- 944 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNCE VATAN GAZETESİ’nde ‘’ KISA KISA ANLIK ÖZEL SÖZLER ‘’ KÖŞEMİZ 01.08.2017 TARİHİNDE YAYIN HAYATINA BAŞLADI…!!
Değerli Önce Vatan Gazetesi okurlarımız, Duyguların Adresi seçkin şairlerimiz
Basılı medyada ve Türkiye’de bir ilk’i gerçekleştirdiğimiz yaşamın içinden yaşananları ve an be a’nı yaşadıklarınızı ÖNCE VATAN GAZETESİ’nde KISA KISA ANLIK ÖZEL SÖZLER, köşemiz yayın hayatına 01.08.2017 tarihinde başladı. www.oncevatan.com.tr/ den www.oncevatan.com.tr/kisa-kisa-ozel-sozler-s67.html linkini tıklayarak tüm sayılarına ulaşabilirsiniz.
Siz değerli insanlar, ÖNCE VATAN GAZETESİ okurlarımız, yazarlarımız ve seçkin şairlerimiz AFORİZMA – KISA KISA ANLIK ÖZEL SÖZLER köşemize katılarak A’nı Yaşayabilirsiniz. .
KİŞİ AYRIMCILIĞI YOKTUR..!
Yüreğinin fırtınaları efil efil esen tüm bay, bayan çocuk, genç, ihtiyar, her tür meslek erbaplarının özgürce yazdığınız ve yazacağınız ‘’ KISA KISA ANLIK SÖZLERİ ’’ ÖNCE VATAN GAZETESİ ‘’ DUYGULARIN ADRESİ ‘’ köşesinde yayınlatabilirsiniz.
Paylaşmak istediğiniz platformlarda, web sitenizde, sosyal medyalarda, ınstagram facebook, twitter, vs. vs. kendi grubunuzda ve üyesi olduğunuz tüm gruplarda özgürce paylaşabilirsiniz. Serbestsiniz. Arkadaşlarınıza etiketleyebilirsiniz.
KISA KISA ANLIK SÖZLERİNİZ NASIL GÖNDERİLİR ?
Öncelikle facebook da Nihat İlikcioğlu ile arkadaş oluyorsunuz. Siz kendi isteğiniz, özgür iradenizle Aforizma ve Kısa Kısa Anlık Sözlerinizi vermeniz için ve gazetede yayınladığım zaman facebook duvarınızda paylaşmak için arkadaşlık şartımız vardır.
Not: Facebook arkadaş sınırı 5.000 kişi ile sınır koyduğundan Nihat İlikcioğlu’nun /nihat.ilikcioglu
takipçisi olarak da gönderebilirsiniz, yine yayınlanacaktır.
Kısa kısa anlık sözlerinizi e.posta. [email protected] ile yada Nihat İlikcioğlu’nun
/nihat.ilikcioglu facebook hesabından { yazışma – sohbet } panelinden gönderebilirsiniz.
Daha iyi ve kaliteli hizmet vermek amacıyla çıktığımız bu yolda özgürce eleştirilerinizi, isteklerinizi, şikayetlerinizi ve önerilerinizi önemsiyorum.
NİHAT İLİKCİOĞLU
Önce Vatan Gazetesi
Duyguların Adresi Yönetmeni
e. posta: [email protected]
/nihat.ilikcioglu
www.oncevatan.com.tr/
Tel. 0 532 764 44 48
NİHAT İLİKCİOĞLU
Önce Vatan Gazetesi
Edebiyat Yelpazesi Yönetmeni
e.mail: [email protected]
/nihat.ilikcioglu
www.oncevatan.com.tr/
Tel. 0 532 764 44 48
ÖNCE VATAN GAZETESİ
www.oncevatan.com.tr/
Tel. (+90) (0212) 644 32 07 (PBX)
Faks (+90) (0212) 539 22 98
Adres: İzzettin Çalışlar Caddesi No: 3 Kat: 1 Daire: 8 - Bahçelievler/İSTANBUL
ÖNCE VATAN GAZETESİ’nde ‘’ KISA KISA ANLIK ÖZEL SÖZLER ‘’ KÖŞEMİZ 01.08.2017 TARİHİNDE YAYIN HAYATINA BAŞLADI…!! Yazısına Yorum Yap
"ÖNCE VATAN GAZETESİ’nde ‘’ KISA KISA ANLIK ÖZEL SÖZLER ‘’ KÖŞEMİZ 01.08.2017 TARİHİNDE YAYIN HAYATINA BAŞLADI…!!" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.