- 664 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-19
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-19
Serap Komisere güzel bir uğurlama töreni tertip ettik. Asayişten ayrılmadan önce, kulağına Baş komiserliğe terfi ettiğini fısıldadım. O zaman neşesi biraz yerine geldi. Tek, tek hepimizle vedalaştı ve Asayiş şubeden bir daha geri dönmemek üzere ayrıldı. Güle, güle Serap Baş komiser. Yolun açık olsun. Seninle de bir gün Murat Baş komiser gibi bir yerlerde yeniden yolumuz kesişir ve yaşadığımız maceraları bir birimize keyifle anlatırız.
Mahzendeki masanın etrafında bu sefer fazla kalabalık değildik. Sadece Hakkâri’de operasyona katılacak arkadaşlar ve fazladan Rıfat vardı.
Sedat Amir_ Evet arkadaşlar önümüzdeki hafta yola çıkıyorsunuz. Ben de yukarı çıkınca Yüksekova’da otelde yerlerinizi ayırttıracağım.
Rıfat_ Durun bakalım Amirim operasyona böyle başlanmaz.
Sedat Amir_ Nasıl operasyon yapacağımızı sana mı soracağım?
Rıfat_ Evet Amirim bana soracaksınız. Bu operasyonda hayatı tehlikeye girecek olan ilk kişi ben olacağım.
Sedat Amir_ Aklından geçenleri anlat dinleyelim.
Rıfat_ Öncelikle benim cezaevinde olduğumu Hakkâri’de sokakta oynayan çocuklar bile duymuştur. Bu izlenimi silmemiz lazım yoksa inandırıcılığımız olmaz. Operasyonu en az on beş yirmi gün ileri kaydıracağız. Ben görünmem gereken yerlerde ortaya çıkacağım. Kartal’da Kürtlerin çıktığı kahvehanede, İzmit’te arkadaşlarımın arasında bir kaç gün geçireyim. Görünmem gereken birkaç yer daha var. Ondan sonra harekete geçebiliriz.
Sedat Amir_ Daha başka isteğin var mı Rıfat Bey?
Rıfat_ Büşra Baş komiserimle birkaç dakika konuşabilir miyim?
Başımı kaldırıp Sedat Amirime doğru baktım. Amirim olur anlamında başını sallayınca mahzenin uzak bir köşesine gidip Rıfat’ın yanıma gelmesini beklemeye başladım. Yanıma gelince, ‘’ Konuş ama beni ikna et Rıfat yoksa karışmam’’
Rıfat_ Baş komiserim önce ailem için yaptıklarınızdan dolayı size bir teşekkür borçluyum. İnanın bana ortaya çıkıp kendimi göstermezsem bu operasyon başlamadan biter. Ama ortalıkta görünürsem biz gitmeden adım bütün Hakkâri’de duyulur. Asla size ihanet etmem namusum üzerine söz veririm. Ha bir şartım daha var.
Büşra Baş komiser_ Yeter artık o şartın neymiş?
Rıfat_ Bana en kısa zamanda lahmacun ısmarlaman şart. Yanında ayran da olacak.
Ben son şartını duyunca kahkahayı bastım. Masada oturan herkes şaşkın bakışlarla bizden tarafa döndüler.
Büşra Baş komiser_ Tamam söz doymaz adam söz.
Tekrar masaya dönüp yerimize oturduktan sonra ‘’ Amirim her şeyden önce Asayiş şubenin kasasından ek ödenek istiyorum. Gördüğün şu adamı bir türlü doyuramıyorum. Benden yine lahmacun istiyor.’’
Büşra Baş komiser_ Ben Rıfat’ın teklifini tek çıkar yol olarak görüyorum.
Sedat Amir_ Rıfat’ın sorumluluğunu alıyor musun?
Büşra Baş komiser_ Evet Amirim alıyorum.
Rıfat_ Bir şey daha var bana cep harçlığı olarak on beş bin lira vereceksiniz.
Sedat Amir_ Çok fazla oluyorsun Rıfat zaten seni salmakla çok büyük bir risk alıyorum.
Rıfat_ Amirim beni yanlış anladınız. Hakkâri’de böyle mi dolaşacaklar? Alınlarında bir polis yazmıyor. Hepsine yerel kıyafet alacağım. Yani biraz masrafa
Gireceğiz.
Sedat Amir_ Peki ona da eyvallah.
Toplantı sona ermişti. Asayiş şubeye çıkarak işlerimizin başına döndük
Heval Baş komiser_ Kız sen iyi değilsin.
Büşra baş komiser_ Evet iyi değilim çok fena sancım var.
Heval Baş komiser Yoksa hasta mısın?
Büşra Baş komiser_ Ne anlayışsızsın Regl oldum derdim o. Daha da önemlisi de var. Rıfat’ı salıverdik. İnşallah Sözünü tutar yoksa yoksası yok işte.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.