- 762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYVANLAR ALEMİ ÖLÜMCÜL KAPIŞMA
• ASLAN KRAL ÖLÜM DÖŞEĞİNDE...
• VASİYETİ ÜZERİNE KURT KRAL OLUYOR...
• FAKAT ORMANDA DÖNEN BİR OYUN VAR...
• KURT VE YANDAŞLARI BÜYÜK BİR TUZAĞIN İÇİNDELER...
• HAİN KİM? TİLKİ Mİ? FİL Mİ ? ÇİTA MI? YOKSA BAMBAŞKA BİRİ Mİ?
• HAYVANLAR ALEMİ HIYANET SARMALINDAN KURTULABİLECEK Mİ?
• ÖLÜMCÜL KAPIŞMA SONRASI ORMAN KİMİN OLACAK...
TÜR: FANTASTİK - BİLİM KURGU
YAZAN/YÖNETEN: ETHEM ULUSU
YAPIM: T.S.O.B.
KARAKTERLER:
ASLAN: Ormanların kralıdır. Ölümcül bir hastalık sonrası vefat eder.
KURT: Aslan kralın vasiyeti üzerine ormanlar kralı olur.
TİLKİ: Zekasından ötürü kendisinin kral olacağını ileri sürer.
FİL: Gücünden ötürü kendisinin kral olacağını ileri sürer.
ÇİTA: Çevikliğinden ötürü kendisinin kral olacağını ileri sürer.
MAYMUN:Yeteneğinden ötürü kendisinin kral olacağını ileri sürer.
TAVŞAN: Hem kurt’un, hem de Tilki’nin destekçisi. Riyakardır.
SİNCAP: Aslan kralın eski sırdaşıdır. Ondan başkasıyla konuşmamıştır.
AYI: Kahramanlığından ötürü kendisinin kral olacağını ileri sürer.
TİMSAH: Sabrından ötürü kendisinin kral olacağını ileri sürer.
KARTAL: Gökyüzü benim edasıyla tahta göz dikenlerdendir.
KEDİ: Kurt’un arkadaşıdır. Herkes tarafından dışlanır,sevilmez. Kurt hariç
KAPLAN: Aslan ile aynı soydanız diyerek tahta göz diker.
AVCI:Bütün ormanı ele geçirmeye çalışan kişidir.
KAFESÇİ:Avcının ormandaki hayvanıdır. Kim olduğu bilinmemektedir.
ÖLÜM KUŞU:Ne hayvanların, ne kafesçi’nin, ne de Avcı’nın bilmediği profesyonel bir hayvandır. Avcı’nın tüm oyunlarını başına yıkar.
HAYVANLAR ALEMİ;ÖLÜMCÜL KAPIŞMA
SİNCAP: Beni emretmişsiniz kralım
ASLAN: Gel Sincap. Sincap sana bir buyruk vereceğim. Bu buyruğu ormandaki karıncaya dahi söylemeden Kurt’a götür.
SİNCAP: Emredersiniz kralım. Lakin merakımı mazur görün. Ormanda o kadar güçlü hayvan varken neden ben götüreceğim?
ASLAN: Onlar güçlerini adalet için değil zulüm için kullanıyorlar. Se benim sırdaşımsın ne çabuk unuttun.
SİNCAP: Anlaşıldı kralım.
ASLAN: Sincap sana bir sorum olacak. Ama doğru söyleyeceksin
SİNCAP: Ben size asla yalan söylemedim kralım. Buyrun sorun
ASLAN: Sana verdiğim emirlerden kaç tanesine baktın bugüne dek?
SİNCAP: Yaratan şahidim olsun ki hiçbir buyruğunuza bakmadım
ASLAN: Biliyorum Sincap. Zaten sana güvenmesem bu kadar önemli bir belgeyi sana vermezdim. Bu güne dek götürdüğün emirler bir yana, bu verdiğim emir bir yana. Bu emri ölümün pahasına da olsa Kurt’a götür.
SİNCAP: Anlaşıldı kralım. Müsaadenizle
‘’ Sincap kendini mağaradan dışarıya zor atmıştı. Soğuk soğuk terliyordu. Ne demekti ölümün pahasına da olsa? Bu kadar zor muydu bir kağıt parçasını taşımak? İçinde yazılanlar ormanın kaderini değiştirecekse evet...
ÖLÜM KUŞU: Sincap kafesten çıktı. Hadi bakalım oyun başlasın.Gerçi ormanda ki oyun da kural olmaz. Bu da bir hatırlatma olsun!
‘’ Sincap hızlı adımlarla Kurt’un yuvasına doğru gidiyordu. Bir an evvel kurda mektubu vermeli, üzerindeki bu ağır yükten kurtulmalıydı. Düşünceli ve bir o kadar da hızlı adımlarla yürürken kendisinin takip edildiğinin farkında değildi. Peki Sincap’ı kim takip ediyordu?’’
