- 515 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
✓ BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN ✓
✓ BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN ✓
Bütün bir insanlığın gözleri önünde ve sanki biryerlere güç gösterisi gibi gösterilerek; yaşlılara, kadınlara, çocuklara ve binlerce masum insana, insanlık dışı işkenceler yapılmakta.!
Haberdar mısınız? Bayramınız kutlu olsun..
Allah’ın dilsiz kullarım dediği hayvanlar; topraktan, yeşilden, maviden mahrum edilerek katledilmekte.!
Haberdar mısınız? Bayramınız kutlu olsun..
İlim yuvası okullarda, cibiliyetsiz şerefsizler tarafından; cinsiyet gözetmeksizin çocuklar tecavüze uğramakta ve telâfisi imkânsız bir travma ile o minik yürekler, hayattan koparılmakta..!
Haberdar mısınız? Bayramınız kutlu olsun..
Kendi vatanına kendini yabancı hisseden binlerce emekli sabır ve dualar ederek yarı aç yarı tok hayata tutunmaya çalışırken; kendi vatanını zorda bırakarak sinsice içimize sızan milyonlarca soysuz! keyf edip eğlenmekte içimizde utanmadan..!
Haberdar mısınız? Bayramınız kutlu olsun..
Sanayi durmuş.!
Fabrika kapıları kilitli.!
İthalat zirve, ihracat ise yok noktasına gerilemiş.! Ve olmazsa olmaz ADALET’in, olmadığını haykırmakta milyonlarca insan meydanlarda.!
Haberdar mısınız? Bayramınız kutlu olsun..
Evlat acısı ile analar ağlıyor ve o çaresiz babaların başları yere eğik.! İnsanlar susmuş ve silahlar konuşuyor dört bir yanında ülkemin.!
Haberdar mısınız? Bayramınız kutlu olsun..
Ölüm nedeni karşısına, kocaman harflerle "KANSER" yazıyor hipokrat yemini etmiş hekimler.! Ve sebepleri değil sonuçları konuşuyor yığın yığın kalabalıklar.! Yardımlar, garip isimli dernekler ve vakıflara yağıyor din adı altında.! Ve her gün bir çocuğun vebali yükleniyor insanlığın omuzlarına.!
Haberdar mısınız? Bayramınız kutlu olsun..
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.