- 444 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-13
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-13
‘’ Amirim Rıfat’ı bir daha görmek şart oldu. Soracağım bazı soruların cevabını almam lazım. Cezaevi müdüründen gerekli izni alır mısınız?
Sedat Amir_ Giderken Heval Baş komiseri de al yanına. Siz Caza evine varıncaya kadar ben izin işini hallederim.
Büşra Baş komiser_ Ben dönmeden önce kesinlikle dosyayı Terörle Mücadeleye teslim etmeyin.
Sedat Amir_ Sen gelinceye kadar dosyayı bekletirim.
Büşra Baş komiser_ Baş üstüne Amirim.
Heval’ide yanıma alarak yola koyulduk. Bu sefer arabayı Heval kullanıyordu. Nispet olsun diye yanında gerine, gerine oturuyordum. Ceza evine gelince doğru müdürün yanına çıktık.
Müdür Bey_ Hoş geldin Büşra Baş komiser.
Büşra Baş komiser_ Hoş bulduk Müdür Bey. Önce size arkadaşımı tanıştırayım. Heval Baş komiser.
Heval Baş komiser_ Tanıştığımıza memnun oldum Müdür Bey. Her halde Amirim size gerekli açıklamayı yapmıştır.
Müdür Bey_ Sedat Amirle konuştuk. Siz görüşme odasına geçin, Ben Rıfat’ı gönderirim.
Biz görüşme odasına geçip Rıfat’ı beklemeye başladık. Biraz sonra kapı açıldı bir gardiyanın yanında Rıfat içeri girdi.
2
Rıfat_ Hoş geldin Baş komiserim sizi bu kadar erken beklemiyordum.
Büşra Baş komiser_ İş işte Rıfat bekletmeye gelmez. Konuşmamıza kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Rıfat_ Baş komiserim sorguya başlamadan önce size teşekkür etmeliyim. Lahmacunlar harika idi, yanında ayranı da unutmamış sınız.
Heval Baş komiser_ Ne lahmacunu, ne ayranı?
Büşra Baş komiser_ ( Gülerek ) Bizim aramızda bir anlaşmaydı. Söz verdim sözümü tuttum.
‘’ Bu kadar dedikodu yeter saadete gelelim Rıfat, konuşmaya başlayacak mısın?’’ ‘’ Başlamasına başlayayım da ne öğrenmek istiyorsun? Sen sor ben cevap vereyim.
Büşra Baş komiser_ Mesela nakliye işini nasıl yapıyorsunuz?
Rıfat_ Çok basit ve dikkati çekmeyecek bir şekilde yapıyorduk. Askeriyeden bir cemse çaldık. Sahte plaka, sahte izin kâğıtları ve sahte askerler. Bu güne kadar hiçbir zorlukla karşılaşmadık.
Büşra Baş komiser_ Pratik bir çözüm. Milletin hisleri ile oynayarak işinizi görüyordunuz. Peki, şimdi cemse nerede?
Rıfat_ Şemdinli de. Bu ayın sonunda bir nakliye daha vardı. Ama olur mu, olmaz mı bilemem.
Büşra Baş komiser_ Neden böyle bir düşünceye kapıldın?
Rıfat_ Aracıydım. Benden ses çıkmazsa bir terslik olduğunu anlarlar.
Büşra Baş komiser_ Cemsenin plakasını şu kâğıda yaz.
Rıfat_Senin yapmadığını ben yapacağım. Tabi anlaşabilirsek.
Büşra Baş komiser_ Teklifin ne?
Rıfat_ Beni iki seneyle dışarı çıkartabilir misin?
Büşra Baş komiser_ Teklifin ne? Gerisini sonra düşünürüz.
Rıfat_ Bırakın cemse Kartal’a kadar gelsin. Şüpheli hiçbir harekette bulunmayın. Ben karşılayayım. Ben size Şemdinli’de ve buradaki tüm adresleri vereyim. Eş zamanlı baskınlarla uyuşturucu şebekesini çökertin.
Büşra Baş komiser_ Sana nasıl güveneyim.
Rıfat_ Seni bu güne kadar yanılttım mı?
Büşra Baş komiser_ Doğru söylüyorsun senin için elimden geleni yapacağım. Dikkatli ol kimseyle konuşma. Benden haber bekle. Ben Sedat Amirimle görüşeyim. Bir plan yapalım.
Gözlerimi Rıfat’ın gözlerine diktim. Rıfat elinde olmadan irkildi. Elimi uzattım. Ufak bir tereddütten sonra elini uzattı tokalaştık.
Rıfat_ Büşra Baş komiser seninle tokalaştık. Ben elini tuttuğum hiç kimseyi yarı yolda bırakmadım.
Büşra Baş komiser_ Hadi Heval Baş komiserim burada şimdilik işimiz bitti.
Heval Baş komiser_ Ne dersin? Güvenebilir misin bu adama?
Büşra Baş komiser_ Evet güveniyorum, önüne iyi bir yem atarsak istediğimiz sonucu elde ederiz. Şimdi doğru merkeze gidiyoruz.
Heval Baş komiser_ Bir dakika Büşra uyuşturucu tamam da ya silahlar.
Rıfat_ Silahlarla da Musa ilgileniyor. Her şey onda biter. Gitmeden evvel size bir mektup vereceğim yoksa konuşmaz.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.