- 1649 Okunma
- 53 Yorum
- 0 Beğeni
CUMHURİYET AŞIĞI Tuncay ÖZKAN/O ŞİMDİ ERGENEKON-(A.D)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Can dostlarımdan...
O da sözde düzmece edilmiş bir terör örgütü ilişkilendirmesi kapsamında bu sabah gözaltına alındı.Hiç yadırgamadım çünkü beklediğimiz bir sonuçtu..
Sevgili Tuncay Ankara doğumlu ama aslen Erzincan’dan bir köy çocuğu.Yani halkımızdan /bizden ve canımızdan.Bu günlere çok zor geldiğini ben biliyorum,ammansız
Vatan/Hürriyet/Cumhuriyet aşkı ile tutuşan yüreğini/hayatını hiçe sayarak geldi ve de bizlere örnek oldu.
-2005 te kanalında uyuşturucu/madde bağımlılığı/sokak çocukları verilerine dair canlı yayınlarda bulunmuş o’nu ve tüm çalışan nezih ekibini yakından tanıma olanağına sahipolmuştum.
-Evet Türkiye nin en demokratik-laik-en M.Kemal seslerinden biri olan Tuncay’ı da ne yazık ki susturmak istiyorlar..
-Bilindiği üzere daha önce de kanalına yapılan baskınlar,tacizler,aramalarla hem Özkan’ı/ hem de çalışanlarını tedirgin etmişlerdi.
-İddianamesiz gözaltılar devam ediyor.ASLINDA M.KEMAL’ler topatılıyor.Tam da akın/akın Vatana sahip çıkabileceğimiz bir konuma gelmişken.
-Peki muhalefetsiz iktidarların Teokrasi ve Padişahlık yönetimlerine has olduğu bilinmekte iken,muhalif sesler-mahalif basın neden susturuluyor?
-Yani bu sus...daha nereye kadar SUS/SUS gidecek..?
-Sevgili Tuncay dostum...bu da geçer...Seyret bak...MANGAL ATEŞİNDE GEMİLER...AMA DENİZ ARTIK FENERSİZ...
YORUMLAR
Ne yazık ki Vatan topraklarımız ardın sıra satılıyor susuyoruz...
-Atatürk'ün devrimleri gereksiz ve tartışmaya açık deniyor susuyoruz...
-GSMH nın % 83'ünü belli bir kesim zıkkımlanıyor/aralarında pay ediyor susuyoruz.
-Bir kısım vatandaş muhteşem bir servet/saadet zinciri ile yaşarken....öte yandan ekmek uğruna bedenini satanlara fahişe diyor ve yine susuyoruz..
-O diğerleri alenen hayasız/ahlaksız/her gece başka kollarda/alkol-uyuşturucu ve fuhuş batağında olmalarına rağmen ...SOSYETE diyor yine susuyoruz..
-Birileri Dubai/Mayami/Londra/Paris'i yol geçen hanı yapıp akşam yemeği için gidip dönerken;Diğer yandan milletim çöplükten beseniyor gecenin karanlığında pazar atıklarını topluyor ki gören olmasın öyle ya yine de onur taşıyor ama susuyoruz...
-Birileri 73 milyonun sırtından hayasızca geçiniyor hammar jipler/caprio MW ler /X-10 lar/Porş larla gezer tozarken...diğer yandan işe gitmek için 1 ytl yi zor buklanları görüyor ama susuyoruz..
-Aslında çok şeye susuyoruz...
-Halen iddianamesi kesinlik kazanmamış ve çoğunun suçsuz olduğu belli olan sözde ergenekon davasında M.Kemaller/ATA'lar tutuklanıp biz Mustafalara göz dağı verilmek istenirken/
-Öte yandan Deniz feneri yardım derneğinin içi bürokrat ve siyasetçiler aracılığı ile nasıl boşaltılıyor ve Alman Eyalet mahkemesi bu kararı kesinleştirmişken ....susuyoruz
_OYSA ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ...
Mahzun Prenses... tarafından 9/28/2008 1:38:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir. Ben milletimin en büyük ve ecdadımın en değerli mirası olan bağımsızlık aşkı ile dolu bir adamım. Çocukluğumdan bugüne kadar ailevî, hususî ve resmî hayatımın her safhasını yakından bilenler bu aşkım malumdur. Bence bir millete şerefin, haysiyetin, namusun ve insanlığın vücut ve beka bulabilmesi mutlaka o milletin özgürlük ve bağımsızlığına sahip olmasıyla kaimdir. Ben şahsen bu saydığım vasıflara, çok ehemmiyet veririm. Ve bu vasıfların kendimde mevcut olduğunu iddia edebilmek için milletimin de aynı vasıfları taşımasını esas şart bilirim. Ben yaşabilmek için mutlaka bağımsız bir milletin evladı kalmalıyım. Bu sebeple milli bağımsızlık bence bir hayat meselesidir. Millet ve memleketin menfaatleri icap ettirirse, insanlığı teşkil eden milletlerden her biriyle medeniyet icabı olan dostluk ve siyaset münasebetlerini büyük bir hassasiyetle takdir ederim. Ancak, benim milletimi esir etmek isteyen herhangi bir milletin, bu arzusundan vazgeçinceye kadar, amansız düşmanıyım.
ATATÜRK..
Fazla söze gerek yok, diye düşünüyorum...Bizim yolumuz Atamın yolu olmalı... Sevgiler kucak, kucak...
Sn. Mahzun Prenses
Yazılarınızdan yüreğinizdeki Vatan sevgisine inanan bir insanım.
Ama lütfen daha sakin olmanızı rica edeyim.
Siz, söyleyecek sözü olan bir insansınız daha sakin de söyleyebilme yetisi sizde var, bunu hissediyorum.
Bildiğiniz üzre; net ortamında yazının çoğunluğu eğer büyük harfle yazılmışsa bağırmak ya da karşı tarafa hakaret etmek gibi algılanıyor.
Özellikle vurgulamak istediğiniz bölümleri ara ara elbette yazın. Ama inanın, sürekli büyük yazı hoş görünmüyor.
Dost tavsiyesi
Anne ya da Baba olan bilir... ve bu ifadeyi görürse sadece onların yüreği cız eder...
15 ya da 14 yaşındaki bir kıza " ÇITIR " diye hitap edilmesi talihsiz bir beyandır ve sanırım bu sayfaya yorum bırakanların epey bir kısmı da
" bu, ya da bu yaşlarda evlat sahibidir "
Madem bu olay'a Sn. efkarlışair duyarlı yaklaşmış... bu sayfadaki anne ve babaların hislerine karşı da duyarlı olması gerekir.
( öncelikle bu hitabından dolayı okuyuculara "özür dilemenin erdem olduğunu" ispat etmesi gereklidir )
Sorun, duyarlı olması değildir. Şayet duyarlı ise haklıdır... ki, son derece duyarlı olunması gereken bir konudur.
Tuncay Özkan suçlu ise, evet... yargılanıp cezasını çekmelidir... ama... değilse !
" şayet komplo değilse " bilmeden günahını da almamak lazım...
Böyle anlamlı bir günde özellikle dikkat etmeli !
Çünkü; şu anki siyasi iktidar hakkında onun kadar haber yapan hiç bir yürekli çıkmamıştır. Bu sebeple bazı oyunlar olma ihtimalini de gözardı etmemek gereklidir...
Sn. efkarlışair eğer hata yapan biri varsa HAKKANİYET ADINA diğer insanı da kınayarak örnek vermeliydi. "bence"
Tüncay özkan 15 yaşında kızla beraber " olduysa " iddiadır !
Yargıya gitmiş bir mesele değildir bildiğim kadarı ile.
Bu suçtan dolayı ceza alan Hüzeyin Üzmez'den de bahsetmesi ve hepsinide kınaması gerekirdi... dediğim gibi... HAKKANİYET ADINA...
78 yaşındaki adam 14 yaşındaki kıza yaptıklarından dolayı yargılanmış, suçu kanıtlanmış ve cezaevine atılmıştır...
Buna rağmen gazetesi bu iğrençliğe sahip çıkarak adamı göklere çıkarmıştır !
Ne acı... Suçu kim işlerse işlesin... Suç, suç'tur
Sn. Mahzun Prenses.
Türkiye tam olarak dosyalarının içeriği aktarılmamış bir konu ve ÖZELLİKLE üstüne gidilmeyen bir konuda dediğiniz üzre bir babayiğit çıksa ne bulup neyi yazacak ?
Yazı yazacağım diye boş boş sallamakla olmaz...
Yazacak kişinin iddialarının mesneti olması gereken argümanlarıda yazısına eklemek için hazır olmalıdır.
HÜKÜMETİN bile talep etmediği ! Bir dosyadaki bilgilere ulaşmak zordur !
Gazetelerin herbiri başka şey yazıyor !
Yoksa Babayiğit çok... inanın
Rom@ntik tarafından 9/26/2008 11:08:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biz kaç kişiyiz'deki zihniyet, kapılarını halka kapayan bir zihniyet. eksik yani. bir defa bu noksanlık giderilmeden, yanınızda ki insanların sayısı azınlık olacak hep, kendi ütopyanızda boğulacaksınız, bu beni ilgilendirmiyor, azınlık olunuz, beni ilgilendiren yanı BİZ demek zamanıyken, BİZ'i ortaya atanlar 'bir kısım' olacaklarını bile bile BİZ'leri tehlikeye atıyor. Tuncay Özkan ve diğerleri olarak ilahlaştırılan ve susturulan kişiler neden çukur kazdılar kendilerine? siyaseti hiç mi bilmiyorlardı, halka mı yaranamadılar Allah aşkına, ahlak bir fikrin doğruluğuyla orantılıdır, ülkede Atatürkçülüğü savunmak demek nedir farkındamısınız, Atatürk azınlık değildir, kapsayıcıdır, aydındır, sevgilidir, mürşittir. Fikirleri bir tuncay özkanın fikirlerine kurban edilemez, ayaklar altına alınamaz, boş davanızla değerlerimizden ellerinizi çekin artık...