TİLKİ: Sincap nereye ya? Tıkıtık, tıkıtık gidiyorsun
SİNCAP: Atlar tıkıtık tıkıtık giderler. Ben gayet de normal gidiyorum. Hem sen beni mi takip ediyorsun?
TİLKİ: De ki ediyorum Sincap. Ne olmuş yani?
SİNCAP: Yaptığın şey çok ayıp. İnsanların özeline girmeye hakkınız yok.
TİLKİ: Bırak Sincap bu ayakları. Aslan kralın ve sen girmedik in, sızmadaık mağara,dalmadık kovuk mu bırakdınız? Özelmiş(!)
SİNCAP: Sizin sandığınız gibi değil bizim, daha doğrusu kralımın yaptıkları.
TİLKİ: Bizim sandığımız ne ki? Ya da senin kralının doğrusu ne?
SİNCAP: Sizin sandığınız size kalsın. Kralımın doğrusu da kendine. Ben elçiyim. Sen de bilrsin ki elçiye zeval olmaz.
TİLKİ: Bilirim elçiye zeval olmaz ama sen elçilikten çok yardakçıya benziyorsun.
SİNCAP: Sana burada haddini bildirirdim ama dua et acil yetişmem gereken bir yer var.
TİLKİ: Sahibine peçete mi yetiştireceksin?
SİNCAP: Evet dün gece karını kullanmış da...
‘’ Bu sözler üzerine Tilki can havliyle Sincap’ın üstüne atlar. Neye uğradığını şaşıran Sincap kensine gelene kadar çoktan birkaç darbe alır.
Olayın farkına varan serçeler hızlıca uçarak Fil’in yuvasına giderler. Fil o sırada Ayı ile yuvasında sohbet etmektedir.’’
AYI: Fil kardeş bu ormanın tadı iyice kaçmaya başladı. Ne vakit düzelir?
FİL: Şimdi ne desem yalan olur Ayı kardeş. Ben de ormanda son zamanlarda çıkartılan kanunlardan memnun değilim ama yapacak bir şey yok.
AYI: Ne demek yapacak bir şey yok? Orman ihanet çemberinin tam ortasında. Söylemeye dilim varmıyor lakin. Yakında korkarım...
SERÇE: Kusura bakmayın bölüyorum ama
AYI: Şimdi ben de seni bölmeden defol git buradan. Ne hakla izinsiz girersin buraya?
FİL: Dur bakalım Ayı. Belki söyleyeceği acil bir vaka vardır. Eğer acil değilse o minnak kafanı kopartırım haberin olsun.
SERÇE: Sincap ile Tilki birbirlerine girdiler. Ayırmakta güçlük çekiyoruz. Yardım edin lütfen bizlere.
FİL: Ben de bir şey var sandım. Sümüklü Sincapla tavukçu Tilki birbirlerine girmişler. Git ulan buradan.
AYI: Var. Bir şey olmaz olur mu?
FİL: Ne var?
AYI: Bak kendi ağızınla söyledin Sincap’ı. Unuttun galiba Sincap’ın Aslan’ın sırdaşı olduğunu. Tilki neyse de Sincap’a bir şey olursa Aslan sülalemizi kurutur.
FİL: Doğru söylüyorsun. Serçe hadi götür bizi oraya.
‘’ Tilki ile Sincap’ı ayırmakta güçlük çeken serçeler bir kükreme sesiyle sağa sola kaçışırlar. Sincap bir anda o haşin görüntüsünden çıkıp ,süt dökmüş kedi gibi sus pus olmuştur. Tilki ise korkudan tir tir titremektedir. Olay yerine gelen Ayı ile Fil o koca cüsselerine rağmen çıt bile çıkaramazlar. Nasıl çıkarsınlar? Karşılarında ormanlar kralı var.
ASLAN: Bu ne kepazelik? Bu olanları bana nasıl açıklayacaksın Sincap?
SİNCAP: Kralım üzgünüm ama mecbur kaldım.
ASLAN:Neye mecbur kaldın? Ben sana hiç kimseye bulaşmadan bu emri sahibine ilet demedim mi?
SİNCAP: Dediniz kralım ama...
ASLAN: Aması filan yok! Sen kendine verilen emri yerine getiremedin. Bana bahane türetme. Haklı da olsan bahane türetme bana.
SİNCAP: Peki kralım. Afedersiniz hatalıyım. Cezam ne ise çekmeye razıyım
ASLAN: Şimdilik sana ceza filan vermeyeceğim. Git bu emri sahibine ulaştır. Ya da dur dur. Ormandaki tüm tebaama haber salın. Yarın güneş batarken yuvamın önündeki yaylada toplansınlar. Kurdundan Kuşuna, Yılanından Çiyanına, göktekilerden tut ki yerdekilere kadar orman kanununa tabi ne kadar hayvan varsa kesin emrimdir. Gelecekler.Gelmeyen her kim olursa olsun parçalarım haberiniz olsun. Duyanlar duymayanlara,görenler görmeyenlere anlatsın.
