- 1348 Okunma
- 9 Yorum
- 6 Beğeni
ESKİLERDEN ÖYLESİNE
Bu gün şiirlere kapalıyım,ama yüreğim ve gözlerim sonuna kadar açık,eskileri çok özlüyorum.Sanmayın çok yaşlı değilim tam orta karar yolun yarısından biraz fazla neyse çevremde o kadar çok insan var ki sakin kafayla öylece seyrediyorum onları .Lakin bana bir çok hareketleri tuhaf geliyor insanların .İlk önce erkekler benim cinsim .
Şimdi bakıyorum yeni nesil içinde bir çoğu çağımızın şartları içinde kaybolup gitmişler .
Paranın peşinde onuru gururu ayaklar altına almışlar sahte kabadayılar sahte raconlar sanki flim çeviriyoruz .
Eskiden en kötünün bile raconu onuru vardı .
Şimdi bizlerden üçüncü tür çıkmış durumunda ismini anmak bile gereksiz.
Ya kadınlar eskiden erkekleri erkek yapan onurlu kadınlar nerede ,sanırım bir çoğu erkeklerin yakalandığı hastalıkla birlikte paranın zerafetin peşine düşmüşler .
O zaman ne oluyor biz ülke olarak çok geliştik derken ,modernlik derken yozlaşmanın içinde boğulup gidiyoruz .
Sanırım bundan daha kötüsü olamaz,bizler teknolojiyle birlikte yenilikleri alarak mesafe kaydedtik fakat eski gelenek göreneklerimizi teknolojiyle birlikte yerine taşıyamadık bizim bu konuda tv lerde magazin programlarına değil öğretici programlarla özümüzün çok üstün ahlaklı onurlu mert olduğunu yeni nesilimize aktarmamız gerekiyor .
YORUMLAR
Konu ve anlatım mükemmel şeklinde bilmişlikle girmeyeceğim konuya.Sokak ağzıyla Adam gibi konu ve yazı diyorum.Bu saydığınız karagöz sever tiplerdir.Cehalet diz boyu kokar.Hani Bilge Hacıvat dayak yiyince cahil Karagözden.. gülen tiplerdir.Ne felsefeleri vardır,ne tanım bilirler ne de kavramlara hakim değillerdir.Bulmuşsa biraz para statükosunun değiştiğini sanırlar.Çok örneği var benim çok yakınlarımda bile.Üstelik gözleri sendedir.Sende olan fazla şeyler onlara konudur.Değil sizin gibi şiir iki satır yazamazlar.Üstelik beslenme alışkanlıkları da kötüdür.Her şeyi abartırlar.Ben artık yanıma yaklaştırmıyorum bu tipleri ve yaş aldıkça inanılmaz saldırgan oluyorlar.Onların anladığı dilde uzak tutuyorum hayatımdan.Eskiden dediğiniz gibi herkesin bir duruşu vardı.Yok gitmiş.Ben diyorum gidin kendi çukurunuzda boğulun.Onları en sevdiğim balık avına bile götürmüyorum.Uzak duruyorum.Onlar yataklarında horlarken ben şiir yaıyorum, sizin gibi.Kardeşim hakkını lütfen helal et.Sayfanda bu kadar uzun yazmam adil değil.
Kaleminle çok yaşa ve unutma,
Başka Ana doğurmayacak bizi.
✋🏼🤚🏼
cgececi tarafından 1/19/2018 1:00:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
cgececi tarafından 1/19/2018 1:02:29 AM zamanında düzenlenmiştir.