BİZİM YOLUMUZ AÇIK...HÜR VE ÖZGÜR DÜŞÜNCENİN TEMSİLCİERİ OLARAK 2 MİLYON BİZ KAÇ KİŞİYİZ ÜYESİNİ TEMSİL EDEN SEVGİLİ TUNCAY ÖZKAN'ı ve BUNDAN SONRA DA DİĞER HAKSIZLIKLARA UĞRAYANLARI YAZMAĞA DEVAM EDECEĞİM...
-M.KEMAL'in BANA BIRAKTIKLARINI ÖZÜMSEYEREK YÜRÜYORUM ve HESAP VERECEĞİM TEK KİŞİ YİNE BEN KENDİMİM/HESABIM-REKABETİM BENİMLE.BEN HİÇBİRİNİZİ KENDİME RAKİP GÖRMÜYOR ve HİÇBİRİNİZLE YARIŞMIYORUM.....
-AMMA SİZLERİN KORKULU RÜYASI OLMAĞA DEVAM EDİYORUM YA...BU HARİKA/ MUMCU/İPEKÇİ/BALBAY/SELÇUK/KIŞLALI/BORAN/OKKAN/ SUSTURULDU hatta....EMİN BİLE SUSTURULDU olsun ne çıkar BENİ KİMSE ve ASLA SUSTURAMAYACAK.TÜM SUSANLARIN SESİ OLMAĞA DEVAM EDECEĞİM.DOĞRULARDAN KATİYEN KOPMAYACAĞIM.BU GÜN TUNCAY yarın A.SERDAR SAÇAN...
-AHHHH BİR DE DENİZ FENERİNİ YAZACAK BİR YİĞİT ÇIKSA DA KUTLASAK.
-ALMAN YARGI BAS/BAS BAĞIRIYOR UCU TÜRKİYEDEKİ SİYASİLERE DOKUNAN DENİZ FENERİ DOSYASINI HALA NEDEN İSTEMEDİ TÜRK ADALET BAKANLIĞI....HAYDİ BİRİLERİ ÇIKSIN DA HESABINI VERSİN...
-ADALET BAKANI DOSYA YI İSTEMEK İÇİN MUHAKKAK YEREL SEÇİM SONRASINI BEKLİYOR...Ehhh ne yapalım/DENİZLER FENERSİZ KALSIN...
-BU ÜLKEDE SÖZDE SOYKIRIM VE 2 MİLYON ERMENİ ÖLDÜRDÜK DEMEDİK....NOBEL'de de GÖZÜMÜZ YOK...TEK SİLAHIMIZ KALEM O'nu da KULLANMA TASARRUFUNA BIRAKIN DA BEN KARAR VEREYİM....
-YAŞASIN DEMOKRASİ....
-YAŞASIN ANAYASAL HAKLARIM
-YAŞASIN M.KEMAL'İM....
Mahzun Prenses... tarafından 9/26/2008 9:41:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
YILDIRAMAYACAKLAR
..............BAŞARAMAYACAKLAR,
...........................SİNDİREMEYECEKLER
===============================================
_______$$$$$ŞŞ***DOST***$$$$$$ŞŞŞ_______
______$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$_______
_____şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş_____
_____$$$$$$$$$***ÖNCE***$$$$$$$ŞŞŞ_____
_____$$$$$$$$$$***VATAN***$$$$$$$$______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
_____________$$$$$$$$$$$$$______________
________________$$$$$$$_________________
___$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$_____________$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$_________________$$$$$$$_____
______$$$__***BAYRAK*** ______$$$_______
_______$______***___ATA_***___AHTE VEFA ______
ÖNCE VATAN
***********HER ŞEY VATAN İÇİN
*****************VATAN SANA CANIM FEDA
**********************NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
YAZI GAYET NET
VERİLMEK İSTENEN MESAJ NET ,ARİF OLAN ANLAR
YÖNETİME SONSUZ TEŞEKKÜRLER
MAHZUN PRENSESE GÖNÜLLER DOLUSU SAYGI ŞÜKRAN VE SEVGİLER
SAYGILARIMLA
____ŞAİR 67____
ALİ CEMAL AĞIRMAN
yönetim bir açıklama yapabilir mi? bu yazının nesini günün yazısına uygun gördüler acaba? Türkçe yok kardeşim Türkçe Türkçe..! Ne anlattı şimdi bu bize sorabilir miyim? "Mahzun Prenses...", görüşünüz ne olursa olsun kimseyi enterese etmediği gibi beni de enterese etmez ve saygı duymasam da emin olun tahammül edebilirim. hatta düşüncenizi bangır bangır bağırarak dile getirmeniz için gerekirse kendimi size bent yaparım. ama mesele o değil. benim ne demek istediğim anlaşıldı sanırım. fazla lafa gerek yok.
Bütün yorumları okudum. Hepsine saygı duyuyorum. Herkesin bakış açısı kendine. Buyazdıklarımda benim bakış açım. Kimseden övgü beklemiyorum. Ama lütfen kimse üzerine alınıpta çığlıklar atarak benim bakış açımı gölgemeye çalışmasın. Söyleyeceğim çok kısa ve netttir. Bu konularda ki düşüncelerimi daha doğrusu çözüm önerilerimi merak eden yazılarımda okur. Orada tam 15 tane somut proje var. Yanında da yazar.
Amerika Lozanı imzaladımı? İmzalamadı. Biz Anzakların Çanakkale'de ne işi var diye sorduk mu sorduk. Ama Kore'ye tıpış tıpış gitmedik mi? Gittik. Nato'ya ve A.B. ye gitmek için. Girdik mi. Girdik. Onlar 1950'den itibaren Türkiye'de Merkez sağ, yetmediği yerde radikal sağ ile Türkiye'yi yöntti mi. Yönetti. İktidar biraz sola geçeceği zaman kuyrukları ve anarşiyi gözümüze sokmadı mı soktu. Etkisiz kaldığı yerlerde ihtilaller yapıp, aydınları ve generelleri öldürmedi mi öldürttü. PKK'nın destekçilerini Hizbullah'çılara öldürtmedimi. Öldürttü.
İnönü ne yaptı. Çok partili rejimi 20 yıl önce getirdimi getirdi. Kurtuluş Savaşı sonrasında Kökü kurumayan Tarikat Ağaları, Tarikat Şeyhleri ve Sermaye sahipleri Demokrat Partiye sımsıkı sarıldımı sarıldı. İnönü buna karşılık Atatürke sarılacağına Sola sarıldımı sarıldı...
Sözün özü sağ-sol, Türk-Kürt, Alevi-Sünni, Laik-Anti Laik diye 67 yılımızı çalmadı mı Amerika. Çaldı.
Yani bizim ulusal sanayimizi kurmamızı ve geliştirmemizi önledi mi önledi.
Yani bir tane Japonya, bir tane Almanya, bir tane Rusya, bir tane Çin'in yanına birde Türkiye fazla gelmez miydi. Gelirdi
2005'li yıllara gelindiğinde Amerikan düşmanlığı tavan yapmadı mı Türkiye'de? Yaptı.
E Türkiye elinden kayıyor Amerika'nın. Yandı gülüm keten helva. Ya yukardaki ülkelerin yanına geçerse ne olacak. Onca da yatırımı var. Sömürüde güzel. Günlük dış borç faizi. 770 milyon dolar. Bakın ekonomimiz düze çıkınca biraz heriflerin ekonomisi batmaya başladı.
Irak savaşı'da cabası.
O zaman Türk Halkının kafasından 65 yıllık kötü sicilini silecen. Bugüne kadar hangi taşaron sağcı ve solcu örgüte hangi yasadışı işi yaptırdıysan açacan bir ergenekon çöp sepeti. Hepsini içine atacan. Aklanacan. Amerika ve yerli işbirlikçisi ruhban feodal ve sermaye sınıfı pırıl pırıl olacak.
Ve sonra ılımlı islam... ve benzeri cilalarla yeniden vitrine çıkacan...
Oh ne laa
YUTAN VARSA BUYURSUN YUTSUN
AMA BEN YUTMUYORUM
GERİSİ LAFI GÜZAF
GERİSİ EDEBİYATTIR
TARİHTE BUNU 1000 SENE SONRA OLSA DA BÖYLE YAZACAKTIR
Saygılarımla
SON SÖZ: GÜNÜN YAZISINI TEBRİK EDİYORUM...