AYI:Kralım mazur görün fakat neden tüm hayvanlar?
ASLAN: Önemli dedim Ayı. Uzatma. Serçeler siz uçarak gidin tüm hayvanlara haber salın. Sincap sen de yürü gidelim.
ÖLÜM KUŞU:Ah Aslan ah. Bu kadar vahim bir konu böyle ufacık serçeye verilir mi? Ya kartallar parçarlarsa...
KEDİ: Kurt. Serçe geldi bir Aslan’ın buyruğunu getirmiş.
KURT: Aslan kral demeyi ne zaman öğreneceksin?
KEDİ:Kurt bizim oralarda bir laf vardır. Derler ki...
KURT:Kedi hadi Kralı bekletmeyelim.
KEDİ:Ben onun ayağına mı gideceğim? Dayı yeğenin ayağına mı gider?
KURT:Ya sen onun nereden dayısı oluyorsun?
KEDİ:Aslan kral kedigillerden değil mi işte?
KURT:Ulan Kedi alem adamsın. Neyse orada uslu dur tamam mı?
KEDİ:Sen de bizi iyice taşa çaldın Kurt. Ben seni rezil etmem korkma.
KURT: Seviliyorsun Kedi.
KEDİ: Sen de Kurt. Çok sağol
SİNCAP:Kralım tüm hayvanlar ormanda toplandılar. Sizi bekliyorlar
ASLAN:Tamam Sincap. Hadi gidelim
SİNCAP:Kralım bu kadar önemli olan konu ne?
ASLAN:Çok mu merak ettin?
SİNCAP: E haliyle.
ASLAN:Orman sırrıdır söyleyemem.
KEDİ:Görüyor musun Kurt? Dayısını bekletiyor. Kral olalı değişmiş
KURT: Sus ukala hayvan. Kral geliyor kalk ayağa.
SİNCAP:Ormanlar kralı Aslan geliyor. Herkes saygıyla selama dursun.
ASLAN: Ey ormanların ihtişamlı hayvanları. Bugün sizlere çok önemli bir açıklama yapacağım. Bir çoğunuz haberdardır! Bundan 4 ay evvel ormandaki avcı tarafından vurulmuştum. Tam avcıya yem olacakken diğer Aslan arkadaşlar avcıyı geri püskürtmeyi başarmışlar, beni de hekimbaşı Baykuş’a götürmüşlerdi. Baykuş yaptığı ilk tedavide yaramın pek ağır olmadığını, çabuk iyileşebileceğimi söyledi. Yaralarım çabuk iyileşti. Fakat son zamanlarda bir sıkıntı yaşamaya başladım.
SİNCAP:Hey! Biraz sessiz olun. Kral konuşuyor burada.
ASLAN: Son zamanlarda vücudumda bazı yaralar çıkmaya başladı. Hekimbaşı Baykuş’un koyduğu teşhise göre vücudumda kimyasal bir reaksiyona rastlanmış. Daha emin olabilmek için 15 gün önce ziyaret bahanesi ile krallığı geçici süreliğine Ayı’ya bırakıp açık denizlerin bulunduğu bir sahil kasabasına profesör Balina’nın yanına gitmiştim. Bu arada benim yokluğumda ormanımızı canı pahasına düşman istilasından koruyan Ayı kardeşime sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Neyse Profesör Balina beni bir güzel tedavi etti. Son teknolojik cihazlarla vücudumda analiz yaptıktan sonra teşhisi koymuştu: Kimyasal reaksiyona bağlı zehirlenme. Anlayacağınız ben en fazla 10 gün daha yaşayabilirim. Zaten Balina bana 1 ay daha dayanabileceğimi söylemişti. 20 gündür bu acı gerçekle yüzleşmeye çalışıyordum. Artık benim yerime bir kral atamak zorundayım. Şunu belirtmek isterim ki yeni kral Aslan familyasından olmayacak. Son zamanlarda gösterdiği kahramanlıklar, masa başında uyguladığı analitik zekası, savaşlarda gösterdiği olağanüstü sabrı,her durumda kendini kamufule edebilmesi, yetenekli oluşu ve mükemmel çevikliği olan birisini ormanların kralı yapmaya karar verdim. 1 hafta sonra Aslan heyeti gözü önünde tahammüller doğrultusunda yeni kralınızı açıklayacağım. Sizlerden ricam bana gösterdiğiniz saygı ve hürmeti kimi açıklarsam açıklayayım. Ona da göstermedinizdir. Son olarak sakın kendi içinizde bölünmeyin. Ayrılığa düşmeyin. Dağılmayın. Buyrun gidebilirsiniz.
KEDİ: E ne oldu şimdi?
