- 4949 Okunma
- 70 Yorum
- 3 Beğeni
SİTEMİZİN KEMNUR'U KEMAL YAVUZ PARACIKOĞLU HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞTU.
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Değerli Dostlar !
Bu siteye dahil olduğumda tanıştığım ilk insan olan ve o günden sonra da oldukça yakın bir zamana kadar dostluğumuzu devam ettirdiğimiz değerli şair- yazar Kemal Yavuz Paracıkoğlu’nun vefat haberini öğrenmiş olmanın üzüntüsü içerisindeyim.
9 Eylül Cumartesi Günü İstanbul’da vefat ettiğini öğrendiğim Kemal Yavuz Paracıkoğlunun cenazesi bugün memleketi olan Eskişehir’e götürülmek üzere yola çıkarılmış ben bu satırları yazarken.
Ne yazık ki son zamanlarda birbirimizle konuşmuyorduk. Selamı sabahı kesmiştik. Bunda hata kimdeydi, kusur kimdeydi bunları konuşmanın hiç bir anlamı yok. Maalesef bu fani dünyada sanki hiç ölmeyecekmişiz gibi birbirimizi kırıyor üzüyoruz. Sonra da işte böyle ben misal köpek gibi pişman oluyoruz.
Sevgili Kemal !
Gülen ve güldüren yazılarımın sevimli huysuz ihtiyarı Kamil Oğuz Mangırcıkoğlu ! ( Ona böyle derdim pek çok yazımda.)
Neden benden önce gittin be kardeşim. Neden Sami Emekli’nin (O da bana böyle derdi ) bükük olan boynunu iyice büktün?
Bir helallık bile alamadım senden.
Oysa sofrana oturmuşluğum, yemeğini yiyip çayını, suyunu içmişliğim vardı.
Çok üzgünüm...Hele hele de üvey annemin vefatını öğrendiğim bir günde aynı anda gelen gelen senin vefat haberin iyice perişan etti beni.
Ne diyeyim bilemiyorum. Keşke böyle olmasaydı gidişin.
Hakkını helal et kardeşim.
Allahın rahmeti üzerine olsun.
Edebiyat Defteri ailesi olarak hepimizin başı sağolsun
İnne lillah ve inne ileyhi raciun
RESİM : Solda ben. Ortada Kemal yavuz Paracıkoğlu, sağda Eyüp Yaşar Ovalı ( sitedeki adıyla kukurikuu )
YORUMLAR
Değerli Sami hocam.
Bir süredir defterde yoktum. Maalesef az önce de sayfanızda Kemal Yavuz Paracıkoğlu Abimin vefat haberine rastladım müthiş sarsıldım, şok oldum ve çok üzüldüm. Ne diyelim mukadderat.
Kıymetli sayfa dostum Kemal Abime, Rabbimden rahmet, eşi Nurten hanıma ve çocuklarına sabırlar diliyorum.
Sevenlerinin ve edebiyat defteri ailesinin başı sağolsun.
sami biberoğulları
Bu arada seni özledim yahu. Başla artık yazmaya. Site sensiz öksüz ve yetim kaldı.
Selam ve sevgiler
Allah rahmet eylesin...Çook uzun yıllar edebiyat ve edebiyat defterinden ayrılmanın eksikliğidir bu geç başsağlığı... Hocam Kemal beye Allah'ım rahmet eylesin..Sizlere hayırlı ve uzun ömürler versin...Bendeniz eski yazım dostunuz S.Adım
sami biberoğulları
Evet çok uzun zaman oldu seni sitede görmeyeli. İnşallah sağlığın sıhhatin açısından bir sorun yoktur.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Şair dostumuz Kemal Bey'e ve anneciğinize Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsınlar. Başınız sağ olsun Sami Hocam. Sabır diliyorum.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Uzun zamandır yazılarını göremedigim çok değerli yazar ve şair Kemal Beyin vefat haberine çok üzüldüm. Allahtan rahmet diliyorum. Hepimiz için büyük eksiklik olacak. Çok değerli yazı ve şiirlerini ozleyecegiz.
Nur içinde yatsın.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
insanın sevdiklerini kaybetmesi çok acı en büyük acıda bana göre kırgın ayrılmaktır. nasipten öteye geçilmiyor ne yazık ki. Allah rahmet eylesin her ikisine de cenneti mekanları olsun İnş Allah...