Albayraklım tarafından 9/26/2008 7:22:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bizim bir destanımız vardı bir zamanlar, ERGENEKON. düşmanımın diline düşürdünüz, Türk'ün destanı Türk'ün, ayaklar altına aldınız, bunu sizler değil ben durumdakiler bilirler, ve hala pişkin pişkin çıkmış o güzel destanımı çiğneyerek ve de Atatürkçülük değerimizi de ayaklarınız altına alarak bize birşey bırakmadınız. Utanıyorum, tuncay özkan ın bir mankenle yakalanması Atatürkçülüğün artılarından biri değil, Bir Türk kendi vatanında nasıl olur da o duruma düşer sevgili arkadaşlar, ve savunmalarınız devletimi güçsüz kılıyor, siz nasıl bir Türksünüz ki, hala maskaralığa devam edebiliyorsunuz, uyanın artık ... Deniz feneri davası hangi dalga öncesi çıkmayacaktı, çünkü 1. dalga, 2. dalga, 3. dalga ve gidiyor, bu sürecte olan bir iftira kampanyası, kafanızı çalıştırın, hangi dalga öncesi olmicaktı ve akabindeki dalga deniz fenerine karşı yapıldığı ortaya atılmayacaktı, süreci işleyen bir dava var ve yenibir dava ortaya çıkıyor sizce hangisi diğerine zarar vermek için ortaya atılmış olabilir? insaf , ya çok safsınız ya da çok vicdansız..
hadi ya!? öyle mi? çok mu temiz, çok mu masum bu sözde anadolu insanı Tuncay Özkan arkadaşınız. peki bu adam 15 yaşındaki manken kıza göz koyup onu eve kapatırken de masum muydu? siz madem bu kadar iyi tanıyorsunuz herhalde bu ilişkisinden de haberiniz vardır di mi? karısını 15lik çıtırla aldatırken bir yandan da laik-demokratik-kemalist söylemler içindeydiniz değil mi birlikte. hem 15 lik mankeni yıllarca idare etti, hem de karısını. aferim di mi Tuncay ÖZKAN'a. ama ne de olsa solcu yapınca sevaptır bu işler. özgürleştirdiğiniz kadını almış kucağına ne var bunda. siz de bir kadın olacaksınız. Tuncay yapınca "helal olsun". başkası yapınca "tu kaka". Ergenekon mergenekon... bundan iyi ergenekon olur mu?
hadi ya!? öyle mi? çok mu temiz, çok mu masum bu sözde anadolu insanı Tuncay Özkan arkadaşınız. peki bu adam 15 yaşındaki manken kıza göz koyup onu eve kapatırken de masum muydu? siz madem bu kadar iyi tanıyorsunuz herhalde bu ilişkisinden de haberiniz vardır di mi? karısını 15lik çıtırla aldatırken bir yandan da laik-demokratik-kemalist söylemler içindeydiniz değil mi birlikte. hem 15 lik mankeni yıllarca idare etti, hem de karısını. aferim di mi Tuncay ÖZKAN'a. ama ne de olsa solcu yapınca sevaptır bu işler. özgürleştirdiğiniz kadını almış kucağına ne var bunda. siz de bir kadın olacaksınız. Tuncay yapınca "helal olsun". başkası yapınca "tu kaka". Ergenekon mergenekon... bundan iyi ergenekon olur mu?
İyi ki yazmışsınız bu konuyu,kaleminize sağlık,yorum yazanlara da teşekkürler,bilmediğim bir çok bilgiyi öğrendim;biz ne dersek boş,zaman ortaya çıkaracak,göreceğiz neler olacak,kışı da yazı da bekleyelim.Bu ülke insanları vatansever ve savaşçıdırlar.Kurtuluş Savaşı öncesi o vahim durumdan çıkan bir nilletin evlatlarıyız,daha ölmedik,merak etmeyin.
Atatürk ne demiş?"ÖZGÜRLÜK BENİM KARAKTERİMDİR"
Bizim özümüz bu.
Son cümle hariç Sn. poLo_aS' a hak veriyorum...
Son cümleye bir ekleme yapmak istiyorum.
Erdoğan medyaya vurmadan önce büyüdü 1
Aralarından su sızmadığı zamanlar !
Seçim kampanyalarının olduğu yakın zamanı hatırlıyorsak eğer dimağımızda canlanacaktır, kimlerin destek verip ayyuka çıkarttığını...
Menfaatler çatışınca... sokakta küsen çocuklar gibi
küstüm, konuşmuyorum... asıl ben küstüm... pışşşıııkk tavrıyla birbiri ile ters düştüler.
Yoksa Aydın Doğan'ın elindeki bilgiler sadece Deniz Feneri ile sınırlı olduğuna inanmıyorum !
ER / DOĞAN birbirine küsmeselerdi... herşey yine daha bir kaç gün öncesi gibi süt liman olacaktı...
Sıradaki ismi tahmin ediyorum ama sanırım kolay kolay bu kişiyi de alma kararını veremezler...
Kim mi ?
İpucu : Sendikalardan birinin başkanı...
Hani şu : İşçilerini, makamları karşılığında unutanlardan olmayan biri var ya... işte o...
bildiğim kadarıyla ergenekon ismi bir yemekte yabancı yetkililer tarafında bizden üst düzey bir yetkiliye yemekte söylenmiş bir örgüt ismidir.her devlette farklı isimde vardır bu isim.ama zamanla bazı güçler kendi yanlarına çektiler.bu deniz feneri olayı aleyhinde ne kadar haber çıkarsa bunlar daha çok çoğalacaktır.
tuncay özkan yeni grup kurduğu için onu zedelemeye çalışıyorlar.madem şüpheli idi neden 8.dalgayı beklediler.önce orduya sonraa gazetecilere.aslında bazıları asılsız.çünkü akp bişey kanıtlamaya çalışıyor.korkutma,sindirme,yıldırma...o da biliyordu ve şaşmıştı;yakında beni alırlar diye...gündemi değiştirmeye çalışıyorlar.AKP aleyhinde yayın yapan konuşan herkes ergenokanda olabilir.
+
susturacaklar.benim düşüncem bunlar.
Başbakan, Deniz Feneri’yle Ergenekon arasındaki algılamadaki paralelliği kesinlikle ortadan kaldırmaladır...
Bu paralellik Deniz Feneri’nden çok Ergenekon soruşturnmasına zarar vermektedir...
Ergenekon’un ciddiyeti ve soruşturmanın selameti Deniz Feneri’nin gölgesinde kalmıştır...
Aydın Doğan’la kavga, Başbakan’a hiçbir yarar sağlamamakta, kendine ağır zarar vermektedir...
Bu kavgada Aydın Doğan’ın haklı olduğuna inananların oranı Tayyip Bey’den fazladır...
Aydın Doğan bir siyasi lider değil, bir iş adamı ve medya patronudur...
Bu konumdaki bir kişinin inandırıcılığının sandıktan büyük çoğunlukla çıkmış Başbakan’dan fazla çıkması düşündürücüdür...
Ve, vee önce 4 teğmenle, Nurseli İdiz’le filan başlayıp dikkatleri uyandırarak arkadan yine asıl bomba geldi... “Biz kaç kişiyiz” hareketinin de lideri olan gazeteci Tuncay Özkan, evi polis tarafından didik didik aranırken gözaltına alındı (Ergenekon’la ilgili diyerek sorgulanan herkesin evi aranırken, Alman savcının isimlerini verdiği ve “asıl suçlu bunlar” dediği Deniz Feneri faillerinin evleri neden aranmaz merak etmiyor musunuz?
Bir süre önce TV’de “Seni niye gözaltına almadılar” sorusuna: “Zamanı var, alırlar merak etmeyin. Fehmi Koru’nun her dediği çıktı, Ergenekon’da verdiği isimlerin hepsi tutuklandı, bir tek bende yanıldı” demişti Tuncay Özkan.
Nasıl oluyor da (!) bu kadar iyi biliyorsa “iktidara en yakın gazeteci Koru” burada da yanılmamış işte, ancak zamanı gelmiş Özkan’ın bugüne saklamışlar!
Soruşturma Ergenekon’un en tepesine kadar uzanacak mı?”
“Soruşturma kapsamında, halen aktif görevde olan devlet memurları (özellikle de bazı TSK mensupları) gözaltına alınacak mı?”
“Ergenekon’un siyasi bağlantıları daha fazla deşilecek mi?”
Tuncay Özkan’ın alınmasıysa “AKP Ergenekon bahanesiyle rakiplerini tasfiye ediyor” iddialarını daha da güçlendirdi.
“AKP kapatılırsa soruşturma aynı hız ve kararlıkla sürecek mi?”
Erdoğan’ın kısa tarihi: Medya ona, o medyaya vurdukça büyüdü
poLo_aS tarafından 9/26/2008 12:38:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
ergenekon çok açık ki muhalifleri susturma ve sindirme operasyonudur.belki %10 luk hain kotası orada da vardır ama geri kalanlar basbayağı vatanseverdir. acele etmeyip davanın sonucunu beklemek gerekir...iddianamede her söylenen doğru diye bir şey yoktur...bu kadar kabarık bir dava dosyasını okuyup sentezlemek ve doğruyu bulmak o kadarda kolay olmasa gerek.iddia ,iddiadır sadece...mahkeme etki altında kalmadan bir karara varabilecek mi acaba!..şimdilik herşey bir muamma.gibi...
Atiye hanım'a% 90 katılıyorum...%10 luk kotayı saklı tutmak koşuluyla...tebriklerimle...
suçlular içeri girdi çok şükür kalanlarda toplanıyor memleket düzeldi refah içinde gelecek karanlığa hazır.bayram msj larıda eklenmiş ...teş.. ed.. efem cümlemizin kutlu olsun.
erkek hainler, kadın hainler
e adamlar suçlayacak birilerini bulmayınca travestilere dadandı.
kesin onlardır ergenekonun başı
bu ERGEN oğlan çok sorun yaratacak.kıçındaki pislik ortaya çıktıkca o pisliğini karşıt hangi fikir varsa ona atmaya çalışıyor.
onu haklı bulanda çok cocuklu emine ve kocaları....tabiiki bayramlık iaşeler hatrına!
birileri yanıyor birileride dumanını seyrediyor.bu yakanlara acaba sıra gelmeyecek mi?
tebrikler sayın A.Danış...rüzgarınız sert ve doğru yönde.
