- 746 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ MUTLU ANLARDA HATIRLAMAK
Neşeli anlar içindeki silinmez yerinle hatırlayacağım seni. Tartıştığımız kırıldığımız dakikalr içindeki kızgın halinle aklıma getirmek istemiyorum seni. Çünkü insanın sevdikleriyle tartıştığı anları ileriki dakikalara, günlere, aylara ve geniş zamanlara yaymalarını doğru bulmuyorum.
Nefret duygusu asla yapımda barındıramadım. Benim içinde bunun çok iyi olduğunu biliyrum. İnsanın kendisine yapabileceği en büyük kötülük nefret duygusu ile kendi huzurunu heran kaçırma çabasıdır. Çevresinde ne kadar güzellikler olsa o iç dünyasının katran karası rengine bürünür ve zamanın içindeki yaşanılması gerken harika tatları alamaz hatta zaman gelir tat almayı kendine yasak etmekle kalmazzz HAYATTAN TAT ALMIYORUM diyerek iç dünyasını onarmak yerine kabahati etrafındakilerde bulur.
Bu duygunun prangasında yüreği öyle bir imha olurki sonunda da YALNIZ kalır.
Bu yüzden ben nefreti dünyamda barındırmamaktan pek mutlu bir kişi olarak senidee hatıraların en pembe yerindeeeee anmak istiyorumm.
YORUMLAR
Nefret duygusunun etkisi altında kalmak.Maalesef günümüzde çok görülen bir durum.Ve bu yüzden etraftaki güzellikler fark edilmeden ömür geçiyor.Ne yazık.
İnsanları güzel ve iyi yönleriyle hatırlamayı da ancak nefret duygusunu taşımayan sevgi dolu yürekler başarabilir.
Yazınız dan ders çıkardık,faydalandık.
Kutluyorum hayata hep pozitif yönden bakan kalemini.
SAYGILARIMLA.