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Sami Hocama ve Kemnur ailesine başsağlığı diler,kalanlara uzun ömürler derim...Acılar da hayata dair bir fasıldır ya da bir parantez...açılır ve kapanır.tıpkı bir ömür gibi.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Allah rahmet etsin, ailesine bassagligi dilerim.
Hepimiz zamani gelince mechule gidecegiz.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Bu dünya son yer değil derim ben avutmak için kendimi her duyduğum ölüm haberinde;biraz savunma mekanizması yaşarken kıymet bilmemeye ,biraz da acıyı azaltma gereksinimi galiba.Ama işe yarıyor...
Kayıp değil aramızdan ayrılanlar, gerçeğe kavuşmuş olanlar. Her birimizin huzurla bu anı; sırası ve hayırlısıyla yaşaması dileğiyle; Sevgili Kemnur Bey'in başta ailesine ve tüm sevenlerine sabır diliyorum.
Işıklar içinde uyusun inşallah. Başından melekleri Cennet Mekana kadar korusun kendisini, kolaylaştırsın üstesinden gelişini.
Siz de lütfen üzmeyin kendinizi. Dost olarak birleştiyse iki kalp her zaman dosttur, olsa da aksilikler aranızda kırılmamıştır ve helâllik vermiştir Kemnur Bey dost olduğuna.
Başınız sağolsun.
Saygıyla
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Allah rahmet eylesin çok üzüldüm. Ailesine ve sevdiklerine sabırlar versin rabbim, mekanı cennet olsun.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Babacuğum iki acı kaybımız için de derin üzüntü içindeyim.
Rabbim mekanlarını cennet eylesin bazen olmayınca olmuyor.
Annem ile babam ayrı bilirsin anneannem ölüm döşeğinde olduğu dönemler (kanser teşhisi konulup artık sadece nefes aldığı dönem) babamı götürüp helalleştirdikte, ben devamlı yanındayken bir helallik isteyemedim konduramadım. Düşün artık gerisini olmayınca olmuyor demek ki.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Sitede ender sevdiğim biriydi ve onun tarafından da sevilip takdir edilmek beni her ne kadar memnun ettiyse en az o kadar da şimdi ölüm haberi kalbimi perişan etti.
Benim otobüs anılarımı çok sever ve bir gün otobüsüne binmeyi isterdim ama bu nalet koah beni eve hapsetti derdi.
Eşi Nurten hanıma ve oğlu Halilsezai de sabırlar diler senin de emeğine teşekkür ederim Sami hocam.
Avanak avni'ye selam söyle Kemaliiiiiiiıimm😣
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
İNSAN tanımına örnek mi göstermek istiyorsunuz?
'KEMNUR' Kemal Yavuz Paracıkoğlu 'u ismini söylemeniz yeterli.
Gerek yakın-uzak çevresi en çok da Edebiyat Defteri üyelerinin baş tacı idi.
Defter Onsuz yetim kaldı Yazılara Kırmızı Kurdeleyi kimler takacak şimdi..
Ölüm kaçınılmaz ancak böyle bir sevgi saygı seliyle uğurlanmak da her ölümlüye asla kısmet olmaz.
Tüm Ailesine ve Sevenlerine sonsuz sabırlar diliyorum.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Çok üzgünüm çok...içim acıyor, üzüntümü tarife kelime bulamıyorum.Şu dünyada karşılaşılabilecek en güzel insanlardan birisiydi. Hoş sohbet,içten,babacan,mütevazi...canım benim.Kemal amcamın da annenizin de mekanı cennet olsun,Allah rahmet eylesin..kaç aydır bu siteye de,facebook'a da girmiyordu.Aylardır konuşamıyordum ben de..o kadar özlemiştim ki. sadece gözlerinde rahatsızlık olduğunu biliyordum,böyle olacağı aklımın ucundan geçmiyordu.Haziran ayında size dahi mesaj atıp sormuştum durumunu facebookta.. ama görmediniz.:/ Kaderde bir kez daha görüşmek,hal hatır sormak yokmuş demek..Allah tüm sevenlerine sabır versin.
DEVRİM DENİZERİ
Arzu Şahankaya
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
ah! ah! çok üzüldüm
nurlar içinde yatsın ve
Allah taksiratını affetsin
geride kalanlara sabır dileklerimle
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
at ölür meydan kalır yiğit ölür şanı kalır....sen bu sitenin ağır abisi idin. herkeste yorumların var.... unutmayacağız seni güzel insan mekanın cennet olsun....bu güzel yazın için teşekkürler sami hocam...
