Lezzetten Lezzet Alınır...
Adını size verdiği lezzetten alır,
Yiyenlerin tadı damağında kalır.
Gelin lezzet veren yeri tanıyalım.
Randevusuz giden için yer daralır.
Size verdiği lezzetten alır tadını.
Masa dolu; erkeği, çocuğu, kadını.
Öğrendin mi tat veren yerin adını,
Lezzet katan bu yerden tat alalım.
...........................................
Kimler kıyma, kimlerin kuşbaşı kebap,
Nimetleri vereni düşünmen çok sevap.
Ne olur bizi aç susuz bırakma Yarab.
Nimetleri yerken içerken şükredelim...
…………………………………………
………………………………………….
Lezzetten lezzet alınır.Daha önceleri bu lezzeti Aktepe’de alırken bundan sonra ilçemizde de bu tadı bulacağız.Çevre yolu üzerinde Bintaşı yolu kavşağının kuzey tarafında kavşağa çok yakın bir noktada açılan lezzet lokantası müşterilerine lezzet sunmaya başladı.
Geçen gün ailecek hem hayırlı olsuna hem de lezzet bulmaya gittiğimiz bu yerde lezzeti en güzel şekilde bulduk.(Yediğimizi,içtiğimizi çekip yayınlamayı etik bulmadığımızdan dolayı fotoğraf eklemedik) İlçemize böyle güzel bir tesis kazandırdıkları için lokantayı açan yetkililere teşekkürlerimizi ve hayırlı olsunu birebir sunsak da teşekkür etmeyi ve hayırlı olsun demeyi tekrar buradan borç biliriz.
Esnaflık;sevgiyi,saygıyı,güleryüzü,hoşgörüyü,sabrı,empatiyi...gerektirir.Gittiğimiz bu yerde bu özellikleri gördük.Zaten müşterileri de çeken gitmeye tekrar teşvik eden bu özellikler olsa gerek.Takdir etmek gerek adamlar hizmeti,esnaflığı çok iyi biliyorlar.
Daha önceki yazılarımızda kaç defa belirttiğimiz gibi burada da belirtmeyi bir vazife biliyorum.Bizler hizmetten,saygıdan,sevgiden,güzel ilçemizin her yönden gelişmesinden yanayız.Maalesef bu güzel ilçe kaç yıldır masum kaç yıldır bakımsız kaç yıldır sahipsiz...Kimse gelişmesi için yatırım yapmıyor.
...
Pazartesi günü rahatsızlığım için İslahiye Devlet Hasatnesine gittim.2008-2009 Eğitim Öğretim yılında Cumhuriyet İlköğretim okulunda öğretmen,2013-2014 Eğitim öğretim yılında ise İslahiye Anadolu İmam Hatip Lisesinde idareci iken çalıştığımda İslahiye bu kadar gelişmemişti.Şimdi gitseniz görseniz bir yanda yükselen binalar,çıkış tarafında açılmış lüks hastane,yeni faaliyete geçmiş otogarı,bir yandan doğalgaz alt yapı çalışmaları, bir yanda kampus halinde açılan okullar,bir yandan çıkış tarafına yapılmakta olan sanayi ve TOKİ binaları...daha bilmediğimiz ve görmediğimiz gelişme için yapılan nice çalışmalar...
Bizim ilçemizin gelişen yerlerden ne eksiği var.
Eksiği yok fazlalığı var. Evet Evet gelişmeye karşı olma yönünde fazlalığı var.Amanosların eteğine ilçeden uzak bir noktaya çimento fabrikası açılacaktı kıyameti koparmaya başladılar.
-Eeeee neymiş çevre kirlenirmiş. Kardeşim sen merak etme onun çaresini alırlar.
-Madem öyle çevre kirlenir diyorsun sen de çevreyi kirletmemek pisliğini dökmemek için yemek yeme bakalım.
...
Şimdi size soruyorum Allah aşkına böyle yer gelişir mi?
Gelen iş adamlarına yer gösterilmezse, sahip çıkılmazsa buraya yatırım yaparlar mı?
Benim yaşımdan daha büyük yaşta çukobirlik vardı şimdi atıl durumda.Zamanında İslahiye’de olmayan kuruluşlar ilçemizde vardı,ilçemize yapılmaya çalışıldı sahipsizlikten bir bir kapandı ve yapılmadı.Ortaokula gittiğim yıllarda söğüt yolunun orda yanlış hatırlamıyorsam Halkbankası vardı şimdi yerinde yeller esiyor.
...
Maalesef hiçbir iş sahası yok sadece her mahalleden yükselen apartmanlar var.Hassa halkından ise bir apartman alan ikinciyi alma,ikinciyi alan üçüncüyü alma derdinde...
...
Nereden nereye geldin be kardeşim.
Ben susmak istesem bile kalemim susmuyor yani ellerim durmuyor ki onu yaz bunu yaz iş yazmakla da bitmiyor ki...
...
Gerçekten güzel ilçemize Lezzet katan yeri Lezzet lokantasını kazandırdıkları için emeği geçen tüm girişimci ve çalışanlarına teşekkür eder bol helal kazançlar dilerim...Hassa Lezzet lokantası ilçemize hayırlı olsun...
09.08.2017
Hasan Kaya
Eğitimci-Şair-Yazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.