- 610 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SANATI VE SANATÇIYI YALNIZ BIRAKMAYALIM
Aktif ve sosyal insanların birden çok temsil ettikleri kuruluşlar vardır. Bu münasebetle bende köşe yazarlığın yanında temsil ettiğim Sakarya yazarlar ve şairler dayanışma derneği ’’SAYBİR’’ in başkanlık görevini diğerleri yanında da idame ettirmeye çalışmaktayım. Bu münasebetle bu haftaki köşe yazımı Karasu belediyesi sponsorluğunda yaptığımız ’1.nci Karasu- Saybir vakt-i şiir akşamları’na ayırdım.
Bu bağlamda; Saybir olarak büyük bir heyecan içinde, acabaların hüküm sürdüğü duygularla başladığımız bu ilk şiir dinletisi gecemiz, şairlerimizin ve halkımızın büyük bir içtenlikle katılmaları gecemizin en güzel süsü olmuşlardır.
Bu organizasyonun sponsorluğunu üstlenen Karasu belediye başkanımız sayın Mehmet İspiroğlu ve personeline sonsuz teşekkür ediyoruz. Her güzelliği destekleyeceğine inandığımız bu güzide başkanımızla vakt-i şiir akşamları programlarımızın her yıl devam edeceğinin müjdesini de vermişlerdir.
Bürokrasisi kademesinden sadece 23.dönem Tekirdağ milletvekili prof.dr. Necip Taylan ile, Afad bölge müdürümüz sayın Hüseyin Kaşkaş’ın katılmış olması yanında yerel basınımızdan sadece medya bar, Bizim Sakarya ve Belçika da neşrolunan ‘’Belçika’’ gazetelerinden başka gazetelerde haber olmaması da bizi, sanatı ve sanatçıyı üzmüştür. Bu münasebetle iki akşamda da iki bürokrat olarak tezahür eden sn. Necip Taylan hocama ve Hüseyin Kaşkaş beye ve bu geceyi haber yapan ve ilgilenen basına teşekkür ederim.
Öyle ya basın hislerin ve etkinliklerin en güzel tanıtılacağı haber siteleridir. Bu kadar gayretli bir çalışmanın çok daha fazla duyurulması onların görevleri arasındadır diye düşünüyorum.
Bu etkinliklerin mümkün olduğunca Sakarya’mızın diğer ilçelerinde ve tarihi özelliği olan yerlerde devam edilmesine çalışılacaktır Allah c.c. nasip ederse.
Temennim odur ki bundan böyle sanat adına bütün basınımız ve bürokratlarımız bu etkinlikleri tertip eden kurum ve kuruluşları ve sanatçıları yalnız bırakmazlar inşallah. Netice olarak her türlü halk etkinliklerine iştirak için aşırı gayretin sanat adına olması gereği temennimdir. İnşallah bundan sonra sanatı ve sanatçıyı yalnız bırakmazlar. Buda bürokratlarımıza kapak olsun.
Başlayışından itibaren iki gece bizleri yalnız bırakmayıp amfi tiyatroyu dolduran muhterem şiir seven halkımıza, şiirleri ile katılan şairlerimize, sazı ve sözü ile katılan ozanlarımıza, Karasu belediye başkanı sayın Mehmet İspiroğlu’ na ve personeline, Sakarya’mızın duayen gazetecilerinden sayın Yusuf Çınal beye,Saybir yönetim kuruluma ve tertip komitem Sn.Erdal Dursun, Erdal Ebem, ve Osman Karataş beylerede çok teşekkür ediyorum. Hiçbir zaman ve hiçbir yerde sanatı ve sanatçıyı yalnız bırakmayalım. Sanata ve sanatçıya sahip çıkalım. Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.