- 942 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GECELER ÖRTER Mİ YÜZ KIZARMASINI?
Kurban bayramında kurban kesebilmek için yakın bir ilçeye gece kurbanlık bakmaya gittik.Üç arkadaş taksiye bindik ilçeye vardık.Ancak benim içime sinmemişti.Daha önce gece bir araba almıştım.Arabayı gece tam inceleyemeden aldığım için zarar etmiştim.Şimdi de gece bakmayalım dedimse de arkadaşları kıramadım.Besi haneye vardık. Selam kelamdan sonra kurbanlıklara bakmaya başladık.Ben gece yanılması olmasın diye sıkı bir pazarlığa giriştim.Besici amca da nuh diyor peygamber demiyor hesabı bir kuruş dahi indirim yapmadı.
Ancak ben içimden bir tanesini beğendim ama söylemedim.Çünkü diğer gelmeyen arkadaşlar da görmesi gerekti.Yarım saat pazarlıktan sonra besici amcaya teşekkür edip ayrıldık.
İlçeye gelmişken meydanda çay içelim dedik.Kahvede çay içerken diğer arkadaşlar telefon etti.Madem ordasınız bizde gelelim bakalım,kurbanlık işini kafadan çıkaralım dediler.Bizde haydin gelin bekliyoruz dedik.Yarım saat sonra bir minibüs ile geldiler.Beraber besi haneye vardık.Bu sırada bana telefon geldi,arabanın içinde telefonla konuşuyordum.Arkadaşlar minibüsten inip besici amca ile konuşmaya başladılar.Besici amca saydırmaya başladı;biraz önce birisi geldi (benden bahsediyor)bedavaya kurbanlık arıyor adam vıdı vıdı kuru çene kafamı ütüledi dedikten sonra argo ,küfürle karışık söylenmeye başladı.Bu arada telefon konuşmam bitti,arabadan indim.Besici amca beni görünce şok oldu konuşması birden kesildi.Yüzü kızardı mı fark edemedim.Birden ne yapacağını ne diyeceğini bilemeyen besici amca dondu kaldı.
Ben arkadaşlara dedim;haydin gidelim,amcamız kurbanlıkları iyi adamlara satsın ama arkadan bir daha konuşmasın dedim ve ayrıldık.Arkadaşlara durumu anlattım,beni haklı gördüler ve ilçeden ayrıldık.
Besici amca benden on beş yirmi yaş büyük birisi idi.Böyle duruma düşmesine üzüldüm.Kendi çıkarlarımız için küçülmemek gerekir diye düşündüm.Geceler çoğu şeyi örtse de bazı şeyleri örtemiyor demek ki.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.