YORUMLAR
Akıllı insanlar yönetiyor da dünyayı ne oluyor.
Çıkar hesapları, insan hayatına zerre kadar değer vermemekler.. ne tür kötülük insan dışılık,
her şey var.
Ben de delilerle yönetilmeye muhtacız desem
Akıllıların insanlığın başına ördükleri çorap yeter..
Bu konuda bir yazı da ben yazsam mı acaba?
Tebrikler..
ahker
Elbette yazabilirsiniz. Sizde bu birikimin bulunduğu kanısındayım. Konuyu benden çok daha çepeçevre bir biçimde anlatabilirsiniz. Sizin yorumunuz da ufuk açıcı. Başka ve sorgulayıcı bir pencere açmışsınız. Yararlandım. Çok teşekkür ederim.
Akıllar daha iyi bir yaşam sürsünler diye delilerin var olmalarını istemek, onlara emniyet sübabı muamelesi yapmak (gerçi tabansız ve romantik bir önermeden öte bir şey değil bu)çok hümanist bir yaklaşım! Üstündağ delilere kıymet vermiyor esasında, akıllı geçinenlerin akıbeti için endişe duyuyor. zamanın delirme çağı olduğunun farkında.
Eski öykülerimin birinde "ölü kuş yağması" imgesini ben de kullandığımı hatırlıyorum. Mavra Zamanı'nı da okumadım, sizin şiirinizi de. Bulup değiştireyim derhal. Hay aksi! Söyleyecek hiçbir şey bırakmadılar bize.
Ek olarak, sübjektif bir eser incelemesi olarak buldum yazıyı. Eseri anlatımınız çok güzel, evet. Çok etkilendiğiniz belli. Fakat biz eserin özünü değil sizdeki duygusal yansımalarını okuduk.
Cumhuriyet ve toplumun onu benimseyemeyişi hakkındaki fikre kısmen de olsa katılayım da buralar yorum dolsun.
Kutluyorum. Saygılarımla.
ahker
Her yorum, yeter ki sizin yorumunuzda olduğu gibi iyi niyetli olsun, benim açımdan saygıdeğerdir. Benden farklı düşündüğünüzü vurgulamışsınız. Bundan doğal ne olabilir? Yorumunuzdan yararlandım ve yıllar önce yazdığım o yazıya ilişkin yeniden düşünme imkânı buldum. Daha ne olsun...
Çok teşekkür ederim.