısına Yorum Yap
"Okc Vinç Konya Hidrolik Mak. San. Tic .Ltd. Şti. " başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Aynur Engindeniz
@aynurengindeniz
Sayın yazar "buralarda da vinci" gördü sanırım. Olur. Edebiyat bu 😊
29 Eylül 2017 Cuma 23:01:06
Bu şey gibi oldu: Ceketimi aday göstersem milletvekili seçilir.
Anafikri destekleyen olaylar silsilesine hayran kaldım. Kahramanlar son derece edebi görünümlerine ragmen okurda bir tanışıklık hissi uyandırıyorlar. Metaforlar yerli yerince. Kısaca sürrealizmin en güzel örneklerinden birini okuduk. Vincin çaresizliği içimizi dağladı. Hain operatöre sesleniyorum zalimin zulmü varsa sevenin Allahı var.
Harika.
sami biberoğulları
@samibiberogullari
Sevgili Aynur.
Alacağın olsun.
Ben bu sitede yaklaşık 1500 yazı yazdım ama senden böyle çarpıcı bir yorum gelmedi. )))))))))))))))))))))
Alacağın olsun.
Ben bu sitede yaklaşık 1500 yazı yazdım ama senden böyle çarpıcı bir yorum gelmedi. )))))))))))))))))))))
Aynur Engindeniz
@aynurengindeniz
Hocam ben seni hep ilgiyle okurum biliyorsun. Ama ne yapayım ki bu arkadaş kadar özgün yazı yazan görmedim. Resmen vinc şirketine öykü yazdı. Kimin aklına gelirdi.