- 4455 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİYLE , SAYGIYLA, DOSTLUKLA ...(1)
Sevgiyle başlıyorum yine sözlerime :)) Merhaba ...
Sevgi,saygı ve dostluk adına yazılacak öylesine çok şeyler var ki, en güzeli , (1) demek olacak tı... Mutlaka devamı gelecek çünkü.Bir yazıyla bitirebilmek ne mümkün ..
Sevgi, öylesine bir duygu ki, gerçek anlamda seviyorsa insan, o sevgi, karşılıksızca bile olsa, asla azalmıyor, değişmiyor, bitmiyor. Sevilen insanın sevgiye karşılık vermesi beklentisi, daha doğrusu verilen sevginin karşılığında benzer biçimde sevgi alınması beklentisiyle sevmek, Sevmek değil aslında..Yanıltıcı bir duygu olduğunu düşünüyorum o duygunun...Gerçek sevgi, gerçekten sevmek çok daha başka bir duygu...Öyle de olmalı zaten...
Elbette ki sevdikçe sevilir insan.Sevgiyi önce vermeyi bilmek gerek, alabilmek için de.Bunlar da gerçek.Ancak, "al gülüm ver gülüm" misali, karşılığını alabilmek gibi bir amaca yönelik sevmek, yani, beklentili sevmek, çogu zaman, karşılıklı sevgi ve duygular bittiğinde, o iki insanın, birbirini hiç tanımamışçasına yabancı, ve uzak iki insan olarak kalmasına yol açıyor...Bu son derecede saçma bir durum aslında.Anlatmak istediğim de bu.Önce arkadaş, dost olmalı iki insan.Birlikte paylaşabildiklerii bir çok güzellikler olmalı.Birlikte mutlu hissedebilmek, birlikte uzun saatlerce sohbet edebilmek, zaman geçirebilmek.Kısacası birbirinin arkadaşlığı ve dostluğunu sevmek.Gerekli olan bu aslında...Sevgili, yalnızca romantik duygularla heyecanlar yaşatan, yaşatması gereken insan değildir, olmamalıdır ki zaten.
Gerçek sevgilerde, sevda da, aşk ta ; o iki insan , birbirinin en iyi, en yakın arkadaşı, en iyi , en gerçek dostu’ dur... Romantizm den başka, ne denli önemli güzelliklerin birlikte paylaşılabildiğini düşünebiliyor musunuz? O iki insan, asla iki yabancı haline gelmeyeceklerdir...Birbirini dinleyen, birbirini anlayan, birlikte olmaktan, zaman geçirmekten mutlu olan iki insan ... Ve, sonrasında, sevgi, saygı, güven... Kalıcı ve mutlulukların yaşandığı birlikteliklerin temeli böyle oluşturulmalı diye düşünüyorum...
Sevgi ve saygıyla ...
YORUMLAR
Yolayrımı arkadaşım, yorumunuza aynen katılıyorum.Bu yazdığınız yaşananlar da bir bakıma hayatın gerçekleri...Malesef, gerçekten , karşılıksız ve beklentisizce sevebilen , sevgisine aynı düzeyde karşılık bulabilen kişiler çok da fazla olamıyor, istenmeyen üzücü sonlar da mecburen kaçınılmaz oluyor.Mutluluk diliyorum size..
Sevgi ,saygı,güven isteyen birliktelikler,kalıcı mutluluklar yaratabilir,evet,ama böyle bir ikilinin bulunması çok zor.
Bu yüzden birbirine emek vermiş,zaman harcamış,çocuk vermiş iki insan yıllar sonra aniden ayrılabiliyorlar,aradıklarına ulaşmadıkları için yıllanan emekler boşa gidiyor,yeniden mutluluğu yakalamak ise daha zorlaşıyor.
Sevgilerle...
KALEME ALDIĞIN GÖNLÜNDEKİ GÜZELLİKLERİ DAHA DOĞRUSU KELİMELERLE BULUŞTURMA BİÇİMİNE HAYRANIM DEĞERLİ ARKADAŞIMM
SEVGİ DUYGUSU sevmek bu öyle önemlidirki
eğer bu duygudan hoşlanıyorsanız hesapsız sınırsız bir sevgi kabarması olur benliğinizde ve bunu diğer canlılarlada paylaşmak istersiniz
kalemine sağlık can arkadaşımmmmm
hayatgülbahçesi tarafından 9/23/2008 11:06:45 AM zamanında düzenlenmiştir.