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Annenize ve Kemal Ağabeye Allah'tan rahmet, siz sevdiklerine de sabır diliyorum, çok üzüldüm:(
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Ben ne diyeceğimi bilmiyorum...
Ölmek İstiyorum
Oyuncak bir bebek oldum; silkelendiğinde ağlayan
Gözlerimin kapkaranlık dipsiz çukurunda,
cıvık fosseptiğe dönüşmüş gözyaşlarımda
Otuz iki dişli bir canavarla boğuşuyorum
Her gün aynı kabusu görüyorum
Kan ter içinde ve fosseptik kokarak uyanıyorum.
Kaynar sularla yıkıyorum kendimi,
temizlenemiyorum.
Bir kabus görüyorsun, uyandığında geçer, diyorlar…
Geçer değil mi?
Geçer mi?...
İçimdeki karanlık nasırlı bir deri gibi sarmış beynimi
Kesip attıkça büyüyor mu, ne?
Huzursuzum, hâla mı cezalıyım?…
Hala mı kabus görüyorum?
Hiçbir şeyin geçeceği yok ve boğuluyorum…
Her gün aynı acıları yaşıyorum.
İçimde bir çığlık tınlamakta,“Ölmek istiyorum!”
Susturamıyorum : İntikam birikintilerimi!
Kinimi de!
Öfkelerim büyütüyor yüreğimi!
Anne, baba ve çocukluk adına susuyorum…
Dilsizim, sağırım, sesim yok, haykıramıyorum.
Doğru bir şey değilse bu; nedir, nedir doğru?
Hiçbir şey gelmiyor elimden, gitmeliyim buradan.
Annem, anneciğim neredesin,
bana neden sahip çıkmıyorsun?
Görmüyor musun, gitmek istiyorum…
Bir ıssızlığın ortasına hapsolundum, yapayalnızım…
Ellerimden tutup yaşamamı isteyen yok!
Ne yapmıştım ki, neydi suçum?
Suçum neydi bilmiyorum, anlayamıyorum!
Işığını kim kapattı güneşin?
Güneşim nerede?
Her yer karanlık, nerede aydınlığım?
Rüyalarım, hayallerim tüm dünya her şey kapkaranlık.
Başlıyor işte gene aynı kabus,
gözlerimi yummamalıyım,
uyumamalıyım,
korkuyorum!...
Hiçbir şeyin anlamı yok!
Yaşamak için hiçbir sebep yok!
Susmazsam lal sözcükler konuşacak, anlatacak…
Beynimi kaç parçaya ayırabilirsiniz?
Hangi lopuna kaç unutkanlık sığdırabilirsiniz?
Yaşadıklarımı unutmak
yaşayacaklarımdan vaz geçmekten daha zor;
ölmek istiyorum!...
Duymuyor musunuz çığlığımı!
Ben, ölmek istiyorum!...
Kemal Paracıkoğlu
Hocam annenize de, Kemal Abimize de Allahtan rahmet diliyorum. Nurten Hanımın başı sağ olsun. Senin de.
Demek böyle oluyor ha...Eylül işte. Üzgünüm.
Aynur Engindeniz tarafından 9/12/2017 1:10:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Benim bir kaç yazıma da yorum yaparak şereflendirmişti beni. Çok kaliteli bir insandı tanıdığım kadarıyla. Yakınlarının başı sağolsun. Mekanı nur olsun..
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Cok üxgünüm Sami ögretmenim, bugun ikinci ölum haberi . Bir yakin arkadasimin aniden beyin kanamasi vefati ve Kemal beyin haberi, Allah rahmet eylesin çok degerli bir kalem dosttu. ANNENIZIN DE MEKANI CENNET OLSUN ,SABIRLAR DILERIM SIZEDE, Kemal beyin mekani ceñnet olsun, yakinlarina sabirlar dilerim!
Oya gedik tarafından 9/12/2017 12:15:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Sizin de başınız sağ olsun.
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Sami Hocam,
Her iki can için size baş sağlığı, sabır ve metanet, müteveffalara Cenab-ı Allah (C.C.)'tan rahmet ve mağfiret niyaz ediyorum.
Selâmlarımla...
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sizin de başınız sağ olsun. anneniz aynı günde vefat etmiş. kusurumuzu bağışla ayıp ettik.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun.
