- 762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEZOPOTAMYA MAHALLESİ
Mahallede kendi halimizde yaşarken komşudan çığlıklar yükselmeye başladı.Zalim bir kocanın despotlukla ev halkına zulüm yaptığını herkes biliyordu.Ancak bu kez çığlıklar çoğaldı,mahalleli ne oluyor diye merak etti.Zalim kocanın başka mahalleden mafya arkadaşları baskın yapmışlar ev halkının bir çoğunu ve zalim kocayı öldürmüşlerdi.Aradan yıllar geçti,aynı olay diğer komşuda da meydana geldi.Mahallelinin çoğu bu cinayetleri gördü ama sesini çıkarmadı.Bana dokunan yok diye sadece seyrettiler.Ancak insaniyet namına mafyadan kurtulup kaçan komşularını evlerine alıp yardım ettiler.
Mafya öldürerek,kaçırarak boşalttığı evlere kendi adamlarını yerleştirmeye başladı.Mahalleden bazıları da mafyaya karşıymış gibi görünerek onlara yardım etti.
Mafya mahalledeki tepkisizlikten güç alarak diğer evlere de girmeyi planladığını açıkça söyledi.Ancak mafya ya karşı hiçbir tepki olmadı.Hatta onların dilini öğrenip konuşmayı medeniyet saydı mahalleli.
Mafya mahallenin güvenliğini sağlayan birçok bekçiyi mahalleden kandırdığı ve dışarıdan getirdiği tetikçiler ile şehit etti.Mahalleli tetikçilere tepki gösterirken mafyaya hiç ses etmedi.Hatta bazıları mafyanın gücüne kültürüne hayran kaldı.Bazıları mafyanın mekanına giderek eğitim aldı,oraya yerleşti.
Mahalleliden bazıları uyandı.Sıranın kendilerinde olduğunu fark ettiler.Seslerini yükselten bazı ileri gelenler kaza süsü verilerek öldürüldü.Bir çoğu hapishaneye iftira atılarak cezalandırıldı.Mahalleden bir çok kişide başka mahallelere göç ediyor.
Mafya mahalleye hakim olmaya çalışıyor.Yaptığı cinayetler,işbirlikçiler açıkça biliniyor.Gerçeği görebilen mahalleliler kendilerini koruyabilmek için çözüm arıyorlar.Bir mafyadan kaçarken diğer bir mafyayı çözüm görenler var.Ancak mafyanın dilinin ortak olduğunu göremeyenler var.
Mahalleli umutsuz değil.Yakın geçmişte bütün mafyalar bir mahalleye saldırmış,mahalleden biri kahramanlık gösterip mahalleli ile birlikte mafyaları mahalleden atmıştı.Şimdide mahalleli birleşip mafyayı mahalleden kovma zamanı diyorlar.
Keşke bu hikaye gerçek olmasaydı,insanlar ölmeseydi,barış ve huzur olsaydı.Ama gerçekler çok acı veriyor.Tabi ki insan olanlara.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.