- 821 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayalleriniz ne kadar gerçek?
Hepimizin gerçekleşmesini istediği hayalleri vardır. Lakin bu gerçeğin ardında başka birşey daha var. Bazıları için bu belki saçma gelebilir fakat gerçek şu ki, hayallerin gerçek olması kadar korkutucu birşey yoktur.
Şimdiye kadar düşünmediğim şey iki farklı dünya olması idi ancak değişik olan benim üçüncüde yaşıyor olmam. Evet üçüncü boyutta yaşıyor olabilmek çok eğlencelidir. İnsan her ne derse desin doğru ifadeyi yaparak düşünmelidir. Evrim farklılıkları basittir. Bizler, yani insanlar neyiz? Biz insanlar ormanda yaşayan ve birden yağmurlu havalarda türeyen mantarlar gibi miyiz?
Elbette ki hayır !
Cinsel konulara her ne kadar açık görüşlü bir toplum olarak bakmasak bile unuttuğumuz birşey var o da şu ki insan seks ile çoğalıyor. Gerçek bu ama insanlara doğru olan şeylerin bile konuşulmasının yanlış olduğu anlatılırsa hayaller nasıl gerçek olabilir? Bunun hayaller ile ne alakası mı var ? Anlatayım.
Büyümek mesela hayal etmektir. Okulu bitirmek , iyi bir iş sahibi olabilmek ve sonunda aşık olarak sevdiğin kişi ile bir aile kurmak ve hatta bir de bebek yapmak. Bunların hepsi geleceğe dair hayallerdir. Peki siz hayalleriniz hakkında konuşmazsanız ve uğraşmazsanız bütün bunlar nasıl olacak? Hiçbirşey gökten zembille inmiyor. Hayallerinizin olabilmesi için çaba sarf etmeniz gerekiyor.
Diyelim ki hayalleriniz gerçekleşmedi ama hayaller gerçekleşmese bile umut asla bitmez .Bir başka gerçekte şu ki ; umut da keşfedilmemiş hayal kırıklığıdır. Hayaller gerçeğin tüm ağırlığını taşır ve bu ağırlığı taşıyanlar bazen dağılırlar.
Hayal dünyanız geniş olabilir ama sadece gerçekleşebileceğinizi düşündüğünüz hayalleri kurduğunuz zaman bu ağırlık sizi dağıtmaktan çok yeterince güçlü ve esnek yapar. Daha kuvvetli ve özgür kılar. Uzun lafın kısası
Hayat bazen tatlıdır ve aslında yaşam bu kadar kolaydır.