- 899 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZIMMER 1334
Zimmer 1334
Hafta sonu. Köye gelmiştim yine iki günlüğüne. Bahar bitmek üzereydi. Yani lise ikinin de sonları. Köyün dışında, önünden üç ayrı yolun farklı arazilere gittiği ayrımda bizim ev bulunur. Rutin orta yol yürüyüşümdü. Tozlar arasında gözüme hafif yeşilimsi bir cisim ilişti. Ayağımla hafif eşeledim. Eğildim biraz örselenmiş kalemi aldım elime. Amma da tanıdık gelmişti. Meğer komşu köyden gelipte motorla bizim evin önündeki orta yolda sürat yaparken düşürülen 46 kalemden birisini beş ay sonra bulup, sınıfta arkadaşıma yeniden taktim etmekte varmış kaderde.
Kalem mi?
Kasım ayı. Nöbetçi öğrenci okul idaresinden çağrıldığımı söyledi. Gittim hemen. Zimmer 1334 Adam Opel Russelsheim kampüsü konteyner kenti/işçi barakalarından yazılan; ama açılmış, ama okunmuş mektubu tutuşturdular elime. Müdür yardımcısından sonra doğal olarak bir de ben okudum babamdan gelen mektubu.
Sınıf mevcudumu belirten cevabımı istiyordu. Derhal 46 kişi olduğunu yazdım. Yolladım.
Ve 1983 Yeni yılın ilk mesai günü PTT ye gittim. 46+1 Kalemden oluşan o zaman Batı Almanyadan gelen gönderiyi almak üzere. Sınıf Hocamızın dersinde arkadaşlarıma büyük bir heyecanla takdim etmiştim birer birer. Hediyeleşmenin hazzını hiç o kadar tatmamıştım. Üç aylık yazışma trafiğine mal olsa da,Şarkışla Lisesinde.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.