Allah' tan geldik, Allah' a döneceğiz.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Başkasının lafıydı "Daha çok sayıda gündoğumu seyredeceğimizi düşünürüz. Aslında seyredeceklerimizin sayısı o kadar azdır ki.''
Yazdıklarını keyifle okuduğum bir yazarımızdı. Aydınlık bir insandı. Nurten Hanım'a sabır diliyorum.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
hotamisli
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun.
Ailesine ,sevenlerine sabırlar diliyorum
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Allahın rahmeti üzerine olsun...
Değerli bir insanı, iyi bir yazarı kaybettik...Edebiyat Defteri'nin de başı sağolsun... Üzgünüm...
Yakınlarına sabırlar dilerim...
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Sanırım insan, en çok ölüm sonrası cümle kurmada zorlanır.
Allah rahmet eylesin. Sevdiklerine sabır diliyorum.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
İnne lillah ve inne ileyhi raciun Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun...
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Ben inanılmaz evet inanılmaz üzüldüm.
Allah rahmet eylesin.
Epeydir paylaşımlarına rast gelmiyordum ama bir insan nasıl kondurur ölümü bir dostuna, ağabey bildiği engin yürekli bir insana?
Mekanı cennet olsun.
Rabbim ailesine ve bizlere de sabırlar versin.
Hey gidi hey dünya?
Nutkum tutuldu sanırım boş yere kendimizi harap ve helak ediyoruz şu ölümlü dünyada.
Başınız sağ olsun hocam.
Başımız sağ olsun.
Çok çok üzgünüm.
Selam ve dua ile.
Allah gani gani rahmet eylesin; mekânı cennet olsun. Allah size ve tüm sevenlerine sabır versin...
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Dünya tatlısı bir ağabeyimizdi.Çok üzüldüm.
Allah rahmet eylesin, yakınlarına ve sevenlerine sabır versin.
Sayfamdaki her yorumunda gülümsediğini görür gibi olurdum okurken.
Şu üç günlük dünyada kalp kırmanın ne kadar anlamsız olduğunu anımsattı gidişiyle.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Değerli hocamızın "koah" rahatsızlığı vardı sanırım, yanlış hatırlamıyorsam eğer
Bir süredir kıymetli şiir ve yazılarına yenilerini eklemediğini fark etmedim değil
Rahatsızlığının elvermediğini düşünüyordum açıkçası
Üzülmemek elde değil gerçekten
Fakat neye yarar
Kuşkusuz hepimizin gideceği yer orası
"benim sadık yarim kara topraktır"
"ölüm Allah'ın emri ayrılık olmasaydı" gibi dizeleri birebir tanımasamda kendisini değerli kaleminden sağladığım istifade bazında gel de anımsama şimdi
Allah'tan rahmet dilerim kendisine, ailesine ve sayfa arkadaşlarıma sabır ve başsağlığı dilerim
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket hocam
Saygı ve selamlarımla...
levent taner
Haberin şokuyla atladığım yine mühim bir husus şüphesiz
Saygı ve selamlarımla...
sami biberoğulları
Evet Kemal arkadaşımız Koah hastasıydı.
Çok teşekkürler.
Allah taksiratını affetsin gani gani rahmet eylesin hesabı kolay mekanı cennet olsun
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
yeni duydum ben de seçil'den aldım haberi. duamız hep onunla olsun. güzel uyusun can abi.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Bu çok çok çok üzücü, sarsıldım resmen! Yazılarını her zaman takip ediyordum, onu örnek alıyordum. Ne kadar canlı kanlı konuşmuşluğumuz görüşmüşlüğümüz olmasa da kendime çok yakın görüyordum. Son birkaç aydır sessizliğini de fark edip ara ara sayfasına girip kontrol ediyordum yeni şeyler yazmış mı diye. Öyle üzüldüm ki anlatamam Sami Hocam.
Sitemizin, okurlarının başı sağ olsun, Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Ailesine bol sabır diliyorum.
Ah ölüm ah.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Filiz Şahin.
bak işte ölünce çok geç oluyor iletişim için
ben senden helallik isteyim diyorum herkes için çok geç olmadan
en son sana carlamıştım ya ondan dolayı haklıyım ya da değilim bölümünde değilim oraları geçtim
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
ALLAH rahmet eylesin Kemal beyin makamı cennet olsun
ölüm işte ne zaman, nerde kimi bulacağı belli olmuyor
Başınız sağ olsun kederli ailesine Rabbim sabır versin
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.