TİLKİ:Kedi oğlan doğurdu.
KEDİ:Aman ne komiksin(!)
TAVŞAN:Bırakın lafügüzaf meseleleri de (lüzumsuz meseleler) yeni kral kim olacak onu düşünün.
TİLKİ: Canım neyini düşüneceksiniz? Ne dedi kral? Masa başında uyguladığı analitik zekası. Bu ormanın en zeki canlısı ben olduğuma göre e o zaman yeni kral benimdir. Herkes akıllı olacak. Ama benim kadar değil
KAPLAN:Kral Aslan familyasından olmayacak yeni kral dedi. Yıllardır bizleri Aslanlar yönetti. Artık Kaplan familyasının mührü teslim alma zamanı geldi. Hem hepimiz aynı soydanız.
FİL:Kral dediğin güçlü olmalı. Zeka da ne! Soy da ne! Ben güçlüyüm ve kral benim, alem buysa...
KARTAL:Siz daha şurdan şuraya gitmek için zamanla yarışırken, ben istediğim yere anında uçabiliyorum. Gökler benim, yerdekiler benim kanatlarımın gölgesinde karınca gibiler. Krallar yükseklerde uçar.
ÇİTA:Ben çeviğim. Kral da belirtti mükemmel çeviklik dedi. Varsa benden daha çeviğiniz buyursun kral olsun. Ama kral da belli, soytarı da..
TİMSAH:Krallık işi sabır işidir. Düşmanları da karşı ne zaman hamle yapman gerektiğini bilmen gerekir.
MAYMUN:Bir şeyi atlıyorsunuz. Kral ne dedi? Yetenekli dedi. E bizde de Allah vergisi şahane bir kabiliyet var. Ben bu yeteğimi ister zeka, ister güç, istersem de çevikliğe kullanırım. Al sana üçü bir arada özellik.
AYI:Krallık soytarıların değil, kahramanların işidir. Aslan herkesin önünde kime teşekkür etti? Bu ormanda kural da, kral da benim. Gerisi boş sözler.
TİLKİ:Kurt sen bir şey söylemeyecek misin?
KURT:Benim krallıkla alakam olmadığını cümle alem biliyor. O sebepten lüzum görmüyorum bir şey söylemeye.
KEDİ:Ben şahidim. Kurt zerre krallık istemez. Ama fikrim odur ki krallıkta aranan bütün vasıflar Kurtta vardır.
TİMSAH:Sana fikrini soran olmadı solucan beyinli. Sen git sobanın dibinde pinekle. Sen ne billrsin orman kanunlarını?
KEDİ: Ben ne mi bilirim orman kanunlarını? Daha küçücük yavruyken sahibim tarafından ormana atılıyorum. Kurt beni kurtarmasa avcı köpeklerin saldırısı sonucu paramparça olacaktım.Yıllardır bu ormanda yaşıyorum. Hanginiz yardıma ihtiyacı olsa yardımına gittim elimden geldiğince.yardımına yetiştim.
KURT: Neyse tamam uzatmayalım.Bu krallık meselesinden inşallah birbirimize düşmeyiz. Hepiniz alması gereken dersi almamış Aslan kralın konuşmasında sanırım.
TAVŞAN:Değerli Kurt,söyler misin almamız gereken dersin ne olduğunu?
KURT:Aslan kral konuşmasının sonunda kimi kral seçerse seçsin: Ona biat etmemiz gerektiğini, ayrılık ve fitnenin içimize sızmaması gerektiğini anlatmadı mı?
FİL:Biz zaten Aslan kralın seçtiği yeni krala biat edeceğiz. Buna şüphen olmasın Kurt.
KURT:Ne yani şimdi Aslan kral Eşeği hükümdar yapsa ona da mı biat edeceksiniz?
KAPLAN:Mecbur kalırsak ederiz. Ama biliriz ki Aslan kral seçeceği kişiyi iyi bilir. Dost dediğin seninle aynı posttan olandır.
‘’ Bir haftalık zaman dilimi göz açıp kapayıncaya dek geçmiştir. Aslan kral artık seçeceği yeni kralı büyük meydan da açıklayacaktır. Ormanın tüm hayvanları oradadır.
ASLAN:Hepinizin yeni kral için kimi seçtiğimi merak ettiğinizi biliyorum.
Daha önceden de belirttiğim üzere yeni kralınız benim aradığım ritüellere
uygun nirelikte olmalı idi. Bu yüzden ben de ormanımızın bağımsızlığı ve
daha yaşanabilir bir Dünya için Kurt’u kral tayin ettim. Kral Kurt’tur.
‘’ Ormanda krallık bekleyen hayvanların şişkinliği bir anda iğne batırmış
gibi sönmüştür adeta. Tüm hayvanların gözü Kurttadır. Kedi sevincinden
ayakları üzerinde patileri ile oynamakta, arada bazen de çaktırmadan
yuvarlanmaktadır. Kurt ise beklenmeyen bu karar karşısında ne
söyleyeceğini şaşırmış vaziyettedir. Krallığa hazır mıdır?
