- 1277 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
AĞLAMAK KADERİMMİŞ ..BÖLÜM .1.
AĞLAMAK KADERİMMİŞ
Hikayenin kahramanı
Lale
Annesi Sevim
Babası Cevdet
Abisi Mustafa
Üvey Babası Hasan bey
Üvey Abisi Ferit
Lalenin eşi Ali
Alinin arkadaşı Fatih
Lalenin ilk kızı Seher
İkinci kızı Melis
. Yurttan arkadaşı Emel
Mersindeki patronu Gül
Lalenin ikinci eşi Mehmet
,Mehmet beyin oğlu Uğur
Yıl 16 Eylül 1983 Çocuk esirgeme yurdunun önünde, Yağan yağmura aldırmadan
Sevim çocuklarına sarılmış ağlıyordu. Sevimin kızı Lale altı yaşında,oğlu sekiz yaşındaydı.
-.Üvey baba hasan eşi sevime hadi ağlaşmayı bırakın artık içeri geçelim hafta sonlarında nasılsa göreceksin yavrunu der.
-.Sevim gözyaşlarını silerek Laleyi elinden tutar ve yurdun kapısından içeri geçerler.
İşlemler önceden yapılmıştır zaten.
-Sevim çok üzgündü ama yapacak başka çaresi yoktu
Laleyi almaya gelen görevli bayan, gel Laleciğim ,seninle oyun oynayacağız der ,lale olacakları anlamıştı ağlamaya başlar.
- Sevim laleye sarılarak canım kızım ben her zaman yanına geleceğim ağlama ne olur diyerek gözyaşlarını siler.
-Sevim yavaşça ayağa kalkıp arkasına bakmadan ağlayarak oradan uzaklaşır.
-Lale küçücük yüreğine Anne ve babasızlığın acısını sığdırmak zorunda kalır.
Sevim eve geldiğinde pişmanlık duygusuna kapılmıştı.Eğer babası Tahir beyin teklifini kabul etseydi ,şu an lale annesinin yanında olurdu.
Tahir bey sevime gel kızım bağ evini tadilat yaptırıp orada hep beraber yaşayalım demişti ,sevim evliliği düşündüğü için,babası Tahirin teklifini reddetmişti,daha sonra komşularının aracılığıyla hasan beyle evlenmişti.
Sevim bu evliliği yaptıktan sonra Hasan bey çocuklardan birini kimsesizler yurduna bırakmasını ikisine bakacak durumda olmadığını her gün söylüyordu. Evde huzursuzluk başlamıştı.
Sevim Oğlu Mustafayı veremezdi çünkü Mustafa zihinsel engelli bir çocuktu çaresiz laleyi vermek zorunda kalmıştı.
Hülya ÇELİK
YORUMLAR
adı hikaye, olsada aslın da hayatın kendisini okudum satırlarınız da. kutlar ve Saygı ile Selamlarım
Sabahat çelik
Sevgili arkadaşım, adeta senaryo yazmışsımız. Bir kaç bölümlük piyes; rol almak lazım. Teşekkürler
Sabahat çelik
Canım arkadaşım, kutluyorum tüm yüreğimle.
Sakın arayı fazla açma.
Sevgimlesin her daim...
Sabahat çelik
yüreğine kalemine sağlık can dost maşallah diyorum size hemi şiir hemi yazı tebrikler efendim.çok güzeldi yazınız beğeni ile okudum .kalemin daim yürek sesiniz var olsun.selam ve saygılarımla..