Öncelikle sizi, serefli bir Cumhuriyet kadini oldugunuz icin kutluyorum,
Degerli yürek, degerli insan Tuncay ÖZKAN a buradan sevgi ve saygilarla birlikte bizim cok kisi oldugumuzu bir kez daha iletiyoruz. O nun baslattigi kurtulus mücadelesinde sonuna kadar onunla birlikte olacagiz. Siyasi bir hareket icinde olmasa da Cumhuriyet Asigi bir Türk olarak bir cok düsüncesini paylasiyoruz.
Kesinlikle esir yasamayacagiz, susturma politikasi, milyonlarin yüregini susturamayacak. Onlar gemilerini fenersizde yürütmeye calisacaklar, kimbilir daha ne hortumlari nerelere uzaniyor?
Bu Amerikan isbirlikcileri Cumhuriyetimizi Amerikaya peskeh cekemeyecek, Uyanacaktir bu asil millet ki, uyaniyor.
Yüreginize saglik, sevgi ve saygilar...
Öznel (subjektif) bakıyorsak göremeyiz. Çoğulsal doğrulardan (2x2=4 gibi açık olmayan, tam 4 etmeyen ama 3.5,3.6,3.7 vb.aritmetiksel oranda kalan gibi bir doğru olarak anlayın lütfen), gerçek doğruları/ doğru gerçekleri farkını çıkarmak ciddi iştir.
Sosyal bilimler ve özellikle ekonomi politik, psikolojik ve irrasyonalite ( yönlendirilme ve akıl sınırları bağlamında ve ütopik anlamda teorik bakabilerek, pratik eylemler çıkarmak yöntemidir gibi anlayabilirsiniz) düzleminde doğru çıkarımlar yapabilmektir.
Üzerinde konuşmak için illa ki ortak kavramlarımız olmalı.. Siz çok öznelsiniz(subjektif).. Nesnel (objektif) bakalım diyebiliyorum?
Bir de belirleyeniniz (sınıfsal/ulusal/ dinsel temellendirme demek istiyorum) hiç belli değil.. Ki belirleme (sistematik ve dizgelendirerek anlatım yoksunluğu demek istiyorum) önermelerinizi anlamış olabileyim ( Genel yazılarınızı ve bunlara yazdığım bir iki yorum anlamında atıfta bulunuyorum.)
İyi geceler dilerim.
Göktürkmen tarafından 9/25/2008 10:07:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Valla size ne diyeceğimi bilmiyorum. Hepimiz vatan için ölmeye hazır oldugumuzu söylüyoruz ama birlikte üç adım atamıyoruz. Herkesin görüşü değişmediğine göre, ve herkes kendince haklı olduguna göre tartışmanın gereği yok sanırım. Allah hakımızda hayırlısını versin. Hepinizin gelecek bayramını kutlarım.
ATATÜRK'ÜN GENÇLİĞE HİTABESİ
Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır.
Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şeraitini düşünmeyeceksin!
Bu imkân ve şerait, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir.
Bütün bu şeraitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler.
Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasî emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen; Türk istiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!
Mustafa Kemal ATATÜRK
Çok Değerli Atiye Danış Hanımefendi:
Devletimizin kurucusu, Büyük Türk M.Kemal Atatürk'ün bu hitabesinde belirtilen her şey adım adım gerçekleşmektedir.. Bunlar bizim devletimizin, ulusumuzun en büyük düşmanıdır. Müstevliler ve işbirlikçiler en büyük düşmandır !
İktidar sahipleri 11 Kasım 1938 den başlayıp 1995 Gümrük Birliği Antlaşması'yla zirveye varan icraatlarıyla alenen ve utanmazca gaflet, delalet ve ihanet içersindedirler.
Yeni emperyal kapitalizm ve yeni sömürgecilik ülkemizi istila ve işgal etmiştir.İşbirlikçiler eliyle egemenliğin, Türk ulusundan alınarak, ab veya abd emperyalistleri ile yapılan antlaşmalarla, bu güçlere devri artık gerçektir.
İşbirlikçiler, " bilakaydüşart istiklal-i tam" ilkeye ihanet etmiştir. Olan biten budur. Aslolan şahısların, şunun bunun geleceği değil, bir ülke/ devletin mukadderatı ve bir ulusun özgürlüğünü yitirerek sömürgeleştirilmesidir.
Atatürk'ün dediği gibi: Bu millet esir yaşamaktansa, toptan yok olsun daha evladır!..
Bu nedenle, yine onun söylemi ve emirleri gereği:
Ya istiklal Ya ölüm !..
Göktürkmen tarafından 9/25/2008 7:35:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
ATAM, çok zeki bir insandı.düşmanına karşı dahi zekice ama edepli kelimeler kullanarak cevap verrirdi.yani seviyesi belliydi.İtalyanlara verdiği cevap mesala'bana çizmelerimi giydirmeyin'.
bakınız vatanı sevebilirsiniz ama benim halkım öyle duygusalki karşı tarafa sözlü saldırıda ve seviyesizce cevap verdiğinizde karşı tarafın suçlu olup olmadığına bile bakmadan hemen onu sırtına alır ve korur.cumhurbaşkanlığı seçiminde bunu gördük.Mehmet Ağar ve Erkan Mumcu bunu seçimlerde ağır bir yenilgiyle biri ödedi.diğeri ise Mesut Yılmaz'a yaptığıki asla tasvip etmediğim bir sözle seçime dahi giremedi.anladılar yaptıkları hatayı ama iş işten geçti.benim istediğim güçlü bir muhalefet.aslında şu siyasetteki tüm isimlerin kaybolmasını istiyorumda herhalde cennete gitmeyi istesem daha çabuk kabul olunur.
Cumhuriyet gazetesindeki bombalı saldırı bir yapanlar bir Allah bilir kim olduklarını.ama iki ihtimal olduğuna göre onunda bir açıklamasını yazayım.kendi kendini bombalamıştır.ben bu insanların sadece devlete değil, her yere zarar verdiği inancındayım bu şekil davranışlar sizi haklıyken haksız pozisyona düşürür.ve açıklaması dahi olamaz.
ikincisi terör eylemidir.gözdağı verme amaçlı yapılmıştır.peki benim sizden beklediğim nedir bu durumda.tarafsız olarak hedef belirlemeden ciddiyetle bu işin üstüne gitmenizdir.malesef bu da cennete gitmek istememden daha zor.
Çanakkale'ye gittim bu sene.Anzaklar'ın mezarlıklarına ziyaretimde torunlarını gördüm.Atamızın yazdığı yazıyı pür dikkkat okuyorlardı.bakınız düşmanına bile değer veren bir önderimiz vardı bizim.o kadar zor durumdayken bile düşman dört bir taraftan saldırmış, silah yok, asker az ama yinede saygısı var düşmanına bile.Tabiki şimdikilerden bunu beklemek biraz zor.ama ben isterdim ki bir medya patronu söylediği her kelimenin önce genç nesil tarafından da izlendiğini bilerek saygıyı koruyarak vatanı koruma konuşmasıydı.yapmadı.ben patronum burda istediğim kişiye istediğimi söylerim derken haklı bile olsa haksız oldu.herkes duyduğuna inanır hissettiğinize değil.
bence Fehmi Koru'da gözaltına alınmalı devlete ait bu kadar şeyi nasıl biliyor.yoksa müneccim mi?gelecekten haber veriyor bize.
iş vatan olunaca konu uzun.hiçbir zaman bizci değilim.dediğim gibi bu vatanı seven herkes kardeşim.ama iş sevmekle yetmiyor.lütfen oy vermeyin.bu baştaki eskimişyüzler gitmeli.osmanlı hanedanlığını geçtiler ya.kraliyetlerde veya üçüncü dünya ülkelerinde bile yok.dedemin tanıdığı siyasetçileri tanmak zorundamıyım.ne verdiler ki bu zaman kadar ne bekliyeceğim onlardan.
saygılar...
O ve öteki, biz ve onlar diye diye ayrışmanın dayanılmaz sancıları içinde kördöğüşlerdeyiz, öyle senaryolar sahneye sürüldü ki yıllardır, aslında hedefe gitmekte pek bir farklı söylem yok Atiye Danış hanımefendinin yazdığı makâlenin yorumlar kısmında. Üslûp farklılıkları olsa da dostlar genelde benzer tesbitlerde bulunuyor. Sevgili Vatan'da öyle bir ayırım psikolojisi işleniyor ki, tam CIA 'nın ekmeğine yağ süren sonuca varıyor hızlı bir şekilde.1960 ihtilalinde on yaşında kısa pantolonlu bir orta halli ailenin çocuğuydum, babam ve annem vatan kurtuldu diye sokaklarda alkış tutuyordu, hiç unutmam ben de bu coşkuya anlamadan katılmıştım, sonra 1971 muhtırası dayandı kapıya, bir başka kesim alkış tutuyordu şaşkındım, siyasal ve demokrasi bilincim sağ sol rüzgarları içinde savrulup duruyor doğru nedir acaba diye araştırıyordum.Bir zaman sonra acıları çekmeye başlayanların öğretisiyle hımmm, bu darbe kötü, benim 1960 darbem iyi darbeydi üstelik alkış da tutmuştum demeye başladım ve ardından 12.eylül.1980 buldozeri geliverdi.
Her dönemin payıma düşen acı ve sıkıntılarını bütün vatandaşlar gibi bende ağır bedellerle ödedim.
