- 1955 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gök Yarılması nedir ve ne zaman olacak?
Evet, Kur’an’da Gök Yarıldığı zaman. RAHMÂN Suresi 37. ayette ‘yüce Rabbimiz biz kullarını uyarmıştır. Gök Yarılması nasıl olacak? Evet, dünyanın ( ozon tabakası ) yani dünyamızı koruyan her türlü Manyetik Radyasyon göktaşlarının dünyaya girmesini koruyan bir kalkandır. Bu Dünyamızı koruyan Ozon tabakasını Yüce Rabbimiz kaldıracak. Sizlere ayeti’de paylaşayım ki konuyu iyi anlayalım. !
( RAHMÂN Suresi 37. ayet ) Gök yarılarak, eriyip kızarmış yağ/kırmızıya boyanmış deri gibi bir gül haline geldiği zaman,
.
Evet Dostlar Yüce Rabbimiz daha evvelde İnsanlık azdığı zaman Ozon Tabakasını kaldırmış ve azan toplumu helak etmişti ayeti okursanız anlayacaksınız. !
( HÂKKA Suresi 16. ayet ) Gök de yarılmış ve artık o gün o da çökmeye yüz tutmuştur.
Evet, Dostlar bu sıralar güneş patlamalarına tanık oluyorsunuz. Bu güneş patlamaları günden güne küresel ısınmayla şiddetini artıracak. Bu da Ozon tabakasının tamamen yırtılması demektir. Yani açıkçası sizleri korkutmak istemem ama ne yazık ki Kıyamete Hazırlıklı olalım. Bakınız yakında Marduk Gezegeni Dünyaya yaklaşacak. Ama bizlere çarpmadan yanımızdan geçecek. Bu da bütün ülkelerde yıkıcı depremleri ve tsunamileri oluşturacak. Bunun yanı sıra bazı olaylarla yüz yüze kalacağız. Bu konu hakkında detaylı bilgi vermek şu sıralar doğru olmaz. Şuna inanıyorum ki zaman o kadarda uzak görülmüyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.