ASLAN:Şimdi orman mührünü ve saray anahtarını devir-teslim yöntemi ile
almak üzüre Kurt’u buraya davet ediyorum. Buyrun sayın Kurt.
KEDİ:Yaşa Kurt. Yaşa...!
SİNCAP:Yeni ormanlar kralı Kurt’a selam durun.
‘’Sincap’ın sözlerine rağmen Kedi ve birkaç hayvan dışında kimse Kurt’a
selam durmazlar. Sincap bir daha tekrarlar ama nafile. Bu esnada Aslan
kral son gücüyle bir kükrer.
ASLAN:Eğer şimdi hemen Kurt krala selam durmazsanız hepinizin idamını
gerçekleştiririm. ‘’Tüm hayvanlar selam dururlar o an. Biri hariç...
AYI:Ben ki kahraman bir Ayı. Bunun gibi sümsüğe selam vermem.
ASLAN: Sana haddini bildirirdim ama senin cezanı yeni kral versin.
KURT:İtaat etmeyen ihanet eder. İhanetin cezası ise ölümdür. Bundan
Böyle orman soyu Kurtlarındır. Bu Ayı ya gelince öldürün hemen.
‘’ Ayı’nın tüm hayvanların gözleri önünde öldürülmesi hepsini tedirgin
etmişti. Kurt vakar, fakat haşin bakışlarıyla tüm hayvanları sezdi’’
KURT:Aslan kralımıza bu görevi bana layık gördüğü için teşekkürlerimi
sunarım.İnşallah ona ve siz orman dostlarıma mahçup olmam. Öncelikle
şunu belirtmek isterim ki: Bu ormanda uzun ömürlü yaşamak istiyorsanız
hepiniz bana biat etmek zorundasınız. Aksi takdirde sonunuz işte bu Ayı
gibi olur. Bir iki kahramanlık yaptı diye kendini kral tayin etmişti. Yazık!
ASLAN:Kurt’u duydunuz. Bundan böyle yeni kral Kurt’tur.
KEDİ:Sayın Kurt. Değerli arkadaşım. Sen kral olsan da, olmasan da ben
hep senin yanındayım. Yeni krallığın hayırlı olsun değerli Kurt.
‘’ Bu sözler üzerine diğer hayvanlar da tek tek Kurt krala biat etmeye
başlarlar. Sırasıyla Tiliki,Timsah,Kartal,Kaplan ve diğer hayvanlar...
TİLKİ:Sayın Kurt! Yeni krallık döneminde zeki birisine ihtiyaç duyarsanız
şayet her zaman yaveriniz olmaya hazırım.
FİL: Değerli Kurt! Yeni döneminiz güce en çok ihtiyacınızın olacağı
dönemdir. Eğer güçlü birini ararsanız daimi hizmetinizdeyim.
MAYMUN:Sevgili Kurt! Bilirsin ki yaver dediğin yetenekli olmalıdır. Bu ormanın en yetenekli hayvanı olarak beni yaver seçmen senin ve ormanın yararına olacaktır.
KURT:Hepinize ilgi ve alakanız için tek tek teşekkür ederim. Fakat ben yaverimi seçtim.
SİNCAP:Yaverinizin kim olduğunu bizlere de açıklar mısınız kralım?
KURT:Kedi.
ORMANDAKİLER:Kedi mi?
KURT:Evet Kedi. Kedi bundan böyle benim yaverimdir. Ona söylenen her
sözü kendime söylenmiş, ona edilen her hakareti kendime edilmiş sayarım
ASLAN:Herkes gördü,duydu ve anladı. Yeni kral Kurt ve ormanda size
başarılar diliyorum. Ben artık kalan son 3 günümü ormanın çıkışındaki
yılan mağarasında geçireceğim. Son 3 gün bari dinleneyim.
KURT:Sayın kralım. Orası sizin için tehlikeli olabilir. Dilerseniz yanınıza
koruma verebilirim.
ASLAN:Gerek yok Kurt. Yaverim Sincap bana yeter. Hem daha elden
Ayaktan düşmedim. Bu zıkkım hastalık içten içe öldürüyor adamı.
KURT:Peki kralım. Siz nasıl uygun görürseniz.Kedi dağıt alanı.
KEDİ:Emredersiniz kralım. Kralı duydunuz. Dağılın... Herkes işine...
FİL:Daha 5 dk önce yaver oldu attığı çalımlara, kestiği fiyakaya bak! Seni
elbet yakalarım ıssız bir yerde. Hayvan seni!
TİLKİ:Fil ne yapacağız? Bu Kurt ormanın içine etmeye başladı şimdiden
FİL:Bilmiyorum hele bir toplanalım hallederiz.