Sevgili dost kalemler, her dönemde farklı öcüler gösterildi, bir dönem komünistler geliyordu, sonra Faşistler öyle kıyımlar yapıldı ki ülkemizde ne düşünen aydın kaldı ne de topluma şekil verme yeteneği olan toplum mühendisleri.
Mühendisler aslında apaçık ortadaydı, bir tarafta A.b.d, diğer tarafta Rusya ikiside masallar söyleyerek Emperyalizmin keskin boyunduruğuna doğru çekip götürüyorlardı ülkeyi.
Ayrıca elbette çok daha büyük bir koz yakalamışlardı, din istismarına hazır akılsız siyasetçiler hemen bu mihrakların oltasına takıldı ve ayrışma öylesine hızlı bir boyut kazanmaya başlamıştı ki, her sabah uyandığımızda yobazların gelip bizi soğan doğrar gibi doğrayacağına inandırılmaya başlamıştık ardından gelsin Andıçlar, yeni muhtıralar, körleşmiş kısır beyinlerden tutarlılığı yalnızca ülkeyi felakete götürecek alçakça söylem salvoları.
Bu ülke de yıllardır aynı ellerin tezgahladığı oyunlara düştük hep, sağ düşüncelinin çektiği tetiğin kabzası bir başka gün sol düşüncelinin elinde ateşleniyordu, provakaif eylemlerle sanki bu ülkenin vatandaşının başka derdi yokmuş gibi meydanlarda türban kavgaları yapıldı, büyük bir aymazlık içinde salak salak neler oluyor diye bakışıp durduk.
Birileri meydanlara karşıt olarak çıktı, haydi söndür ışıkları, eh milletimiz de çok çalışkandır ya evinde aç kapa yapmak pek yormuyordu sevdik bu eylemi, birileride halimize kahkahalarla gülüyor saman altından su yürütmeye ve ülkeyi yağmalamaya devam ediyordu.
Biliyorum okurken bu tesbitlerime bazı dostlar ne diyor bu adam zaten bildiğimiz şeyler diyecek, çok açık ne dediğim AT İZİ İT İZİNE KARIŞMIŞ,
binmişiz bir âlâmete gidiyoruz dört nala kıyamete.
700 yıl padişaha kulluk etmiş, inanılmaz acılar çekmiş insan topluluğumuz, Atatürk'ün önderliğinde kurduğu Cumhuriyetin henüz faziletlerini tam kavrayamadı, elbette insaf sahibi de olmamız gerekiyor devletlerin 85.yılı henüz ana rahminde ki bir çocuk, bir cenindir ve bu sosyolojik, siyasal çatışmalar kaçınılmazdır, yazık ki takip edilecek yolların haritasını çizme kabiliyetinde olan her düşüncedeki aydınlarımızı elbirliğiyle ya dışlıyor benden değil bu diye ve ya acımasızca katledilmelerine yok edilmelerine çanak tutuyoruz.Çıkar çevrelerinin maniple ettiği basın ve yayın organlarının tuzağında ülkenin ağır sorunlarını ya magazinleştiriyoruz ve ya yarattıkları toplum travması altında suskunlaşıp eziliyoruz.
Yukarılara yazdığınız yorumları lütfen aklı selimle yeniden okuyup değerlendirin kör gözlerimizle tutmuşuz bir Fil, ve nereyi tutuyorsak orayı tarifteyiz, elbette tarifler de kendinden menkûl oluyor böylelikle.
Biriler artık en çok ben, en çok ben seviyorum ve bu topraklar yalnızca benim edebiyatını bırakmadıkça, benim Atatürk'üm, benim imanım, benim inancım, benim siyasal düşüncem diye saldırmayı bırakmazsa bize demokrasi diye dayattıkları saçma bir sistemin esiri olmaya devam edeceğiz.
Gerçek demokrasi kuralları ve yaptırımlarıyla özümseyen, sosyal, laik ve çağdaş bir demokrat Türkiye üzerinde yaşayan bütün katmanlarıyla zaten kucaklanmaya hazır değilmidir.
Demokrasilerin olmazsa olmaz tek şartı, sokaktaki halkın yönetime katılımıdır, özümsenmiş demokrasilerde bireyin hak ve özgürlükleri toplumca konulmuş, denenmiş kurallar manzumesi içinde sağlıklı yürür.
Büyük usta Atilla İlhan'ın tabiriyle her ülkenin % 10 hain kontenjanı vardır ve olacaktır da..amaaa, her aykırı fikri,düşünceyi boyuna benim amcam iyidir, senin ki haindir diye karalamak kısa zamanda beyinsel yetilerimizi bir karmaşık yün yumağına çevirecektir ve de çevirmiştir.
İktidarlar gelir gider, aslolan toprağın üzerinde yeşertilmiş evrensel düşünceli, geleceğe güvenle bakabilen insan toplumudur, bir gün mutlaka o çok değerli oylarına sahip çıkabilmeyi ülkesinin genel menfaatleri doğrultusunda kullanmayıda becerecektir.
Şu tesbiti de yapalım artık, bu kavga kendisini hep elit saymış bir zümrenin köşebaşlarını kaptırma ve yönetim gücünden tasviye olma telaşıdır, diğer bir ayrışan köylü toplumu ise, göçlerle aidiyet tutkusu dürtüleri içinde kentlerin varoşlarında lümpenleşebilme kavgaları vermektedir.Dünün Maho ağasının tarlasında maraba olan vatandaş, bu seferde yanlış politikalar nedeniyle yarı kentli sonradan görmenin apartmanlarına kapıcı olmuştur.
Eh böyle bir toz duman içinde de oyunu elbette satar bir çuval patatese, ve din anlayışları medrese alimlerinin tırnağı bile olamayacak düzeyde, siyasal arka bahçelerin İmam hatip okullarında günün evrensel olmayan bağnazlıklarıyla yetişenleri, köy kurnazı tavrıyla, bilinçli takiyyelerle iktidar olur işbirlikçi ve dış mihraklar da el ele verir bir bütünü parçalar böler yönetir.
Anasının, ninesinin güzelim yemenilerini, oyalı yazmalarını atar başından ve yol gösterici sonradan görmelerin versace, ıvır zıvır yakışıksız komik giysilerine bürünür, ortaya da altı kebap üstü şişhane ayıplı, son derece zevksiz papağanımsı renklilikler çıkar.Bunlara bakan aklı evvellerde eyvah İran'mı olacağız, Humeyni mollaları mı gelecek başa diye dövünür durur.Bu travmayla bir de bakarız, memleketi kurtarmaya soyunan bir sürü sicilleri kendinden menkûl garip garip adamlar çıkar ortaya vay benim köse sakalım vayyy.
Ah be dostlar, Ergenekon, mergenekon ne örgüt masalları dinledik yıllardır, Abdülhamit zamanı jurnalcılığıyla ortalık toz duman, bekleyin hele bir toz bulutu dağılsın görelim, En büyük Atatürk'çüyüm lafzıyla darbe yapan Kenan Evren ilk iş olarak onun yaşayan devrimlerini alaşağı etti, gardrobunu onun giyimine göre ayarlamak değildir izinden gitmek, önemli olan çizdiği muassır medeniyet yolundan gitmektir, bu söylemini bazı aklı evveller batı diye algılamaktadır oysa işaret edilen yer batı değildir yanlızca bütün bir evrensel boyuta ulaşmayı başarabilmiş insana ve yaşadığı topraklara saygılı öğretilerdir, bu da batının ve doğunun akılcı sentezinden geçmektedir.
Yıllardır kahrolsun batı diyenler, totaliter rejimleri ülkeye yamamak için uğraşanlar, kanunlar önünde suçlanınca neden acaba hepsi A.B.D emperyalistinin kucağına sığınıyor, eh zaten o kucakta yetiştiriliyorlar da ondan. Siz hiç, Müslüman bir ülkeye sığınan din baronu gördünüz mü, o ülkeler bile bilir bunların Emperyallerin beslemesi olduğunu.
Bırakalım benim Atatürk'üm iyidir, senin mollaların kötüdür kısır çekişmelerini, bekleyelim eğer örtülmezse üzeri hukukun, eğrisi doğrusuna elbet denk gelecektir.
Siyasetten uzaklaştırılmış, politize edilmiş genç kuşaklar yıllardır biz dinazorların en iyiyi ben bilirim benim doğrum en iyisidir laf cambazlıklarımızla dahada kaçıyor toplumun beyin yapısından ve yalnızlaşıyor asıl tehlike burada.
Son söz, Atiye, benim Atatürk'üm senin Atatürk'ünü döver...))) Sevgili Molla sana da bir çift lafım var, kurcalayıp durma imanımı, senin dinin sana benim dinim bana diyen Peygamberim var.
Eyvallah..
'' Bizden''' anlayışı ile yaşayan bir toplum olduğumuz için. Bu sorunlar daha çok karşımıza çıkacağa benziyor.
Tabi ki sizler içinde geçerli olan ''bizden'' anlayışı ile konuya bakıyorsunuz.
''Bizden '' anlayışının hüküm sürdüğü bir toplumda demokrasi ve adaletten söz edilemez. Bu gün bu yönetim korur yarın siz yönetime geçince siz ''sizden'' olanları korumaya başlarsınız.
''Bizden''' zihniyetinin demokrasiyi yaraladığı bir gerçeklikle olaylara bakmak gerek ve bu zihniyeti gelecek nesillerde yıkmak gerek.
Güçlü bir devlet olmak için yetişen nesli bir isim altında tutmak için uğraşmaktan ziyade DEMOKRASİ nin çatısında birleştirecek düşünce ile yetiştirmek gerekli.
