- 1019 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
(RIZIK ) BU YAŞADIĞIM PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM BİR ANI
Rizik bu yaşadığım paylaşmak istediğim bir anı
Bugün gördüklerim karşısında şu rızkı veren bizi yaradana sükürler olsun.
Yarabbim nelere kadirsin sen.
Efendim Kanada çok soğuk ve kışı çok ağır geçiyor. Neredeyse yağan kar hiç kalkmayacak gibi ve yer yüzüyle gök yüzü birleşmişcesine kar iniyor. Bazen keşke burada bir günde yağan kar benim ülkeme bir yılda yağsa diye iç geçiririm ama inaninki o bir günlük kar bile bizi felakete uğratır çünkü bizde alt yapı yok buradaki gibi karı eritip toplamak mümkün mü?
Neyse konuyu dağitmayayım. Bakın bahçede bir elma ağacımız var, güzel mi güzel öyle bir çiçek açıyor ki o çiçeklere kanmamak mümkün değil. Elma diye ekilen ağaç yemek için elma vermiyor, aslında adı çöp elmaymış. O güzelim çiçeklerin her biri elma oldu ama sadece vişne kadar büyüdü kaldı yenmediği içinde dalinda o kadar güzel bir görüntü oluştu ki tablo gibi. Yazdan beri renkleri solsada yağan karlarda donup buz tutsada eksilerde direnıyor düşmiyor hep hayretle izliyorum donunca nasıl düşmez bunlar diye.
Ve bugün neden düşmediğini görünce şok oldum... Bir anda bahcede sığırcık sürüleri konakladı. Başımı bir kaldırdım ki aman ALLAHIM sanki davet vardı biri iniyor biri kalkiyor o elmayı nasıl topladılar, belkide buz parçası... Inanin öyle merak ettim ki ama bakmak için bahçeye çıkmam mümkün değil öyle kar varki gidip bakamadim öyle iştahla yediler ki...
Dışarıda çok kar olduğu için yiyecek arayan bu kuşlar için düşmeden direnmiş demek ki! O miniklerin rızkıymıs demek ki...
Ey güzel ALLAHIM ne güzel bir manzara bu dedım ve çok çok etkilendim. Yüce rabbimin büyüklüğünden sual olunmaz işte kanıt yarattığı için yaptiği şeylerden bir örnek değil midir? Bilenlere...
Sevgi ve Saygilarımla
Gurbet meleği
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.