‘’ Ormanda bu hadiseler baş gösterirken hayvanların korkulu rüyası Avcı
son durumu kontrol edebilmesi için Kafesçi’yi gönderir.
Kafesçi ormandaki hayvanlardan avcıya çalışan biridir.
AVCI: Yeni kral seçildi mi?
KAFESÇİ: Tam istediğimiz gibi Kurt’u kral yaptılar.
AVCI:Çok güzel. Peki sana görev verildi mi?
KAFESÇİ:Kurt kral olur da ben boş kalır mıyım? Tabi ki verdiler.
KAPLAN:Bu Kurt denen kral bozması Ayı’yı öldürerek ormandaki güç
odaklarından bir tanesine darbe indirdi.Kurt’u acilen tahttan indirmemiz
gerekiyor. Bunun için dahiyane bir plana ihtiyacımız olacak.
TİLKİ: Kurt’a karşı bir oyun kurmak neredeyse imkansız. Ama yaveri Kedi
üzerinden ona karşı şeytani bir plan kurabiliriz. Tabi Aslan kral sayesinde.
KARTAL:Galiba planını anladım. Aslan kralı öldürüp suçu Kedi’nin üzerine
atacaksın. E Kedi’ye de işkence ederek Kurt’un azmettirici olduğunu söyleteceksin.
FİL:Bu ormandaki dengeleri alt üst eder. Hem Kurt bir kere hata yaptı diye böyle bir bedel ödetmek doğru olmaz.
TİMSAH:Kurt krallığı hak eden birisi değildir. Aslan kral rahatsızlığı sebebiyle doğru kararlar alamamaktadır.
ÇİTA: Fil haklı beyler. Aslan kralı öldürüp, Kurt’u tahttan indirirsek orman parçalanır. Hayvanlar aleminde büyük bir iç savaş çıkar. Bu da avcının sevineceği en büyük olaydır. Hepimiz avcının kucağına düşeriz.
MAYMUN:Hem Kurt tahttan inerse hangimizin geçeceği belli mi?
ÇİTA:Evet bir de bu sorun var. Daha 1 hafta öncesinde köpek gibi birbirimizi yediğimizi ne çabuk unuttunuz.
TİLKİ:Haklısın Çita. O zaman başka bir plan kuralım.
ÖLÜM KUŞU:Demek Aslan krala süikast düzenlemek ha. Hiç de fena fikir değil.
‘’ Ormanda anlaşmazlık devam ededursun Avcı silahlanıp ormana doğru dalmıştır. Ormanın derinliklerine girmeden Kafesçi’den son kez rapor ister.’’
KAFESÇİ:Efendim orman umduğumuzdan daha çabuk karışmaya başladı. Her şey tam istediğimiz gibi gidyor. Kurt’un Ayı’yı öldürmesi gücümüze güç kattı. Şimdi de sırada Aslan krala süikast var. Ama vaz geçtiler maalesef
AVCI:Neden vaz geçtiler?
KAFESÇİ: Ormanda Kurt’u sevmeseler de destekleyenler var. Orman kanunlarına karşı gelmiyorlar.
AVCI:O zaman bu süikastı biz gerçekleştirir suçu da ormandaki güçlü hayvanlardan birine atarız. Kurt da onun peşindeyken ormanı iyice birbirine katarız.
KAFESÇİ:İzin verin bu görevi ben yapıyım.
AVCI:Tamam kafesçi. Görev senindir.Bu işi bitir ödülünü al.
‘’ Kafesçi aldığı emirle Aslan kralı bulmaya gider. Onu ormanın çıkışındaki kulübede bulur. Aslan kralın hali perişandı. İçler acısı bir görüntüsü vardı.
ASLAN:Ne o? Hayırdır bir sorun mu var?
KAFESÇİ: Kralım sizi uğurlamaya geldim. ‘’Aslan kralı öldürdü.’’
SİNCAP:Kralım istediğiniz antilopu diğer Aslan arkadaşınıza avlatıp getirdim. Buyrun afiyetle yiyiniz.Kralım. Aman tanrım!
‘’Aslan kralın öldürüldüğünü gören Sincap bir an telaşdan ne yapacağını bilemedi. Sonra aklına yeni kral Kurt geldi. Hemen Kurt’a gitmeliydi.’’
SİNCAP:Ulan pisi pisi Kurt kral içeride mi?
KEDİ:Miyavvvv.
SİNCAP:Yabancı dil konuşma lan mal. Çekil şurdan
KURT:Gel Sincap. Bir durum mu var?
SİNCAP:Eski ormanlar kralı Aslan öldü sultanım.
KURT: Bu zaten beklenen bir sondu Sincap. Telaş ne var?
SİNCAP:Ormanların yeni haşmetli kralı, eski kral Aslan beklenildiği gibi eceli ile
ölmedi. Birisi veya birileri tarafından öldürüldü. Zira boynunda pençe izleri vardı.