İki kesimin yönetimi ellerinde tutmak için giriştikleri mücadele ortamında yaşayan bir toplum olarak BİZDEN anlayışına her iki kesimde sıkı sıkıya sarılmış durumda.
Bu düşünce DEMOKRASİ'ye ne kadar uygun ki ?
İsimlerin birleştirdiği bir toplum değil Özgürlüklerin ve demokrasinin birleştirdiği bir toplum olmak dileği ile...
Saygımla.
.)
vatanını seven herkes kardeşimdir.ama vatanı severken ona zarar verenler ya yollarından dönmeli ya da bu işi bırakmalıdır.şu an ki muhalefetedir seslenişim.iktidarın karşında malesef durabilecek bir yapıya sahip değiller.Atatürk'çüyüm demekle vatan sevilmez.icraat gerekli.Tunca Özkan'a sıra gelince o şahsı nasıl görüyorum.bakın insanlar kendi çıkarlarını vatandan önce tutarlarsa benim gözümde sıfırdırlar.yaptığı somut olarak bu şahsın en ufak birşeye rastlamadım ki; elinde koca medya varken.kışkırtıcılığa karşıyım.adam gibi yararlı olunmalı şu vatana.Benim liderim olan rahmetli Ecevit(yanındaki şerefsizler yüzünden öldüğüne inanıyorum.)çok değerli bir insandı.onun yaptklarını şu kısa geçmişte kimse yapmamıştır.işte bunun içindir ki örnek alınması gereken şahısdır.Rahmetli İsmail Cem'i de hem yazarlığı hem insanlığı açısından çok severdim.ama onada Kemal Derviş tarafından büyük bir oyun oynanarak tüm hayatındaki güzellikler ve saygı çalınmıştır.ne demeliyim bilmiyorum.vatan elden gidiyor.ses çıkaran yok.herkes çıkar kavgasında.ben göremiyorum açıkcası vatanı için savaş veren askerler dışında kimseyi.onlarıda bir bir katlediyor alçaklar.
saygılarımı sunarım.yargı en doğru kararı verecektir.çünkü yargı kontrol altına alınamaz.alınırsa bilin ki işte o zaman tam ağlanmalık pozisyona düşmüşüz demektir.
şiir kanburu:((
makyevel tarafından 9/25/2008 9:46:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
BİZ KAÇ KİŞİYİZ(?)
Cumhuriyet mitinglerinin düzenleyicilerinden olan Özkan, 12 Eylül 2007 tarihinde AK Parti iktidarına karşı 1 milyon kişiye çağrı yaptı. “Biz Kaç Kişiyiz” hareketini başlattı. “Biz Kaç Kişiyiz” sivil toplum platformunu[oluşturdu. Çağrısına 7 ayda 1 milyon 300 bin kişi “Biz de varız” yanıtını vermiştir.
12 Mayıs 2008 günü sahibi ve kurucusu olduğu Kanaltürk ve bütün yan kuruluşlarını hükümet yanlısı olduğu bilinen Gülen Hareketi'nin destekçilerinden olduğu iddia edilen Bugün gazetesinin de sahibi olan Koza Madencilik A.Ş'nin sahibi Akın İpek'e 25 milyon dolar muammel bedel karşılığında hisselerin %99.09'unu sattığını anlattı.[3] Koza Madencilik A.Ş. ise İMKB'ye gönderdiği Borsa bilgilendirme yazısında satış bedelinin 30 milyon dolar olduğunu belirtti.[4] Ayrıca 13 Mayıs 2008'de kanalda yaptığı açıklamada çalışanların 8 aydır maaş almadığını söyleyip, satmaması hâlinde mallara haciz geleceğini kaydederek satışın mecburî olduğunu dile getirdi.[5]
www.bizkackisiyiz.com ile gazetelerde kendisine yönelik eleştirilere de "Atatürkçü mücadelesine devam edeceği"ni söyleyerek yanıt veren Özkan, yeni bir televizyon ve gazete çıkartarak yoluna devam edeceğini belirtti. 20 milyon doların üzerinde borucumuz var. bunun 10 milyon dolarından fazlası vergi ve SSK borçları" dedi.[6]
Sonbahar aylarında yeni bir parti kurarak siyasete atılmayı düşünmektedir.
YILDIRAMAYACAKLAR
..............BAŞARAMAYACAKLAR,
...........................SİNDİREMEYECEKLER
===============================================
_______$$$$$ŞŞ***DOST***$$$$$$ŞŞŞ_______
______$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$_______
_____şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş_____
_____$$$$$$$$$***ÖNCE***$$$$$$$ŞŞŞ_____
_____$$$$$$$$$$***VATAN***$$$$$$$$______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
_____________$$$$$$$$$$$$$______________
________________$$$$$$$_________________
___$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$_____________$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$_________________$$$$$$$_____
______$$$__***BAYRAK*** ______$$$_______
_______$______***___ATA_***___AHTE VEFA ______
ÖNCE VATAN
***********HER ŞEY VATAN İÇİN
*****************VATAN SANA CANIM FEDA
**********************NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
SAYGILARIMLA
____ŞAİR 67____
ALİ CEMAL AĞIRMAN
MEVCUT SOFTA DÜZEN KENDİ DİN İMAN ALLAH KİTAP İSİMLERİNİ SİYASETTE KULLANARAK HALKIN MERHAMET VE İSLAM İNANCI DUYGULARINI SÖMÜREREK ADETA SİYASALLAŞTIRARAK ,LAİK CUMHURİYETİN TEMELLERİ İLE OYNAMIŞ VE KAPATMA EŞİĞİNE GELMŞTİ
LAKİN BİR KİŞİNİN MANEVRA SI İLE İPTEN GERİ DÖNMÜŞLERDİR BU OLAYI ÖRT BAS ETMEK İÇİN SENARYO GEREKİRDİ ZATEN YOBAZ DÜŞÜNCENİN ÜSTÜNE YOKTUR AYNI OLAY HZ MUHAMMEDİN HAKKANİYETE UĞRAMASI İLE HENÜZ CENAZESİ YERDE İKEN MUAVİYENİN YEZİDİN HALİFELİĞİ ELE GEÇİRMELERİ GİBİ DAHA SONRA KERBELE VAKAASI GİBİ ACI TARİHTE İZ BIRAKAN VE GÜNÜMÜZE YANSIYAN KENDİSİNİ MADIMAK TA 37 AYDINI YAKARAK HİSSETTİREN BİR KOKUŞMUŞ
ATATÜRK VE CUMHURİYET DÜŞMANI ARAP KÜLTÜRÜ HAYRANI BİR AKIM VAR BİR ZİHNİYET VAR HALKIN GÖZÜNDEN PARTİLERİNİN KAPATMA GEREKÇELERİNİ ÖRT BAS ETMEK İÇİN ÜLKEDE DİKKATİ O YÖNE ÇEKE BİLECEK BÜYÜK OLAYLARA İHTİYAÇ VARDI İŞTE ERGENEKON DEDİKLERİ OLAY BU
BİR ZAMANLAR ARA VERDİLER PARTİLERİ ŞİMDİDE DENİZ FENERİ YOLSUZLUĞUNA BULAŞMIŞ LİDERLERİNİN ADI MAHKEME TUTANAKLARINDA GEÇİYOR ÖYLE BİR ŞEY YOK DİYORLARDI
NİHAYET TÜRKİYEDEKİ AYAĞI CUMHURİYET SAVCILARIMIZ ELİYLE GÜNDEME GETİRİLDİ ŞİMDİ BU OLAYLARI GÖLGELEMEK İÇİN YİNE ERGENEKONU KULLANACAKLAR MEDYATİK TUTUKLAMALARI YAPACAKLAR
LAKİN OK YADAN ÇIKTI BAŞARAMAYACAKLARDIR GÖRECEKSİNİZ GENERALLAER BİR KAÇ GÜNE KALMAZ ÇIKACAKLAR FATURASI BİR KAÇ GARİBANA ÇIKACAK BİR KAÇ YUVA SÖNECEK
ALLAHTA HAKSIZLARIN İNŞALLAH TEZ ELDEN İFTİRAYA GIYABA, GIYBETE BAŞ VURANLARIN BELASINI VERİR İNŞALLAH ZATEN SUÇSUZ GÜNAHSIZ İNSANLAR GEÇMİŞTE HAPİSTE ÖLDÜRÜLDÜ
ATATÜRKÇÜLER BİR BİR SİNDİRİLİYOR LAKİN BAŞARAMAYACAKLAR HAVESLERİ KURSAKLARINDA KALIR KIŞ AYLARINI BEKLEYELİM GÖRELİM NE SÜRPRİZLER OLACAK
YÜCE RABBİM DAİMA DOĞRUNUN YANINDADIR
BETBAZ ,HAİN BİR GÜN CEZASINI ÇEKER ,
SADDAMA ÖZENENLER VAR ATATÜRK TÜRKİYESİNİN GERÇEK ÖZDE SAHİPLERİ VARDIR
CANLARI PAHASINA VATAN İÇİN ÖLECEK GÜNÜ BEKLİYORLARDIR
DAMARLARIMIZDAKİ ASİL KAN VATAN İÇİN NAMUS İÇİN AHTE VEFA İÇİN MİSAK-I MİLLİ İÇİN
LAİK CUMHURİYRET ATATÜRK İLKE VE DEVRİMLERİ İÇİN ÖLMEYİ EMREDİYOR
TÜRKİYE HİÇ BİR ZAMAN İRAN AFGANİSTAN,PAKİSTAN SUUDİ RABİSTAN MALAEZYA OLMAYACAK
TÜNCAY ÖZKAN İYİ BİR MUSTAFA KEMAL EVLADI DAHA GÜÇLÜ OLARAK O ENGELLERİ AŞACAK VE ARAMIZA KATILACAK ZATEN YANLIZ DEĞİLDİR
TÜM DUALARIMIZ ONUNLADIR ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN SAYGILARIMLA
____ŞAİR 67______
ALİ CEMAL AĞIRMAN
tuncay özkan kanal türk televizyonundan tanıdığım atatürk cumhuriyetinin ateşli savunucularından biri
kendini cumhuriyet türkiyesi için gözünü feda edebilecek bir şahsiyet ne mutlu ona
sahi biz kaç kişiyiz sayalımmı?
