- 516 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-10
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1
Bölüm-10
Yola çıkarken Kıymet’im yatağında mışıl, mışıl uyuyordu. Bir kere daha öpüp yola koyuldum. Hastaneye vardığımda Sedat Amirle Heval Baş komiser Ulvi Dedenin kapısı önünde bekliyordu. Heval beni görünce uzaktan el salladı. Yanlarına gittiğimde Sedat Amir’’ Ne oldu geciktin?’’
Büşra Baş komiser_ Amirim ben çocuklu bir kadınım ancak gelebildim. Ulvi Dededen haber var mı?
Heval Baş komiser_ Kendine gelmiş biraz sonra yanına gireceğiz.
Büşra Baş komiser_ Hep beraber girelim de, sorgulama işini Heval’le bana bırakın. Biz Ulvi Dede ile yalnız konuşalım. Ne dersin Heval Baş komiser?
Heval Baş komiser_ Bence de böylesi daha iyi olur Amirim. Lütfen sorguya biz girelim.
Sedat Amir_ Eh madem istenmiyorum Ulvi Dedeyi fazla yormayın. O bize daha lazım.
Kendimize çeki düzen vererek içeri girdik. Ulvi Dede düne nazaran çok daha iyi idi. Ama sadece düne kadar. Yoksa tam olarak kendisine gelebilmesi için en az bir hafta hastanede yatması lazım. Bizi görünce o hali ile gülümsemeye çalıştı.
Heval** Baş komiser_ Çok üzgünüz<a9z8 Ulvi Dede. Bunlar hep benim yüzümden başına geldi.
Büşra_ Geçmiş olsun Ulvi Dede.
Ulvi Dede_ Sağ ol kızım. Beni düşünmeyin ben iyiyim.
Heval Baş komiser_ Ne biliyorsan anlat Ulvi Dede. Artık emniyettesin.
Ulvi Dede_ Benim mekâna geldiğinizde onlar oradaydı. İkinizin de hayatı tehlikede idi. Sizi riske edemezdim. Alel acele bir şeyler söyleyerek sizi başımdan savmak zorunda kaldım.
Heval Baş komiser_ Kasadan haberin var mıydı?
Ulvi Dede_ Evet vardı, kasaya bir kâğıt bıraktılar, ama içeriğini bilmiyordum. Sonrasını biliyorsunuz beni öldüresiye dövdüler. Gerisini hatırlamıyorum.
Büşra Baş komiser_ Gerisini ben tamamlayayım. Heval Baş komiserle ben tekrar senin oraya dönünce seni o halde bulduk.
Heval Baş komiser_ Bize anlatacakların bu kadar mı Ulvi Dede?
Ulvi Dede_ Dün benim oraya gelenlerle bir alakam yok ama az çok kim olduklarını biliyorum O kadar. İpsiz Bidar, Sivri ve Toprak Sakallı. Şimdi beni iyi dinleyin, ben sandığınız kadar masum biri olmamakla beraber hiçbir zaman yasa dışı işlere de karışmadım. Bay Robert’i çok severdim. Bana tahmin edemeyeceğiniz kadar çok iyiliği dokundu. Kıymet’te öyle sık, sık yanıma gelir ve benimle dertleşirdi. Bay Robert’in ölümüne yürüyüp gittiği günün öncesi bana uğradı dertleştik. O gün mezarlıktan sağ çıkmayacağını biliyordu. Heval sana vermem için bir zarf bıraktı. Açıp okumadım ama az çok içinde neler yazdığını biliyorum. Heval dedim ama Büşra bu zarftaki mektubu ikinizin beraber okumanızı istedi. Bana söylediği son sözleri ‘’ Artık bütün bu pisliklerden bu gün kurtuluyorum. Beni mutlu edecek olan şey ise bir polisin tabancasından çıkacak kurşun olacak’’. Anlayacağın Büşra Baş komiserim o gün senin mezarlıkta olacağını biliyordu.
Heval Baş komiser_ Mektup nerede?
Ulvi Dede_ Bizim çaycı Şerefte Ona da dikkat edin sizin işinize çok yarayacak. Bazen onun sivil olduğundan bile şüpheleniyorum.
Ulvi Dedenin yanından ayrılıp Şeref abinin dükkânına doğru yola koyulduk. Akşam üzere mektup elimizdeydi. Bir kafeteryaya girip mektubu okumaya başladık.
BÜŞRA VE HEVAL BAŞKOMİSERE
Bu mektup elinize geçtiğinde ben bu dünyadan göçmüş olacağım. Sizinle karşılaşıncaya kadar iyi kötü bir yaşantım vardı. Önce kızımı elimden aldınız. Sonra da hayatımı. Kızımla buluşacağım için çok mutluyum. Sizden iki isteğim var. Birincisi kızımı yalnız bırakmayın. Ne demek istediğimi Büşra Baş komiser çok iyi anlayacaktır.
İkincisi Kayserili, Bütün dikkatinizi Kayserilinin üzerinde yoğunlaştırın. Zira düğümü o çözecektir. Benim kanımı yerde bırakmayacağınıza inanıyorum. Siz bunların üstesinden gelecek kadar iyi ve güçlü polislersiniz.
Bu hayata Allaha ısmarladık demenin zamanı geldi. Size güveniyorum. Hoşça kalın.
Bay Robert
Heval Baş komiser_ Burada işimiz bitti Büşra, hadi merkeze dönelim.
Büşra Baş komiser_ Kasadaki emanetleri alalım mı?
Heval Baş komiser_ Bırak biraz daha beklesinler. Nasıl olsa onlar bizim.
Büşra Baş komiser_ Nasıl bu kadar rahatsın? Ya başkaları gelip alırsa?
Heval Baş komiser_ Eğer alan olursa, münasip bir yerine koyar.
Büşra Baş komiser_ Düzgün konuş yoksa ağzına biber sürerim.
Heval Baş komiser_ Kaldır poponu düş önüme merkeze gidiyoruz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.