KURT: Kedi hemen hekimbaşı Baykuş’u bul. Aslan’ın öldürüldüğü yere gelsin. Dedektif Zürafa’ya da haber ver. Sincap sen de yürü olay yerine gidiyoruz.
ÖLÜM KUŞU:Gidin bakalım gidin. Sıra size de gelecek. Sonunuz Aslan gibi...
KEDİ: Kralım yapılan araştırmalar neticesinde Aslan kralın boynuna atılan pençe
İzlerinin kime ait olduğunu bulduk
KURT: Kime aitmiş peki?
KEDİ:Maalesef Çita’ya.
KURT: Çita neden böyle bir şey yapsın ki Kedi?
KEDİ:Efendim Çita en başından beri sizin kral olmanıza karşıydı. Ama neden
Aslan kralı öldürdü? O da Çita’ya sorulur. Cevabını biliyordur eminim
KURT:Ne soru soracağım Kedi. O Çita’yı yakalayıp anında infaz edin.
KEDİ: Orman mahkemesinde yargılamadan mı?
KURT:Evet.
KEDİ:Ama kralım bu orman ritüellerine aykırı bir davranış olmaz mı?
KURT:Sen ne ritüelinden bahsedersin Kedi? Çita denen o hayvan Aslan’ı öldürerek bütün hayvanlar alemini zan altında bırakmaya uğraşır. Mahkemeye çıkardığımız vakit kim bilir hangi masum hayvanın üzerine iftira atacak?
KEDİ:Emredersiniz kralım.
ÇİTA:Sen de kimsin?
ÖLÜM KUŞU:Seni Aslan kralı öldürdüğünden ötürü ölümle cezalandırıyorum.
ÇİTA:Ne saçmalıyorsun? Sen kimsin?
ÖLÜM KUŞU:Ben Ölüm Kuşu. Sen ise ölü Çita.
ÇİTA:Sen beni bahçede gördün bahçivan mı zannettin? Öldür de görüyüm
ÖLÜM KUŞU:Öldürüyüm de gör. ‘’ Tek darbeyle Çita’nın canını alır.’’
‘’ Çita’yı öldürmek üzere yola çıkan Kedi gözlerine inanamaz. Çita öldürülmüştür çoktan. Bu esnada Tavşan kral Kurt’a önemli bir haber getirmiştir.’’
KURT:Seni dinliyorum Tavşan.
TAVŞAN:Kralım eski Kral Aslan’ı Çita öldürmedi. Eski kral Aslan’ı öldüren...
‘’ Bir kurşun sesi gelir havayı yara yara. Avcı Kurt’un inini basmış, Tavşanı vurmuştur. Tavşan korkunç bir çığlık atar ve acı içinde yere düşer. Kurt son nefesini vermek üzere olan Tavşan’a hayati soruyu sorar’’
KURT: Aslan kralı kim öldürdü? Tavşan hadi söyle lütfen biliyorsan
TAVŞAN:Tilki. Tilki öldürttü suçu Çita’nın üzerine yıktı.
KURT:Alçak Tilki. Asker Kurtlar gidin Kedi’yi ve yanındaki Kurt cengaverleri durdurun. Çita’yı öldürmesinler o masum. Tilki’yi halletsinler.
‘’ Avcı dışarı çıkan 2 Kurt’u daha indirmiş sonra da oradan uzaklaşmıştı. Kedi ise yaşanan olaylardan habersiz Kurt’a Çita’nın ölümünü haber etmeye gelir’’
KEDİ:Efendim Çita öldü.
KURT:Sana haber gönderdim. Çitaya dokunma diye. Emrimi nasıl dinlemezsin?
KEDİ:Efendim Çita’yı biz öldürmedik. Gittiğimizde ölmüştü.
KURT:Nasıl? Tavşanı da benim yuvam da Avcı öldürdü. Tesadüf mü bu olanlar?
KEDİ:Ben de yol da gelirken Tilki ile karşılaştım. Üstü başı perişandı.
KURT:Tavşan da ölmeden önce Tilki’nin Aslan süikastını gerçekleştirdiğini söyledi. Tilki’yi hemen buraya getir. Dikkatli ol!
KEDİ:Emredersiniz kralım.
‘’ Kurt derin düşüncelere dalmıştı. Hayvanlar aleminde neler oluyordu böyle? Ormandaki bu ölümcül kapışma’nın sorumlusu kimdi? Çita değildi. Şimdi şüpheler Tilki’ye çevrilmişti ama o da bunun altından tek başına kalkabilecek güce sahip birisi değildi. Arkasında birileri olmalıydı. Ama kim? Ya da kimler?
TİLKİ:Sana bir daha gözüme gözükme demedim mi lan Kedi?
KEDİ:Sizi Kurt kral huzuruna emrediyor. Buyrun gidelim.