bu arada düşünmemiz gereken en önemli unsur türkiye tarihinde yapılan darbeler amerikan güdümlüdür
bu amerika bu iktidardan daha köle bir iktidar bulabilir mi?
ihsan45 tarafından 9/25/2008 2:54:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
ABD nin ülkemize kurdğu gladyodan söz eden Sevgili Tunar bak ne de güzel lafımıza geldin...Hani ABD ye bi yaptırım göstersene bana.C.Başkanından/Başbak.na/Bakanlarına kim var kim yok Bushun ayağına gide/gele yol geçen hanı yaptık ABD yi,adamlar aylar sonrasına bile randevu vermezken Zapsu'yu yollayıp elamannn ettirdik.ABD ye verdiğimiz tavizlera bak /Servet sahibi herkes Mayami de be allahsız insanlar.Türkiye den kaçırılan her şey orda.Üstelik R.G de iylik sever iş adamımız 3 garibanı ABD de okutup sevaba girdi.O garibanların babası da İsraili genişletme ve Ortadoğuya hakim kılma projesi olan BOP'un eş başkanı..
-Bu Ülke de dokunulmazlıkları meclis koltukları ile sınırlandırmak ahlaka ve erdeme uygundur....Dokunulmazık zırhına saklanıp ülkeye kıyan/ihanet eden/çalan/çırpanyiyen/kaçıran şerefsizdirrrr
Sn. tunar 2019
Öncelikle bu eğer fikir bazımda paylaşımsa ve yazan yazısını okuyucunun nabzını yoklamak için asıyorsa en az siz kadar, benim de kişisel görüşümü belirme hakkım var.
Saçmalıyorsun gibi... saygısız bir cümleyi yazınızı okumama rağmen ben size kullanmadım. Görüşü o yöndeymiş dedim geçtim.
Fikir anlamında tartışmaksa amaç, bunun adabı olmalı...
Ergenekonu savunan yok !
Kişiler hakkında önce bilgi sahibi olup, sonra fikir sahibi olmanızı öneririm.
Partizanlık yapan da yok !
Yazılara yaptığım yorumu okuma şnasınız olsaydı son 30 yıldır (benim bildiğim, aklımın erdiği süre) bu ülkeye kim gelmişse ülkeyi eksilterek gitmiştir.
Ergenekon başlığı altında toplanan tüm vatandaşların ortak özelliği toplum içinde Atatürkçü olarak biliniyor olmasıdır.
Siz buna itiraz edin. Ben gördüğümü yazıyorum.
Neden Vatanı soyduğu iddiaları ayyuka çıkan insanlar bırakın tutuklanmayı, yargı önüne bile çıkmıyorlar ondan bahsein derim. Dokunulmazlığı kaldıracağız diye 20 yıldır gelen hiçbir parti kaldırmadı ve bu sayede DOKUNULMUYORLAR ve çevrelerine de dokundurtmuyorlar !
Hakkaniyete önem veriyorsanız...
İnsanlar alınsın... kabul... sorgulansın ve hatta yargılansın ama suçu ispat edilememiş insanlarında ismine leke sürmek hoş değil...
Tabi, benim görüşüme göre...
Siz, sorgulama amaçlı Emniyete her alınan insanı daha yargılanmadan suçlarsınız ya da suçlamazsınız o sizin bileceğiniz iş...
Sevgili Tunar beni lütfen dinleyin ben hayatımı M.Kemale ve Cumhuriyete adadım çokk bedel ödedim savcılarla akraba oldum ama kendi doğrum en doğrudur neden mi ? Konunun akademik kariyerine sahibim.O nu da bırakın ergenekon iddianamesi soyut buna sizi temin ederim biraz zaman...bakın göreceksiniz bu türkiyedeki yolsuzluk /aymazlık/hırsızlıkların gündemden düşmesi ve düşürülmesi için sahnelenmiş harika bir tiyatro...
-Baş roller de Mustafalar/Kara Fatmalar/Halide Edipler/Kemaller.
-Bu konunun içerisinde yakın markaj 4 hakim arkadaşım var ki bunlarla herşeyi paylaşıyoruz...(FOS BİR İDDİANAMESİZ İDDİANAME) diyorlar.Ben çok emin ve sağlam kaynaklarım olmaksızın babamı bile savunmam.
-Bakın Deniz feneri iddianamesi Alman Frankfurt eyalet mahkemesi aynen şunu söylüyor...Sonuç= Ucu Türkiye deki siyasilere ve bir takım bürokratlara ve de K / 7 ye dayanıyor.Türkiye istediği takdirde tüm delilleri ile dosya TC Adalet Bakanlığına ve Savcılara teslim edeilecektir.TIKKK YOKKK hala dosya istenecek defalardır savcıları göreve davet ediyoruz UYU UY U DA /BÜYÜ YARGI...
-Gerçek gündem ve doğrular ...Antoloji.com - Yıldızlar Salonunda M.Kemal'in salonunda lütfen bizi izlemeğe devam edin.ERGENEKON Hikayesine kapılmayın her gün bir yolsuzluk açıklıyorum Yıldızlarda tüm belgeler ve kanıtlarla...
-Çoğu kez doğruluğunu iddia ettyiğimiz kşeyler asla doğru değildir bakın 2 paşa da şu an da serbest neden ? ne oldu...? Bu resmen yoğun kadrolaşma ile M.Kemallerin silinme operasyonu.
-Az önce da O Ünlü Polis şefi (Fethullah karşıtı) A.Serdar SAÇAN' aldılar...yok böyle bi şey.Kenan EVREN binlerce hayat yıkacak ve hala NÜÜÜRESİMLER çizerek saltanat yaşayacak 28 yıllık saltanat onlarca acı... K.Evren yargılanamayacak çünkü yasada ilgili madde yok.EEEE ÖYLE BİR MADDDEEE KOYUN BE KARDEŞİMMM...
-Bu Ergenekonlar de ÇOK SUÇLU YAHU....M.KEMAL'i NEDEN SEVİYORSUNUZ...????
Mahzun Prenses... tarafından 9/25/2008 2:22:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
ABD nin nato üyesi ülkelerde kurduğu ergenekon yani gladyo bu vatana yıllarca unutulmayacak çileler çektirmiştir. Ergenekon pkk yı kuran güçtür. Ergenekon ÖZAL ı , Uğur MUMCU yu, Eşref BİTLİS paşamızı öldüren güçtür.Ergenekon Pkk ile aynı çizgide olan doğu PERİNÇEK in lider kadrosunda oldugu bir örgüttür. Ergenekon asla Atarükçü değildir. Ergenekoncu siyasetçiler tuncay ÖZKAN denen takiyeci adama Deniz BAYKAL kanalıyla milyonlar aktarmıştır. Niye ? Cumhuriyet mitigleri ile halkı galeyana getirip mevcut iktidara karşı darbe yaptırmka için. Eğer vatanı devleti ve Atatürk ü seviyorsanız lütfen eşkiyalara sahip çıkmayın.Ve her defasında savunduğunuz hukuka saygı duyun.Ergenekon faşist bir terör örgütüdür ve bir çok eyleminde pkk yı kullanmaıştır. Size sonsuz selamalr sunuyorum ve emin olun sizi çok seviyorum. Bu vatan hepimizin. Onu ergenekoncu çetelerden el birliğiyle kurtaralım.
ABD nin nato üyesi ülkelerde kurduğu ergenekon yani gladyo bu vatana yıllarca unutulmayacak çileler çektirmiştir. Ergenekon pkk yı kuran güçtür. Ergenekon ÖZAL ı , Uğur MUMCU yu, Eşref BİTLİS paşamızı öldüren güçtür.Ergenekon Pkk ile aynı çizgide olan doğu PERİNÇEK in lider kadrosunda oldugu bir örgüttür. Ergenekon asla Atarükçü değildir. Ergenekoncu siyasetçiler tuncay ÖZKAN denen takiyeci adama Deniz BAYKAL kanalıyla milyonlar aktarmıştır. Niye ? Cumhuriyet mitigleri ile halkı galeyana getirip mevcut iktidara karşı darbe yaptırmka için. Eğer vatanı devleti ve Atatürk ü seviyorsanız lütfen eşkiyalara sahip çıkmayın.Ve her defasında savunduğunuz hukuka saygı duyun.Ergenekon faşist bir terör örgütüdür ve bir çok eyleminde pkk yı kullanmaıştır. Size sonsuz selamalr sunuyorum ve emin olun sizi çok seviyorum. Bu vatan hepimizin. Onu ergenekoncu çetelerden el birliğiyle kurtaralım.
ABD nin nato üyesi ülkelerde kurduğu ergenekon yani gladyo bu vatana yıllarca unutulmayacak çileler çektirmiştir. Ergenekon pkk yı kuran güçtür. Ergenekon ÖZAL ı , Uğur MUMCU yu, Eşref BİTLİS paşamızı öldüren güçtür.Ergenekon Pkk ile aynı çizgide olan doğu PERİNÇEK in lider kadrosunda oldugu bir örgüttür. Ergenekon asla Atarükçü değildir. Ergenekoncu siyasetçiler tuncay ÖZKAN denen takiyeci adama Deniz BAYKAL kanalıyla milyonlar aktarmıştır. Niye ? Cumhuriyet mitigleri ile halkı galeyana getirip mevcut iktidara karşı darbe yaptırmka için. Eğer vatanı devleti ve Atatürk ü seviyorsanız lütfen eşkiyalara sahip çıkmayın.Ve her defasında savunduğunuz hukuka saygı duyun.Ergenekon faşist bir terör örgütüdür ve bir çok eyleminde pkk yı kullanmaıştır. Size sonsuz selamalr sunuyorum ve emin olun sizi çok seviyorum. Bu vatan hepimizin. Onu ergenekoncu çetelerden el birliğiyle kurtaralım.
Meseleye neden taraflı bakıyorsunuz ? romantik rumzlu kardeşim ? Size aslanlar gibi makale verdim okumadan sırf partizanlık olsun diiye giyinmekten kapının çalınmasından bahsediyorsunuz.Saçmalıyorsunuz vesselam.Yok eğer bu ergenekoncu adamlara destek olmayı Vatanseverlik sayıyorsanız bence de giyinin kapınız çalınabilir evet.ama yok gece gece maksadınız polimeikse valla uykuM geldi. AYRICA GİYİNMEME VE HELALLEŞMEYE GEREĞİM YOK. ÇÜNKÜ BENİM KAPIMIN ÇALINMASI GİBİ BİR KORKUM YOK.
BU MAKALEYİ AŞAĞIDA BELİRTİLEN TARİHTE YAZMIŞTIM.LÜTFEN ÖN YARGISIZCA OKUYUN.TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM.
GLADYO=ERGENEKON
23/07/2008 - 21:50
Günlerdir gündemimizi etkileyen ama aslında yıllardır hayatımızı etkileyen bir sistemler bütününe gireceğiz bu yazımızda. Bir çok yazımızda bu garip ilişkiler ağına ve bunların ülkemizdeki önemli insanlar üzerindeki tasfiyeci hareketlerine dair yazılar yazmış ve az da olsa irdelemiştik. Ama sürekli gündemde olması ve herkesin kendince bir ergenekon algılaması olduğu için biz güvenilir kaynaklardan edindiğimiz bilgilerle anlatmaya çalışacağız bu oluşumu.
NATO üyesi ülkelerde olası bir komünist Sovyet saldırısı ihtimali adı altında Gladyo (kılıç) isimli örgütlenmeler başlamıştır. Maksadı güya bir Sovyet yani komünist işgali karşısında halkı örgütlemek ve gayri nizami harp usulleriyle karşı koymaktır. Bu amaçla ülkelerde gizli silah depoları oluşturulmuş, insanlar fişlenmiş, seçilen bazı kişilere gerilla ve psikolojik savaş eğitimi verilmiş,antikomünist insanlar yetiştirilmiştir.
Fakat bu örgütlenmeler bir komünist işgali ve işgal ihtimali olmadığı halde dağıtılmamış ve amacı dışına çıkmıştır. Daha doğrusu kağıt üzerindeki amacı dışına çıkmıştır. NATO nun gizli ama açık patronu ABD ve diğer saz arkadaşlarının istekleri doğrultusunda çalışmaya başlamıştır Gladyo. Birçok ülkede birçok faili meçhul olayın arkasında bu yapılanmalar vardır. Temel olarak misyonu belli olsa da zaman ve şartlara göre her türlü dünya ve siyasi görüşe mensup kişi ve kişiler örgüt tarafından bazen kanlı bazen de psikolojik olarak tasfiye edilmiştir. Mantığında bizim gibi düşünmeyen bizden değildir felsefesi olduğu için sürekli olarak düşman algısı değişmiş ama fatura hep halka kesilmiştir.
Her ülkenin kendi mitolojik ve tarihi şartlarına göre farklı bir isimle anılan Gladyo nun bizdeki ismi ise Egenekondur. Ergenekon yada Gladyo ülkemizde tahmin edilenden çok daha karanlık bir yapılanmadır. Bizim insanımızın vatanseverlik duyguları İslami kavramlarla bütünleştiği için dünyada hiçbir ülkede olmayan bir vatanseverlik algımız vardır ve vatan için ölmek bir özlem bir şereftir bizim insanımız için. Bunu basit olarak örneklemek gerekirse bizde askere giden genci davulla zurnayla yollarlar. Bu dünyada az görülen bir hadisedir. Savaşa gülerek gitmek bizlerin mayasındadır. Bunu iyi bilen bu odaklar bu duygularımızı bildikleri için örgütün adını da bir destandan almışlardır. Malum Ergenekon destanını birçoğumuz biliriz.
Bizdeki yapılanma çok zor deşifre olmuştur ve daha deşifre olmuş denecek düzeye gelmemiştir. Daha önceleri yazdığımız bir çok gizli cinayetin ABD tarafından bu örgüte sipariş edildiğine dair bulgular çok fazladır. Birbirinden bağımsız görülen bir çok hadiseye bu örgütün müdahil olduğu ortaya çıkmıştır. Sabancı cinayeti sanığı Fehriye Erdal ın Sabancı Center susurlukta ölen Hüseyin Kocadağ ın referansıyla girmesi nasıl açıklanabilir?Ya da Veli Küçük ün örgütün 8 numarası olduğu meselesi? Bir de kiliselerde çekilen içkili masalar ve birçok bürokratın aynı karelerde görüntülenmesi ? Binlerce örnek verilebilir bu konuda.
En çok ilgimizi çekmiş olan konulardan biri de son operasyonlardan sonra ilginç bir paça kurtarma savaşının başlamış olmasıdır. Malum bazı emekli generallerin gizli darbe planları ve bazı yargı mensuplarına yönelik suikast planları son operasyonlarla engellenmiştir. Fakat demokratik bir ülkede olması gereken davranışları birçok siyasetçiden ve medya mensubundan görememek üzücülüğü kadar düşündürücüdür de. Deniz BAYKAL neden bu kadar üstüne düşmektedir meselenin. Bu bir siyasi mesele değildir ki ? Ya da dürüstlüğünden taviz vermeyen gazeteci Uğur DÜNDAR neden ani bir reaksiyonla Ergenekon u savunma durumuna geçmiştir ? Ortada halkın iradesine darbe indirmek isteyen cuntacı bir zihniyete yönelik başarılı bir adli duruş vardır. Ve takdir edilmesi gerekirken bunu akp nin kapatma davasıyla ilişkilendirmek ve olaya ideolojik bakmak akıllıca mıdır ?
Az önce de belirttiğimiz gibi örgütün etki alanı tahmin edilenden çok fazladır. Biz daha önce farklı biçimlerde belirttik ve ülkemizin bir yol ayrımına geldiğini söyledik. Bu yol ayrımından sonra ya çeteler ülkesi olarak yaşamaya devam ederiz. Ya da Ergenekon a yönelik operasyonların memleket meselesi olduğunu anlayıp yargının arkasında oluruz.
Dış ülkelerin üzerimizdeki hesapları her asırda olmuş ve olmaya devam etmiştir.Bizler eleştirsek de çok güçlü bir istihbarat servisine,aslan gibi bir orduya ve güçlü bir polis teşkilatına sahibiz. İsmini cismini burada anamayacağımız nice isimsiz kahramanımızla imanımızla bu Ergenekon meselesini çözeceğiz inşallah. Soframızdaki aşımıza gözünü diken insanların merhamet olmaz.Ve terörün miliyeti olmaz. Bu mesele çözülecek. Göreceksiniz.Göreceğiz.
İnsanlar susturulmaya çalışılıyor ve zaten susan insanlar bu durum karşısında iyice lal kesiliyor...
Atatürk'ün arkasına sığınmakla suçlanan insanlar, tutuklandıktan sonra mı Atatürk demeye başladılar yoksa öyle mi gösterilmeye çalışılıyor diye düşünmek gerekir bu konuda...
Tabiki bu insalar bu ergenekon muhabbetleri çıkmadan önce de Atatürk diyorlardı ve halen demeye devam ediyorlar...
Ne diyeyim ki,söyleyecek sözüm kalmadı artık...
ABD nin nato üyesi ülkelerde kurduğu ergenekon yani gladyo bu vatana yıllarca unutulmayacak çileler çektirmiştir. Ergenekon pkk yı kuran güçtür. Ergenekon ÖZAL ı , Uğur MUMCU yu, Eşref BİTLİS paşamızı öldüren güçtür.Ergenekon Pkk ile aynı çizgide olan doğu PERİNÇEK in lider kadrosunda oldugu bir örgüttür. Ergenekon asla Atarükçü değildir. Ergenekoncu siyasetçiler tuncay ÖZKAN denen takiyeci adama Deniz BAYKAL kanalıyla milyonlar aktarmıştır. Niye ? Cumhuriyet mitigleri ile halkı galeyana getirip mevcut iktidara karşı darbe yaptırmka için. Eğer vatanı devleti ve Atatürk ü seviyorsanız lütfen eşkiyalara sahip çıkmayın.Ve her defasında savunduğunuz hukuka saygı duyun.Ergenekon faşist bir terör örgütüdür ve bir çok eyleminde pkk yı kullanmaıştır. Size sonsuz selamalr sunuyorum ve emin olun sizi çok seviyorum. Bu vatan hepimizin. Onu ergenekoncu çetelerden el birliğiyle kurtaralım.