TİLKİ:Ne demeye çağırıyor. Kurt olacak kral bozuntusu
KEDİ:Sizleri böyle konuşmaktan men ederim.’’ Bie tıkırtı duyulur o anda’’
KAFESÇİ:Ben de men ederim. Hatta menemen bile ederim. Çok becerikliyimdir.
TİLKİ:Kimsin lan sen?
‘’ Demeye kalmamıştı ki boğazına korkunç bir darbe almıştı. Kedi ile göz göze geldiler bir an. Alaycı bir tavırla Kedi’ye’’
KAFESÇİ:Git o kral olacak Kurt’a de ki: Kafesçi’nin sana selamı var. Eğer 3 gün içerisinde ormanı terk etmezsen bu ormanı başına yıkacak de.
‘’ Kedi bütün bu olanlar karşısında ne yapacağını şaşırdı. Hızla oradan uzaklaşırken can çekişen Tilki’nin feyadı hala kulaklarında sızlıyordu.’’
MAYMUN:Orman yanıyor! Orman yanıyor, kaçın.
KURT:Neler oluyor böyle?
KEDİ:Ormanı yakmışlar
KURT:Avcıdır kesin. Tüm hayvanları koruma altına alın.
KEDİ: Emredersiniz kralım fakat bir sorun var. Alevler tüm ormanı sarmış.
MAYMUN:Of. Kralım ormanın çıkışına doğru kaçalım.
KURT:Olmaz. Avcı ormanın çıkışını tuzaklamıştır.
FİL:Yardım edin. Yavrularım boğuluyor yardım edin.
KURT:Bu Fil’in sesi. Yardım çağırıyor gidelim.
‘’Fil yavrularını kurtarmaya çalışırken hiç beklemediği bir darbe alarak yere
yığılmıştı. Kurt ve yandaşları oraya geldiklerinde Fil’in cansız bedeni ile karşılaştılar. Kurt adeta çılgına dönmüştü.’’
KURT:Kim lan bu Kafesçi?
KEDİ:Kralım hemen buradan gitmeliyiz.
KURT:Bırak. Bir hayvanı yakalayamadın. Sana son bir şans Kedi. O Kafesçi olacak haini yakalayamazsan seni parçalarım. Yıkıl karşımdan.
‘’ Kurt sinirli bir halde alevlerin arasından koşarak yuvasına gider. Fakat gördükleri karşısında şaşkınlıktan dilini yutmak üzeredir. Maymun korkunç bir şekilde parçalanarak öldürülmüştür. Kurt ise Avcı ile karşı karşıyadır.
KURT: Maymunu neden öldürdün? O bize sorun çıkarmıyordu ki.
AVCI:Seni çözmüştü de o yüzden kralım. Ya da Kafesçi mi desem?
KURT:Emrettiğiniz üzere ormanı birbirine kattım. Ölümcül bir savaş başladı.
AVCI:Bu plan tutacağa benziyor Kafesçi.
‘’ Tüm bu konuşmaları yuva oyuğundan dinleyen Kedi duyduklarına inanamıyordu. Kafesçi Kurt muydu? Hemen bir şeyler düşünmeliydi.Fakat bu esnada ayağı oyuktaki bir taşa takıldı. Kurtulmaya çalışırken taşı düşürdü’’
KURT: Kim var orada?
AVCI:Kedidir kedi.
KURT:Ne Kedisi be? Gel pisi pisi pisi
KEDİ:Öyle gel dediğin gelecek biri yok senin karşında tamam mı?
KURT: Kralın emrediyor. Hemen buraya gel!
KEDİ:Bir hain benim kralım olamaz.
‘’ Bir kükreme sesi gelir o esnada. Öyle bir kükremedir ki sanki yer yerinden oynamıştır. Kurt yani Kafesçi ve Avcı şaşkınlıkla etrafı seyrederlerken...’’
ÖLÜM KUŞU: Buraya kadar Avcı. Dünyanızı başınıza yıkmaya geldik.
AVCI:Geldik ne lan? Tek başınasın ve tek başına bizimle mücadele edemezsin.
ÖLÜM KUŞU: Sen öyle zannet budala. Dışarı bir bak istersen.
AVCI:Neler oluyor?
KURT/KAFESÇİ: Kaplan,Timsah ve Kartal’ın sürüsü dışarıda bekliyor.
ÖLÜM KUŞU:Ayrıca. Aslan,Ayı,Tilki,Fil ve hatta Maymun sürüsüde etrafınızı sarmış durumdalar.
KURT/KAFESÇİ:Ne yapacağız.
‘’ Kurt yani Kafesçi ile Avcı gizli bölmeden kaçmaya çalışırlarken hiç beklemedikleri sürpriz biriyle karşılaşırlar. O sürpriz kişi Aslan kraldır. Birer pençe darbesi ikisini de yere serer. Ölümcül kapışma sona ermiştir artık.’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.